Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NÁVRAT KURVA DOBŘE VYHŘÁTÝHO SKLENÍKA NA MEDIÁLNÍ SCÉNU
Autor: Jula a Jíťa (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 23.2.2021 > chápu. a vyjadřuješ se přes magdu, která s tebou má telepatologickej vztah. přesně!
<reagovat 
 Čtenář - 23.2.2021 > čtenář> "TELEPATOLOGIE" JE DOBREJ HUMOR. ŠKODA JEN, ŽES NA NĚJ SKORO JISTĚ "PŘIŠEL" OMILEM.
<reagovat 
Čtenář - 23.2.2021 > No super! Hele jíťo, když máš ten kanál na filipa, mohla by ses na něco zeptat? Jaký je jeho názor na toho advokáta, co se ho po jeho smrti snažil glorifikovat (i když spíš povozit se na jeho „slávě“)? Na všechno to zesměšňování mrtvýho, který, díky němu, probíhá dodnes. Podle mě se zlobí. Moc se zlobí. A svému advokátovi navěky odepře právo hrabat se v prdeli. Jak je to, zeptej se. Tvá Máňa, zvaná Bohunka
<reagovat 
 Čtenář - 23.2.2021 > čtenář> když se snažíš zalhat telepatologii, jsi s nim minimálně ve vztahu telepatetickém. taky moc hezký. a koukej julovi vysvětlit, proč někdy píšeš přihlášená a jindy ne. milenci musí mít v mezi sebou jasno, nejen podobný vřídky na pohlavních orgánech.
<reagovat 
 Čtenář - 23.2.2021 > čtenář> poprvé si něco správně pochopila:). ty dobračko, co by se nelíp uspokojila pohledem na vyvražďování nějaký tý jedný miliardy. a i kdyby ne lidí, stejně. jo, povidej mi ještě něco o mý bezcitnosti, prosím!
<reagovat 
 Čtenář - 23.2.2021 > čtenář> Prosim. Ale laskavě se neser do vztahu, kterej jsme s Filipem měli. Nic o něm nevíš. Jestli by z něčeho blil, tak z tý dehonestující snahy se na něm povozit advokátem, případně keců haluškový jíťi, za kterou, prý, má speciální potřebu chodit. Navzájem jsme si zaživa nadávali, pěkně do očí, s tim by problémy neměl. Za tvý výkony bys dostala pěstí.
<reagovat 
 Čtenář - 23.2.2021 > čtenář> Děkuju za povolenku, po ničem víc jsem netoužil. A jen pro lehkou orientaci: žádnýho Skleníka jsem nikdy neviděl. Až když byl mrtvej, začal se ho tady rýp snažit zbožštit. A teď jsem půl dne pouze jemu "zděloval" jisté radůstky. Tys byla nástroj, dokonce ani to ne, jen prostor. Nic to nemělo společnýho s tvejma haluškama a už vůbec posmrtnym setkávání vyteplenců. Jinými slovy: taky je u vás dneska taková mlha?
<reagovat 
Čtenář - 23.2.2021 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti, a typickým projevem nejhoršího lidského odpadku.
<reagovat 
Čtenář - 23.2.2021 > buzíci a lesby a všichni-jeden?!-anonymně, bezva místo pro Chocholouška...
<reagovat 
Čtenář - 23.2.2021 > hovada, proč si to neřeknete na pokecu a cílíte na lidi, co tu publikují???
Jste už tak vyfetovaní?
<reagovat 
 Čtenář - 23.2.2021 > čtenář> No. A tobě judlo nikdo nechce ani nadávat. Smutný osud fašounku, což? Jelito vypitý.


<reagovat 
Čtenář - 23.2.2021 > PŘESNĚ TAKHLE JSEM TO VIDĚL, KONEČNĚ JE TO ŘEČENO JASNĚ. TEPLOŇ MOHL ZŮSTAT ASPOŇ V NĚKTERÝCH HLAVÁCH JAKO ZAJÍMAVÁ VZPOMÍNKA, ADVOKÁT Z NĚJ ALE NAVĚKY UDĚLAL STATISTICKOU BEZVÝZNAMNOST. DOLOŽITELNĚ. ADVOKÁT? NE, SVINĚ. CO SE CHTĚLA NA MRTVYM CHUDÁKOVI POVOZIT.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter