Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kontinentální export
Autor: toono (Stálý) - publikováno 23.3.2021 (01:57:46)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 23.3.2021 > po britskym šroťáku krystal. omylem se ti povedl dobrý vtip.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 23.3.2021 >

vrakoviště Audi vypadá syrově

traktor by mi tu stačil jednou, tam mi to příliš připomíná ..rodnou
moji ..JM ves (a to ne zrovna z té nejlepší stránky):)






Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.3.2021 > Zeanddrich E.> co maji fsicky s tim vrakovistem, jde evidentne o nove vozy!!)
<reagovat 
 čtenář zeanddrich e. - 24.3.2021 > toono> 



No nové vozy by člověk čekal na zpevněné ploše (tady na území Evropy pravděpodobně na betonu, či na asfaltu :) )

((...)).


<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 24.3.2021 >

Možná přesně s tímto typem traktoru jsem dělal řidičák „T" (cca před 30 lety, u nás v JM kraji, na břeclavsku)

Jízdy jsme měli i přímo v centru Břeclavi, ..., a mne -třeba při ..stávce na světlech -udivovalo, kolem cyklistů kolem (ze kterých jsem viděl pouze hlavy ve výši mých pedálů v kabině :) ) (Břeclav je na rovince, takže zejména v létě se zde jezdí na kolech opravdu ..houfně :) ) bezmezně věří, že traktor autoškoly nemůže najednou prudce poskočit o půl metru vpřed, ..., nebo naopak třeba o více než metr prudce couvnout,..., atd., apod.;..:).



((...)).

Apropos, Tondo -jak se Ti jezdí vlevo? -Já si to ..u sebe, popravdě, moc představit nedokáži :)




<reagovat 
 toono (Stálý) - 3.4.2021 > Zeanddrich E.> ahoj, ja si to fsim az ted.. jednou jsem snad i v breclavi kdysi byl, jel jsem tam z nakych bilovic.. no ja neumim prave vpravo, jednou v zime pod snehem jsem na kole ujel asi 2 kilometry v protismetu a na motorce ve francii asi kilometr nez jsem se vzpamatoval..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter