Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Žákovské citáty,..., ukázka návrhu ilustrací ((...))
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 25.8.2021 (22:21:01)


žákovské citáty,..., ukázka návrhu ilustrací ((...))


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 26.8.2021 > jako jula nikdy neviděl kundu, ty si ani nedovedeš představit, jak uvažuje dítě. ne jako... si Fuj!
<reagovat 
 Čtenář - 26.8.2021 > čtenář> PŘESNĚ. VEDLE SEBE DÁ TŘI PŘÍSLOVCE JEN ZDĚTINŠTĚLEJ STAŘEC, DÁVNO UŽ UZAVŘENEJ VE SVÝ PLESNIVÝ BUBLINĚ. MĚLO LI BY ZDEJŠÍ REDAKTORSTVO ASPOŇ ŽDIBEC SOUDNOSTI A SLUŠNOSTI, UPOZORNÍ NA TOHODLE FUJE ÚŘAD PRO OCHRANU DĚTÍ.
<reagovat 
čtenář zeanddrich e. - 26.8.2021 >

Musím uznat, že naše snaha (dovoleně) ubírat, či naopak přidávat (to asi většinou) pro větší čtivost nějaké to slůvko, může působit někdy kontraproduktivně; - ..vše je prostě věcí rovnováhy,..., i toto

..

..
<reagovat 
 Čtenář - 26.8.2021 > čtenář> člověk by tě chtěl nařknout z mykání, ty ale mluvíš za většinu brňanů, že? zvláštní je, že když vás zobecňují jiní, stěžujete si na skupinovou diskriminaci.
<reagovat 
Čtenář - 27.8.2021 >

To jsou hlavně žákovské citáty někdy ze 60. let 20. století. Dneska děti dělají ve školách jen bordel, protože jsou nezvládnuté z rodin a učitelé nemají žádné kompetence ke zvládání těch zvířátek. Pomohl by hlídač s obuškem v každé třídě při výuce a povolením ten obušek používat.
Aby např. měli žáci vůbec nějaké znalosti z hodin dějepisu, aby vůbec mohli perlit.
Ta věta, co stojí v tomto obraze, je z dětských úst absolutně nevěrohodná.

Autentická perlička od žáka 9. třídy zní asi takto:
Co se stalo v r. 1938? Asi umřel ten Hitler né?

Haranti pak ani nechápou naše vlastní dějiny a nechají si nakukat, že jsou méněcenní čecháčkové slovanský, co se mají co snažit, aby dohnali božský germány, židy a anglosasíky.
Místo toho, aby si byli vědomí, že tahle arogantní vyvolená societa nás zradí znovu a znovu, při první příležitosti.


<reagovat 
 Čtenář - 27.8.2021 > čtenář> Přésňé. To by se za julových mladých let stát nemohlo. Ani na planetě, kde vládne Jíťa s Ankarem Šankarem. Tak tak, dneska je VŠECHNO ŠPATNĚ. Tak.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 27.8.2021 > čtenář> 

Tak takové výroky (již v prvém plánu plné chyb) samozřejmě také mám, a ze ZDŠ by to mohla být možná i většina ze všech. Takové ovšem do svých výběrů (až na nějakou tu nepatrnou, snad oživující výjimku) neberu -ty někomu přenechávám do výběrů dalších (lidé, kteří někdy dělají nějaké ty předvýběry, mi je už, většinou, také neposílají).
(...).

Co se původu jednotlivých výroků ve výběrech týče, bylo by možná zajímavé udělat si statistiku -celkově nejvíce mám asi prací žáků z 6.až 8.tříd, ale ..nakonec nejvíce čerpám z prací SŠ studentů. (...).

Jinak je patrné -a to zejména u mladších žáků- že někdy asi téměř doslovně citují své učitele, protože téměř identické výroky se objevují v pracích na jedno téma u žáků ze stejné školy (a to i třeba po ..mnoho let po sobě),..., ale u prací z jiné školy jsou zase ..úplně jiné (a to se mi možná líbí nejvíc- když do suché "vědecky strohé""sentence žák vsune nějakou oživující vložku, více či méně osvětlující jeho názor na věc (potom se mi ovšem i dosti líbí ,pokud ..žák shrne poměrně komplikovanou záležitost do "suchého",..., výstižného a nedlouhého nějakého větného útvaru (jen výjimečně sice přebíráme více, než jedno souvětí ,ale někdy by to i stálo za to, si myslím) ((...)) ) ).


((...)).

<reagovat 
 Čtenář - 27.8.2021 > čtenář> Tak vaše NWO vlivy způsobily děsivý propad vzdělanosti. Vzdělání šlo prudce dolů, jenom se o tom nemluví. Na výuční obory chodí jen totálka vykořeněnci a blbové, co by dřív šli od 15ti rovnou do fabriky, nebo k lopatě. Na střední chodí dřívější učni, na VŠ dřívější středoškoláci. A všechny stupně vzdělání jsou degradovány o jeden level dolů.
Výjimku snad a doufám tvoří technické obory, nerada bych jela po mostě, který udělal projektant, co nechápe základní fyziku a neumí počítat.

Některé děti v sedmé třídě umí sotva číst a psát. Nemá smysl, aby se učily chemii, nebo fyziku.
Mnohým dětem by při současném stavu rodin stačila 1. - 5. třída a na druhý stupeň už by měly být rozdílové zkoušky, aby se tam zbytečně nerozcapovaly děti z rovrácených rodin a děti vyloženě blbé.
Jestli je zájem je do 15ti let držet ve vzdělání, můžou 4 roky chodit do družiny a opakovat si vyjmenovaná slova a malou násobilku.
A pak jít k pásu.


<reagovat 
 Čtenář - 27.8.2021 > Zeanddrich E.> 

Že jsou to perličky často ze středoškolského prostředí, to pak hodně osvětluje. Mělo by se to pak asi spíše jmenovat "studentské citáty" a "zábavné učitelské interpretace dějin".
Uvidíte, jak se to bude prodávat - asi to bude mít grafickou úpravu, aby se to dalo číst. Stejně si myslím, že na tom příliš nezbohatnete.
I když jako sběratelská sada vlastnoručně ilustrovaná to může být fajn.
Když už jste si s tím dal tu práci.


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 28.8.2021 > čtenář> 

(...).

Dokonce tam máme i nějaké VŠ studenty :); -ale tam je to komplikovanější,..., tam by člověk mohl narazit i na autorská práva :).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter