Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depresivum morte II.
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 6.9.2021 > tys to nějak zkrátil a změnil?
Body: 5
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 6.9.2021 > analfagot> já jsem z jedné dlouhé básně udělal 3, a změnil jsem je hodně všechny. Vždycky než tu trilogii pošlu, tak si ji přečtu a básně poslechnu a pokaždé něco upravím. Je to nekonečný příběh, ale myslím, že tak na 90% vždy k lepšímu. Těch 10% po nějaké době vrátím do původního stavu. Všiml jsem si, že někdy mám zvýšenou citlivost vnímání poezie a slyším chyby, které jsem třeba 10 let neslyšel. Tohle právě hledám na litwebech od čtenářů, že uvidí něco co jsem přehlédl, jenomže už jsem jen na litwebech, kde jsou v 99% neandrtálci, kteří se sami nechtí zlepšovat, myslíce si, že jsou géniové, a tak tě maximálně sprostě uráží, na nějakou věcnou kritiku se nezmůžou. Prostě klasická Bohuňa-idiot, který poezii nerozumí, ale je tu jen proto, že tady admin nemaže, zatímco jinde ano. To neoíšu tobě, ty to znáš, ale obecně mým čtenářům. Zkusím už konečně překročit svůj stín člověka nepraktického a vydat prozatím alespoň CD třeba s 50 básněmi od profesionálů, namátkou Dolanský, Schwarz, Hoffman, Preiss, Hartl ad.

Pak ti, kteří zrušili naše účty zalitují, ale když to jsou vizionáři a obchodníci, kteří si to mohou dovolit...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 6.9.2021 > j.f.julian> po volbách👻👻👻
<reagovat 
 Čtenář - 7.9.2021 > analfagot> Ale piča nudláku. Musíš dělat jako politici kontaktní kampaň. Chodit až ke dveřím a nabízet recitaci. "Mohl bych vám přednést svoji báseň, zaplatím." Věřím, že na pár rohlíku by to z milosti stačilo. Julo, ty podomní trilogiči, jen tak dál:))).
<reagovat 
 Čtenář - 7.9.2021 > čtenář> ALE PIČU PIČO. MUSÍŠ TO DĚLAT JAKO JULA. TŘEBA OBRAT plameny jak věrný kocour, TO NEVYMYSLÍ NIKDO POD TŘI PROMILE.
<reagovat 
 Čtenář - 7.9.2021 > čtenář> Uznávám, že je tu těch opileckejch nesmyslů požehnaně, ale stejně je nepoctivé minout vrchol, tedy julovu představu o českém vládnoucím rodě Přemyslů. I když nevím nevím, jestli ho za to redaktor egil pochválí. Ale měl by, vždyť jsou jeden jako druhej.
<reagovat 
 Čtenář - 7.9.2021 > čtenář> BLBČE. MÍSTO ABYS OBDIVOVAL OBRAZ, KDE PTÁČEK SPÍ PANICOVI V PAROŽÍ, MELEŠ O PŘEMYSLECH. A CO LUCEMBURČANY, TY BYS NECHTĚL? A CO ROD HAPSNBURKŮ, O NĚM TO BUDE PŘÍŠTĚ? TYHLE VYPITÝ, JULÁČOVÝ FAŠISTI JSOU FAKT NEUVĚŘITELNÝ, ALE ČLOVĚK SE BAVÍ TOU NEUVĚŘITELNOU HLOUPOSTÍ. SLÁVA TOTEM, SLÁVA!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.9.2021 > n (Stálý) - 7.9. > Děkuji nepoučitelným anonymům za příspěvky, jelikož je nečtu, což jim stále nedošlo (asi jsou na palici), tak jen doufám, že ocenili báseň!? To však již nikdy nezjistím, ale vzhledem k asi 12000 pochvalných komentů, které jsem si, já naiva, kdysi uložil, tak doufám, že budou ve stejném duchu.
Myslím že píši mnohem lépe, než tehdy, před 20 lety...
no ale znáte to... každý jsme nějak začínal, takže pýchu už jsem překonal, ta už mě nerozhází, ale nezřízený obdiv, mnohdy skryt za Malostí, vždycky zkušeného poetu potěší! jfj
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter