Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Putování jedním městem
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 13.2.2022 (16:18:45)
Vždy jsem si přál ochutnat nejrůznější jídla. Českou kuchyň, světové trendy, sladkosti, jídla à la Michelin. Kdosi mi chce udělat radost, nestačím se divit a zajásám, když spatřím obrovské praskající tabulky čokolády Kofila, která se nabízí jako žena. Praskot se mění v šum, kterým oslovuje druhá nejoblíbenější - Milena. V rukách držím mnohoúhelníky, jež se rozplývají na jazyku, vytvářejí vodopád dvou chutí, jenž se mění v řeku tvořenou bezhranným kusem nádherně klouzajícím do žaludku.
V dáli zabliká světélko, rozeznávám své Superjídlo. Navzájem se k sobě blížíme, vzpomínám na dětství a další etapy života, Super vzpomíná též při vyprávění prchavých záblesků. Otevírám ústa a začínám vychutnávat první sousto chleba s máslem.
Stojím na širé pláni, rozpomenu se na okruh lidí, jež znám, měli mnohdy hlad, okruh se rozšiřuje, chci pomoci, vzpomenu na divoké africké psy, jak dávají žrát svým mláďatům vyvržením obsahu žaludku, nápad se mi líbí, zkouším vše nanečisto. Vidím první postavy, přicházejí zubožené, okruh se rozšiřuje, mým snem je nasytit celé lidstvo.


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 13.2.2022 >

Záznam pochodů v mysli, zajímavé pro mne:)


Body: 5
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 14.2.2022 > Zeanddrich E.> Budu pokračovat, děkuji. Franta.
<reagovat 
Čtenář - 14.2.2022 >



Psaním si to v sobě rovnat, od toho měly amlity být. Dopadlo to jinak, tak aspoň že ty ses nedal.

Proč ten život musí být zrovna takový, trochu jsem si s věkem odpověděl. Ale jestli je lepší Kofila nebo Milena, to si netroufnu určit nikdy.

Měj se.


<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 14.2.2022 > čtenář> Psaním si to v sobě srovnat, jak píšeš. Někdy to jde, ale za zatáčkou je druhá polovina - v sobě si to rozbouřit, zneklidnit, zpochybnout. U čokolád v tom mám jasno, s výše řečeným asi nikdy. Děkuji a zdravím. Franta.
<reagovat 
 Čtenář - 17.2.2022 > František Vyrut> Srovnáno nebude mít nikdy nikdo, dá se jen rovnat a pak se na sebe nezlobit, že jsme se na to nevykašlali. A opravdu, o smyslu života pochybuju míň, než v otázce nelepší československé čokolády;). Měj se chlape.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter