Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
Autor: moonlight (Občasný) - publikováno 25.7.2003 (18:44:58)
       Na Romana a jeho channeling není těžké narazit. Na internetu publikuje řadu článků a v debatních fórech je doslova všudypřítomný. Osobně je mi lhostejné čemu on sám věří i to, že své polopravdy každému až fanaticky nutí v debatách. No budiž je to jeho názor, ostatní mohou mít a také většinou mají jiný. Je tu však ještě něco, co již pokládám za nebezpečné ohrožování důvěřivých lidí. Tento článek nepíšu z nějaké averze vůči Romanovi nebo jeho channelingu, ale mé svědomí mě nutí odhalit veřejně fakta, která nejsou na první pohled zcela zjevná. Sice se mi již nechce myšlenkami na channelingovou mystiku či jejího autora devastovat ani minutu svého času navíc, na druhou stranu jsem byl dotlačen k uveřejnění svých prvých meditací na pár duchovních serverech. Bohužel zveřejněné meditace měly jen nahnat vodu na lopatky channelingového mlýnu. To nejen že nikomu nepomohlo, ale způsobilo to jen více zmatku a v diskusích se nakonec jen rozvinuly neplodné a fanatické debaty s chutí podněcované Romanem. Abych tedy alespoň zčásti napravil způsobený zmatek, přijměte tento článek, jako zpověď insidera a pokud tento článek otevře oči a uchrání před zbytečným rizikem byť jediného člověka, tak splnil svůj účel. Nejprve napíšu něco o sobě a vylíčím, co mě přivedlo k Romanovi. Poté zde shrnu jednotlivá fakta, ze kterých se pokusím oddělit zrno od plev.

       Zhruba od svých 20-ti let se prakticky zabývám jógou a mystikou, navštěvoval jsem různé přednášky, ale hlavně manželů Tomášových, studoval jsem širokou duchovní literaturu a především praktikoval různá duchovní cvičení a meditace, ať už to byly mantrické cvičení dle Weinfurtera, tichá koncentrace, pranajáma a v poslední době hlavně átmavičára dle J.Vacka. Za 14 let meditací jsem sice zaznamenal jisté změny vědomí i zajímavé stavy, celkově jsem však měl vnitřní pocit jako když stále stojím na místě, což byl pocit subjektivní a falešný, nicméně mě vyhecoval k tomu začít hledat mnohem razantnější cestu na které pocítím jasné výsledky. Při studiu literatury jsem narazil i na životopis mystika Jiřího Vacka "Jak jsem hledal Boha a nalezl sebe, II díl.", kde se autor přiznává k využití LSD na jeho duchovní cestě. J.Vacek celkem absolvoval 74 sezení pod vlivem LSD, ve kterých docházelo většinou k silné psychoterapii a razantnímu odbourávání skrytých sklonů, vásan a nepříjemné zátěže z podvědomí. Dále jeho sezení doprovázely účinky hadí síly, neosobní Božský pohled, který komentoval slovy "Otec a já jedno jsme". Též zážitky prostorů za prostorem, časů za časem, vize fraktálů apod.  Usoudil jsem, že užití psychedelik bude to pravé urychlení, či doplněk který hledám, na druhou stranu jsem měl z použití látek jisté obavy. Žádal jsem proto Nadjá, aby mě nasměrovalo na vhodnou a razantní cestu. Na internetu jsem mezitím pročetl řadu zážitků tripperů a zjistil jsem, že řada uživatelů lysohlávek má často podobné zážitky- vize fraktálů, nadčasovost, rozšířený stav vědomí, často až s božskými atributy. Začal jsem se proto více o lysohlávky zajímat a zakrátko jsem se seznámil v diskusním fóru na Mageu s Romanem. Věci pak dostaly rychlý spád, já se dozvěděl o channelingové mystice. Přečetl jsem si jeho knihu, kterou má ke stažení na své webové stránce a i když mi polovina jejího obsahu byla proti srsti nakonec jsem přijal nabídku asistované meditace. Říkal jsem si, že když nic jiného autor má již jisté zkušenosti s psychedeliky. Nechtěl jsem promarnit šanci kdyby mi to přeci jen pomohlo. Již má prvá meditace však dopadla nad očekávání dobře a já se prožil v Božském pohledu Nadjá, čehož jsem doposud nebyl v meditaci bez použití látek schopen. To byl začátek mého channelingového dilema, tento zážitek Jednoty byl totiž pravý! To, že se zde uplatnil vliv mých letitých meditací a já tomu jen "dopomohl" jsem v tu chvíli prostě neviděl a všechen úžas a chválu jsem obrátil k channelingové mystice. V dalších meditacích jsem již prožíval silné psychoterapie skrytých strachů a negací, ale i silné extáze. Božský pohled se v meditacích vracel, ale i s patřičným prožitkem psychedelických vizí a fantasmagorií způsobených houbovým tripem. Popis mých prvých meditací s patřičným nánosem channelingových žvástů najdete na Romanově webu http://mystika.mysteria.cz/ v sekci meditace jako články Petra Grahama.

       Zatím to přeci nezní nijak zle, až si připadám trochu jako reklama na dámské hygienické potřeby, ale nenechte se mýlit. Jde mi o objektivní pohled, ne o pomluvy či averzi. Že má systém vážné vady zjistí hned či za krátko každý nezaujatý duchovně hledající. Vyseparovat pravé mystické jádro z obalu a nánosů pseudomystických lží a polopravd, již vyžaduje trochu toho času, nezaujatého pozorování a pátrání. Vše ale krásně doplňuje neuvěřitelně ješitný charakter Romana, jehož duchovní ego se ve stvoření vznáší asi jako pátrací balón. Nicméně díky jeho fanaticky nelidskému a hrubému chování dává lidem nádhernou ukázku toho kam vývoj pod taktovkou channelingové mystiky spěje. Nechme teď ale Romana s jeho ponorem ležet v Mariánském příkopu, k jeho osobě se vrátím později. Zkusím teď rozebrat fakta o channelingové mystice, snažím se je rozdělit do skupin "ANO toto je pravda." vs "NE toto je výmysl nebo čirá lež." Vše píšu podle svého nejhlubšího přesvědčení tak, jak se mi to z objektivně nezaujatého pohledu jeví. Pod slovem meditace myslím meditaci s použitím psychedelik, ta se neprovádí denně, ale v intervalu např.po jednom měsíci. Tak tedy:

* ANO je pravda, že vhodným settingem, tedy hudbou a sugescí, se za použití psychedelik jako katalyzátoru dočasně odsune vliv ega a člověk se může v meditaci ztotožnit se svým Nadjá, které je vlastně emanací Absolutna a je s Ním tedy společného základu. Člověk se pak již neprožívá jako člověk, ale jako láskyplná dokonalá a nekonečná Božská bytost ve stavu věčnosti a Jednoty se Stvořením! Ano je to krásné, úžasné, naplňující a hledáme to všichni. Tento postup však není nic nového, je to princip šamanizmu. Jen místo šamanských bubnů a magických rostlin lze pustit např. CD Lisa Gerrard - Duality a zbodnout jen pár hub nebo si dát necelého jointa či kombinaci obojího. Rozhodně je podstatný vhodný set & setting, což ale znají i houboví trippeři např. zde: http://drogy.jinak.cz/houbicky/hub_set.htm Jako vhodný setting je např.dobré si představit posvátné místo, třeba nějaký chrám, vejít do něj a v jeho atmosféře zavolat své Nadjá. Důležité je nasměrování "chtít jít Nahoru" a též odevzdanost novému příchozímu vědomí. Ego je však natolik silné, že po pominutí účinku látek se opět chopí své vlády a člověk je z Božského světa nemilosrdně vytažen zpět do lidského vědomí. Samotný zážitek však může být dobrou prožitkovou ukázkou našeho Domova, ale bohužel je i natolik ohromující, že v jeho světle lze až bezmyšlenkovitě přijmout celou channelingovou mystiku a malér je na světě. Toto není návod jen ukázka že nic složitějšího se v mé 1.meditaci u Romana nedělo. Po meditaci jsem se pak od Romana dozvěděl, že něco podobného nikdy nezažili Tomášovi ani takový diletant jako J.Vacek. No věřím, že by se jmenovaní nad jeho nadutostí s láskou a pochopením usmívali. Rozhodně však nedoporučuji něco podobného zkoušet a už vůbec ne o samotě! A proč? Můžete totiž zažít i zcela něco jiného než ohromující prožitek Nadjá, to se hned dozvíte.

* ANO v meditaci působí tři transformační energie, extatická, neutrální a tísnivá. Ty nejspíš opravdu transformují nerozvinuté části osobnosti, ale hlavně se uvolňují skryté negace a meditace pak má transformačně-terapeutický význam. Ano můžete prožívat i silné extáze připomínající zesílený orgasmus, ve kterých se zastavuje myšlení i dech. Ovšem extatická energie je duální, má svůj protipól a nepřál bych nikomu nepřipravenému zažít naplno její tísnivý opak v silném badtripu. V mé 2.meditaci jsem právě prožíval tuto silnou tísnivou energii, ve které se člověk zažívá ve VĚČNÉM ZAVRŽENÍ BOHEM. Pokud by někoho silný tísnivý proces zastihl nepřipraveného v meditaci o samotě, tak zažije NEPOPSATELNÉ TRAUMA, kde se bude zažívat jako nesmírně špatná bytost v těch nejhorších aspektech a bude to prožívat, jako by to mělo být už NAVĚKY. V silnějších projevech se dostavují i křeče! Tohle myslím není na hraní ani pod vedením channelingového strýce všeuměla!

* ANO rozbíhají se urychlené mystické procesy probíhající ve snech i v nevědomí během dne. Sny dostávají mystickou symboliku a zvýšená Intuice k nim poskytuje vysvětlení, ale pozor i ve snech se začnou projevovat  tísnivé procesy, taková malá "Noční můra v Elm Street." Tyto sny jsou pak neobyčejně skutečné a silně tísnivé

* POZOR v meditacích se může probouzet i hadí síla s níž vám neporadí Roman ani jiný člen skupiny, jelikož její projevy neznají. Nejspíš na základě předchozích let meditací a  pranajámy již od první meditace pozoruji její účinky. Její nejsilnější projevy jsem zažil o samotě ve 4.meditaci. Jen v krátkosti, páteř mi zasáhla energie zdola nahoru rychlostí blesku a zůstala žhnout a sršet jako drát VVN, prozařovala celé tělo modro-bílým světlem. Při jejím uvolnění jsem doslova nadskočil a v další vteřině zůstal s ochromeným celým tělem. Silné mravenčení proudí do rukou a nohou, celé tělo totálně ztratí hmat jako při celkové anestézi. Účinek její energie doslova rve na kusy a vědomí je vyraženo z těla. V 5.meditaci již nabíhala postupně a vědomím jsem se hezky protáhl páteří ven nad hlavu. Účinek projevů hadí síly může být však SILNĚ TRAUMATICKÝ a při jejím silnějším projevu např.nelze vstát z křesla, protože pokus změnit polohu páteře je až bolestivý.

* ANO tyto meditace mohou být pro připravené a odevzdané vhodným a účinným doplňkem, či jakýmsi postrčením na cestě za Poznáním. Dost lidí však mohou silně traumatizovat, či je jinak poškodit. Proto Romanovo samolibé tvrzení "Uvedu vás do procesů Boha." považuji za TRESTUHODNÉ! Pro své hrátky poškodil a traumatizoval totiž již řadu lidí, kteří by mohli vyprávět. Jeho argumentem "Zatím se ale nic nestalo"myslí zatím to všichni přežili a nikdo není hospitalizován na psychiatrii. Od člověka, který tomu byl přítomen vím, že jednu dívku, kterou nechci jmenovat a která se svíjela v křečích na zemi museli s Romanem zvednout a hodit na postel, nebyla poté schopná se postavit a chodit ještě několik hodin!

* NE není správné, že až na nepatrnou poznámku v knize je zamlčován fakt, že se k meditacím používají psychedelika. Dokonce na to Roman ve fóru na Dusecz.com tazatelce odmítal odpovědět, což jsem musel učinit já. Mimochodem používání těchto látek mají channelingáři již naplánováno až do smrti, neuvažují že by to měla být jen přechodná etapa pro odstranění podvědomých negací a bloků.

* NE vše co se v meditacích děje není tak jak vypadá. Pokud si přečtete nějaké meditace jiných, tak zjistíte že Božské v nich neustále ukazuje svou jinakost, všesměrovou nekonečnost, dokonalou tvořivost, o vizích fraktálů apod. ani nemluvě. Při porovnání meditací z let minulých a současných je to stále na jedno brdo, jako by Božské nic jiného neumělo. Jak je to možné? Ve stavu rozšířeného vědomí či přímo Božského pohledu na svět, který je pravý jsou poslouchanou hudbou generovány psychedelické vize a pocity. Ve stavu rozšířeného vědomí je zážitek silně umocněn a vnímán třeba jako fraktálové prostoro-pocito-obrazce, ale jak to že nikoho nenapadne se ptát- kdo je ten, který tyto vize a pocity vnímá? No to jsou přeci základy átmavičáry! Tedy cíl je logicky v tichosti za tím vším vířením a je čistě neextatické povahy. Jenže zarytý channelingový mystik si svůj Božský trip nedá vzít. A navíc si až opakovaně úchylným poslechem oblíbených skladeb navozuje tzv.zvýšený ponor až flashbacky na základě předešlých tripů. Bez hudby si dokonce neumí představit ani běžnou "malou"  každodenní meditaci.

* NE není pravda že Roman a jiní v meditacích hovořili s Alláhem, Jehovou, Kristem apod. I když oni sami tomu pochopitelně věří. Očekávání totiž dovede v meditačním tripu vykouzlit všelicos a má za následek že si Roman pak může myslet že již prodělal třeba mystickou svatbu jejíž záznam mi předal, ale přitom ještě vůbec pořádně nepročistil své egoistické sklony, tudíž s pravou mystikou vlastně ani nezačal. Jiný člen, který již ve skupině není zažil silný flashback v autobuse, který popsal "Cítím, jak se do mě naváží INRI." a dále pak "Vyslovil jsem IHS. Výbuch. Rozhození. Objevil se a plul tam majestátně. Vedle INRI." Lhát si do kapsy totiž v channelingu není vůbec žádný problém. Navíc INRI (Iesus Nazarenus Rex Iudeorum) tedy Ježíš Nazaretský, král židovský je v channelingu považován jen za jakýsi předstupeň Krista přitom je to však Kristovo jiné jméno!

* NE ponor není intenzita Poznání, tak proč ze za ním tolik hnát? Celý myst.chann. se točí kolem tzv. ponoru. Roman tvrdí že v sobě má 43% božského extatického pocitu. Ale Poznání či Pravda je stav Sat-Čit-Ánanda, tedy Vědomí, Bytí a neextatická Blaženost. Extatické pocity se ale v začátku dostavují hojně, někdy i zcela spontánně. Jejich centrální osou bývá páteř a duchovní srdce. Rád je ale Romanovi přenechám, nejde mi o ně. V emailu mi přímo napsal "Stálý ponor máš jak já a to je to hlavní. Ponor je symbol, odměna…" Já dodávám, jsou to jen průvodní stavy rozšířeného vědomí nic víc. Zde je něco z jeho channelingové knihy: Instruktor channelingu musí projít meditacemi s ponorem 55%, inspektor je nad instruktorem a ten již musí mít stálý ponor 35% . Nejvyšší autoritu z nich má šéfinspektor atd. Sám jsem byl pasován na instruktora s patřičnými povinnostmi lanařit další ovečky a též mi bylo přislíbeno s mým ponorem přes 40% místo inspektora. Pokud vás napadá slovo "sekta", bingo trefili jste do černého, jen se jí tu říká skupina. Naštěstí jsem se od počátku ani na okamžik za člena nějaké přiblblé skupiny nepovažoval. Proto mě Romanovy slova "Dej si bacha, už jednoho týpka sem za tohle vyrazil ze skupiny" nechaly zcela v klidu.

* NE není pravda, že by leta meditací ať mých, či někoho jiného nic neznamenaly. Roman je však šmahem odmítl "Mystiku děláš až teď v channelingu, předtím si nic nedělal." To však může tvrdit jen duchovně zabedněný člověk. Zprvu mě to také zmátlo, ale neznamená to, že když výsledky vašich meditací nejsou během pár měsíců či let vidět, tak že se nic neděje. Už probuzení vlastní touhy po Bohu znamená, že se začíná dít mnoho. A výsledky se většinou nedostaví ihned, někdy je třeba si ještě něco odžít, ale může to být i zkouška jak to s Poznáním myslíte vážně.

* NE není pravda, že by dle Romanových slov diletant J.Vacek a Tomášovi nedošli Poznání, to si jen Roman neumí pořádně představit, jak pravé Poznání vypadá. Má nápověda: psychedelické vize, byť v rozšířeném vědomí to ale nejsou. A pokud je kritizuje za to, že do lidí na potkání necpou drogy a nestraší je mystickými hrůzami, je mi ho fakt líto. O Tomášových dokonce uveřejnil nechutnou povídku "Jak romantický pejsek s kočičkou vařili duchovní dort." Přepisovat to sem nebudu, ale fuj Romane styď se! Takhle se duchovní člověk s megaponorem jak Nautilus přeci nechová.

* NE vlastní channeling nefunguje tak snadno jak si představují přívrženci channelingové mystiky, je to totiž přímo ten největší BLUD! Jak říká Roman "Zeptám se a informace už tečou." Ano i mě začaly tyto pseudoinformace téci a tak jsem se dozvěděl spoustu zajímavostí, jako třeba, že jsem přišel z nějaké vyšší civilizace. Roman na to reagoval "I my jsme přišli z vyšší civilizace." Fajn zábava, ale také se dozvěděl, že se mu přes jeho dceru narodí jeho mistr. Jindy zase,  kolik sdružených duší je v jeho zakrslém králíkovi, prozradím vám že TISÍC, i to že 50 z nich bude v dalším životě lidmi, fííha. Jeden šéfinspektor se zase dozvěděl, že jeho dítě přišlo z jiné planety a on i s ním se dostanou v Poznání nejdále ze současného lidstva. Jak je to možné? Toto všechno je totiž jen zbožné přání, které se prostě objeví při komunikaci s n-tou dimenzi vlastní schizofrenie!  Ano časem se objeví zvýšena Intuice a její citlivé vedení, ovšem zcela jinou a "neukecanou" formou. Dost vážně ale pochybuji že Její hlas někdo ze skupiny vůbec zaslechl a když, tak silně přehlušen božskou Lisou Gerrard ve svých sluchátkách. Podvědomí jak houba totiž nasává informace všeho druhu. Z filmů, z toho co jsme kde četli, viděli a slyšeli. Tyto informace spolu s našim přáním se pak v komunikaci s domnělými božskými silami projeví. Když začala bouřka, již zmíněný šéfinspektor poznamenal že Metatron hezky řádí a myslel to docela vážně. Ale podívejme se co říká mystik K.Weinfurter: Metatron je první nejvyšší anděl, který řídí první nebesa, svět hvězdný a jenž je přidělen druhé osobě svaté Trojice. Jeho úlohou jest předvésti před tvář vznešeného Boha všechny, kteří toho zasluhují… atd. Tedy bez pochyby Metatron se nezabývá hmotnými nebesy ani neřídí bouřku. Ale informace "řídí nebesa" se zkrátka nějak dostala k onomu šéfinspektorovi, který nepochyboval nad tím že Metatron řídí bouřku a jistě by se jej na mnohé mohl v komunikaci i vyptat, třeba kolik blesků dnes vypálil. Když jsem jej však při telefonickém rozhovoru požádal, aby se zeptal jakou barvu trika mám právě na sobě, zamluvil to, že na takové věci se ptát nebude. Myslím že většina lidí teď chápe jak komunikace funguje. Komunikaci však po nových členech bude Roman tvrdě vyžadovat. Víra v ní mu totiž dává do rukou slušnou moc pro MANIPULACI s nimi, ale to rozeberu dále.

* NE k hierarchii dimenzí se už vůbec nebudu vyjadřovat, znám jiné uspořádání. Ale považte, nejvyšší meta Buddhismu Nirvána je zde na sedmém místě z celkem 24 dimenzí. Ovšem jako setting pro meditaci není špatné zavolat třeba mistra 6,3-tí  dimenze, o pravosti si však myslím své. On totiž podrobný rozbor Romanovy knihy a channelingu vůbec by vydal na knihu samotnou. Myslím ale, že těchto pár bodů úplně stačí.

* NE Romanova osobnost vůbec není láskyplná duchovní bytost, je to krotitel, který má v jedné ruce bič a ve druhé cukr. Jde mu jen o to aby vycvičil poslušná zvířata, co se mu budou klanět a uctívat ho! Myslím, že psycholog by si na jeho osobnosti s patologickými sklony stát se obdivovaným duchovním vůdcem dobře smlsnul. Co si lze všimnout na první pohled? Nesmírné duchovní ješitnosti a vychloubání duchovního mega-ega. Zde uvádím pár jeho výroků: Když mi poslal své tel. číslo poznamenal "Telefon mám  xxxxxx, teda to je číslo, že? Numerologové tiše závidí."  Před mou první meditací naznačil, že se se mnou vlastně zahazuje "To víš nejsem určen pro laiky, ale zasvěcence. Těch je daleko méně." Při mé druhé návštěvě "No já mít tak malý ponor co ty, tak říkám pane Bože za co mě trestáš, no to muselo být něco strašného. No to víš těch mých 52 meditací co mám za sebou, to se s tebou nedá srovnat." Nebo "Říkám ti blablabla a to ti říkám jako tvůj inspektor." Po té co mě Roman ale obdivuhodně rychle pasoval na instruktora, začaly jeho emaily mít již nátlakový charakter např. "Jak pracuješ jako instruktor?" nebo "Postupně si vyber lidi, s kterými budeš pracovat a jak na ně." Když jsem opáčil, že je mi jedno zda jsem instruktor nebo vyvrhel a že nemám chuť někoho do něčeho nutit, tak jsem se dozvěděl "Hierarchie, jak nahoře tak dole…" míněno tak, že jak podřízená Božská dimenze musí poslouchat a sloužit vyšší dimenzi, tak ve skupině podřízený instruktor musí poslouchat svého inspektora. Ano správně opět princip sekty. Ale to je jen špička ledovce, lze najít i zastrašovací nástroje, které mají plně OVLÁDNOUT A PODMANIT si channelingového nováčka. Tak se třeba dozvíte, že když budete pilně pracovat božské síly vám vše zařídí, vaši práci, vztahy atd. Dále se dozvíte, že jejich moc je ohromná, cituji Romana "Pro Ně není nic problém, mají ohromnou moc, jen takhle pohnou prstem (naznačil gestem) a vlítneš pod projíždějící auto a to tě přejede." Dále vás párkrát utvrdí o své komunikaci s Nimi. Dělá to tak, že vám náhle zavolá "Tak jsem probíral nováčky a božské síly mi řekly, že máš moc rychlé procesy a že od toho utečeš. Máš si s nimi domluvit menší tempo." Ano, že mám rychlejší procesy nebylo tajemství, ale může vás i něčím dokonce překvapit, božské síly mu řeknou to a to. Jenže při logickém rozboru zjistíte, že právě to a to jste řekl jinému kolegovi a že to tudíž nejsou Božské tamtamy, ale informace proběhla mnohem konvenčnější cestou. Víra v Romanovo napojení na božské síly s výše uvedenými atributy jejich všemocnosti má totiž hlavní účel ZASTRAŠIT A OVLÁDNOUT. Ano Bůh je Všemohoucí, ale je i nekonečnou Láskou, nikdy se prosím nenechte zastrašit nebo někam vmanipulovat! Poznání je zároveň Osvobození, ale jak může být někdo svobodný a přitom být pod bičem otrokáře?! V telefonním rozhovoru Roman zní panovačně, úmysl je zaskočit, překvapit a rozhovor ukončuje náhle zavěšením tak, že vaši poslední větu již nestačíte dořeknout. Může volat ale i ze zcela jiného důvodu. Jednou např. zavolal, že potřebuje pro manželku mé rodné číslo a zdravotní pojišťovnu. Pro pochopení jen uvedu, že jeho žena je MUDr.,ale nebudu psát kde pracuje, abych ji zbytečně neuvedl do problémů. O možnostech psát si úkony na "černou dušičku" se již každý dovtípí sám. Protislužbu však od něho nečekejte, dovolil jsem si ho požádat o účtenku za benzín, kterou by stejně vyhodil. Odvětil, že mu božské síly nedoporučují, aby mi ji dával a že si je stejně na pumpě nebere. Něco jako vděk on prostě nezná a jedná vždy z nadřazené pozice. Také jsem s ním uskutečnil i jednu pro mě super nevýhodnou výměnu, kdy za málo jsem daroval hodně a dopadlo to tak, že chtěl ještě mnohem více. Když jeho drzost již překročila veškeré mé tolerance a já již nechtěl dále setrvávat v pozici jelimana a konečně jsem otevřeně vyjádřil svou kritiku a jeho manželku požádal o vyřazení své karty, dozvěděl jsem se, že prodělávám TND (temnou noc duše) se zvýšenou agresí vůči němu. Je to opět jen další jeho trik, má kritika rozhodně není způsobena TND. V emailu mi napsal "Víš kolik TND jsem zažil?", ale co to říci jinak, třeba "Víš kolik lidí jsem už naštval" nebo "Víš kolik lidí mě a channeling už prokouklo a kolik mě jich otevřeně kritizovalo."
       Panovačným způsobem se však také chová roztažen i v mnoha diskusních fórech u duchovních i neduchovních článků. A když už mu hrozí vyhazov z některého serveru (zablokování jeho IP), napíše zdánlivě neduchovní článek např. o posteli "Na čem lidé spí." Během chvilky se však diskuse u článku stočí opět na channeling, božské síly atd. Zde cituji část emailu majitele jednoho duchovního serveru, který jsem obdržel: "Poslední dobou se v komentářích u článků (a zdaleka ne jen u Vašeho) rozvinuly vášnivé debaty, které většinou nakonec neměly pranic společného s článkem samotným a kolikrát byly i tématicky naprosto mimo. Středem těchto debat byl p.Palka, který nakonec ostře zaútočil i na mou osobu, majitele serveru i na náš server samotný. Je velmi útočný, fanatický a neústupný i vůči ostatním čtenářům, kteří vyjadřovali stanovisko ‚k věci' v komentářích." Ano jeho potřeba mlátit diskutující po hlavě svými pseudopravdami a lovit nové dušičky pro channeling je až patologická. Dle jeho slov mu božské síly našly práci ve Státní technické knihovně, kde zařadí pár složek, což je práce prý na půl hod. denně. Víte ale jak tráví zbylý čas? Kdyby tento čas za peníze nás daňových poplatníků využil k prohlížení pornostránek, jistě by udělal lépe a nikomu by taková úchylka nevadila. Bohužel jeho nutnost být uznávaným duchovním vůdcem a jeho ponorem nahuštěné mega-ego jej vede k útokům a napadání diskutujících v mnoha různých fórech, to má pro něho dvojí význam:

1. Snaha ukázat svou nadřazenost, všude vykládat o svém vysokém Božském ponoru a rychlém duchovním vývoji. O tom že každý den hovoří s Bohem atd. má za účel jaksi okamžitě ukojit jeho duchovně ješitnou povahu.
2. Pokusit se na channeling nalákat nováčky, ty postupně ovládnout a nakonec využít a udělat z nich své uctívače, to ale už není mystika, ale z jeho strany čirá magie!

       Zkrátka Romanova channelingová mystika není schůdnou duchovní cestou. Aktivních členů channelingové skupiny je v současné době asi jen pět a jejich cesta za poznáním se podobá kruhu ve kterém létá můra kolem lampy. Díky použití psychedelik s obalem channelingových žvástů a sektářskému uspořádání skupiny se navíc jedná o extrémně nebezpečné ohrožení duševního zdraví a psychiky především nových členů!  Většina nováčků však po traumatických zážitcích odejde, což je komentováno že nebyli zralí, či mají silnou TND. J.Vacek, který používal LSD jej používal za konkrétním účelem po omezenou dobu a navíc pod lékařským dohledem ve zdravotnickém zařízení, což bylo i zcela legální. V lese si jistě každý může nasbírat pár houbiček, ale měl by se ujistit, proč je chce použít, rozhodně nejsou pro zábavu! A pod dohledem samozvaného channelingového inspektora, který je jen diletantským všumělem, nemusíte zažít zrovna příjemné chvíle!
Jedním šéfispektorem jsem byl pošťuchován, že bych channeling mohl nějak propagovat, třeba uspořádat přednášku. No tak jsem začal tímto článkem, ve kterém se sice nepovažuji za channelingového instruktora, ani inspektora, ale pokud se za něco mám považovat, tak za channelingového auditora.  Věřím, že když si jej onen šéfinspektor přečte zcela nezaujatě bude muset ve svém nitru s mnohým se mnou souhlasit. Nerad jsem jej do článku zatahoval, ale patří do něj také. Vím však, že je to hodný kluk a že mu na rozdíl od Romana zbylo ještě dost rozumu i nezaujatě rozlišovacích schopností. Nechť je tato má snaha o objektivní kritiku ku prospěchu všem. Přeji Štěstí, Lásku a Poznání všem bytostem…..


Poznámky k tomuto příspěvku
three mile smile (Občasný) - 25.7.2003 > po publikaci tvé první meditace jsem ti přál brzké procitnutí. tehdy jsi to asi nechápal, ale myslel jsem to přesně takhle.. blahopřeju ti, že to bylo tak rychlé a relativně nebolestivé..
tenhle článek by měl povinně být součástí oné "mystické" učebnice pana instrutkora.
<reagovat 
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 26.7.2003 > Zajímavý článek, věřím že to v jiných sektách funguje na podobných principech... a nejen v sektách.
Doufám, že tvůj příspěvek potencionální členy odradí...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
moonlight (Občasný) - 26.7.2003 > Děkuji za vaše reakce, jen počkejte až se do mě dají přívrženci Božských tripů a budu nařčen z kacířství. Máme ale svobodu projevu, tak jsem jen vyjádřil svůj názor. Romanovi ale vzkazuji, že on ani nikdo jiný mě nebude nutit nahánět ovečky do jeho chorobného channelingu a v žádném případě nebudu někoho nutit do užívání psychedelických látek!
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 27.7.2003 > Tohel rozhodně doporučuju všem!!! Skvěle napsané - Věcné!!!

PZN - Možná, že psychedelika někomu něco přinesla, ale pro mě to byla primárně jen zábava - to nevylučuje že strašně zajímavá a poučná.

Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 28.7.2003 > Velice zajímavé. A poučné.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář coda - 28.7.2003 > Nechci si hrát na chytrého. Jen snad že je to přílišný výkyv a jak jsi byl vlevo, teď jsi hodně vpravo a to není dobře. Byla to lekce, ale pod emocemi se kritizovat nemá, možná jsi měl chvilku vychladnout a pak to napsat, až si uvědomíš i to dobré ponaučení. Chanelling je dobrý, dělal ho psycholog Jung, Platon, pokud vím, osobně mi to funguje a lze to i bez dopingu, jen nastavení je trochu citlivější a očišťování trochu složitější. Nesouhlasím s Romanem v tom co nyní léta dělá, nicméně ho léta znám, tedy, nemyslím že vše je tak zlé jak píšeš a mnoho věcí se časem vysvětlí, za čas se tomu zasměješ. Tím článkem ubližuješ a přeháníš,na základě myslím polopravd, především sobě, ale nikdo ti to nemůže mít za zlé, snad jen styl je útočný , agresivní a myslím na základě vzteku. Je to i tvoje zodpovědnost, jistě jsi znal názory okolí a sám jsi se příliš vystavil a spolehl, snad příště budeš pozornější, samostatnější. Věřím pro tvou upřímnost v těch textech co jsem od tebe četl, že to zvládneš a že tě ona vyvede. Zkus tu lekci pochopit a nesuď unáhleně. ...jen názor, možná o něj nyní nestojíš a doufám že tě nechá klidným. Nechci ti ho vnucovat, jen píšu pro mé svědomí v zájmu mé vlastní objektivity, mého postoje, polívky kterou si vařím a pak jím
<reagovat 
Čtenář - 28.7.2003 > Moonlight, víš, co se říká: "dvakrát měř a jednou řeš". No ano, ono se to lehce říká, když jsme plní emocí, když se nám právě něco nepěkného děje, když nám právě někdo zbořil hrad z písku, na kterém jsme tak dlouho pracovali. Když pominu Romanuv channeling pomocí ..... látek, dělá to, jak to umí. Každý se snažíme, jak to nejlépe umíme. Já tak strašně nerada debatuji o duchovnu, snad právě pro toto. Co jsme to za hledající, když poukazujeme na cizí chyby, když ve své podstatě si za všechno můžeme jen sami svým vlastním přičiněním, ze jsme se do toho dostali. Jakým právem soudíme druhého ? Ani Bůh si to nedovolí. O channeling se zajímám, ale rozhodně Romanuv je jen jeden směr pohledu na věc. Když už se o něco zajímám, snažím se hledat různé zdroje a z každého si vzít to, co mi sedí. Kdo neprožil, nikdy neporozumí, a to v duchovnu- channelingu platí dvojnásob. Kolikrát se mi stalo, že jsem odsoudila, pak po pár měsících jsem teprve dozrála k pochopení, že vlastně ten dotyčný měl pravdu. Já jí tenkrát nepochopila, protože nebyla otevřená brána k pochopení.

Nejspíš jsi dostal pěknou lekci k tvému dobru od andělů. Vždyt to jsou tak láskyplní bytosti světla, dopřejí každému, co si zaslouží, nebo oč požádá, dle toho, jak vytváři svou realitu svým myšlením.

Já myslím, že se ti tato kritika rozleží ve tvém srdečním centru a pak si z toho vezmi ponaučení pro sebe. Místo kritiky spíš poděkuj za tuto zkušenost, protože nebýt jí, tak se ti nerozsvítí do té úrovně, kam zrovna potřebuješ světlo dostat.
Tvoje kritika nemá veliký výnam, spíš jen dopomůžeš hladovým psům, kteří si na tom pochutnají a účinek ? .... ten visí ve vzduchu.

JA JSEM
<reagovat 
Ropák (Občasný) - 26.7.2003 > Dlouho jsem čekal, až někdo přijde a vnese do těch Romanových "ponorů" trochu světla. Pěkně napsáno a shrnuto. Už je mi jasné jak ty jeho spirálovité obrázky vznikaly, prostě ulítává na drogách a plete si to s nalezením Boha 8=)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2003 > Ropák> To je tvoje duše na tom obrázku ? Dle textu je věrohodná, lepší origos bych nenašla pro vyjádření ....
<reagovat 
čtenář coda - 28.7.2003 > Největší škody vždycky nadělali horlivci. Nejdřív jsi Romanovi jakoby stáda nadháněl, teď tě mrzí, že ti dá nálepku "nevyzrálý TND" na čelo a protože jsi slušný, chceš to zachránit přesmírnou snahou. Moo :-), vždyť jsme na tvé straně, nikdo se na tebe nezlobí, je to dobré, neztrať důvěru a elán kvůli Romanovi, který se sám už léta potácí, sotva chodí:-), zmrzačený generál který rozdává odznaky nejchrabřejším vojínům. Nezatrať kvůli tomu pomocné duchovní bytosti, komunikaci,vstupy do nevědomí, to by byly dva kroky vzad , ...myslím. Když šlápneš do trusu, neuzavírej celou ulici:-)
<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2003 > čtenář> Ano nálepku TND jsem dostal když jsem si dovolil prvně nesouhlasit a rozhodl se "nenahánět stáda" a nálepku nevyzrálý tu jistě dostanu nyní :)) Ale co, já domeček z karet nestavím a je mi líto pokud jej někomu bourám. Mě nejde o polemiku s názory "skupiny" a myslím že něco takového ani není možné. Článek měl lidi varovat, co napíšou oni a jak má slova překroutí je mi osobně jedno. K čemu mě nabádalo svědomí jsem učinil a mnohým to jistě pomůže, kdo se bude chtít nechat manipulovat dál, je to jeho věc, můj názor znát bude.

<reagovat 
moonlight (Občasný) - 28.7.2003 > To předtím jsem psal já, ale nebyl jsem zalogován.
<reagovat 
moonlight (Občasný) - 28.7.2003 > Coda i anonymní čtenář jsou ukázkou, že šťourat klackem do vosího hnízda se prostě nevyplácí a já si toho byl i plně vědom. O mě tu ale vůbec nejde, není to míněno ani jako osobní útok proti Romanovi. Pro dokreslení situace je však vylíčení jeho povahy a výroků vhodné. Pokud mám s něčím problém, rozhodně to není emocemi cloumající agrese, ale něco jiného. Neumím jen tak nezaujatě přihlížet jak jiní jsou lákáni do pseudoučení a zfetované pseudomystiky, aby se nakonec dlouho zmateně potáceli mezi záblesky Pravdy a neskutečnou snůžkou lží, podléhali nepříjemné manipulaci a po traumatických zkuženostech byli vyloučeni jako nevyzrálí nebo s nálepkou TND na čele. A pokud za tohle budu nařčen z emotivnosti či osobního útoku, tak budiž. S kritikou článku počítám a v nejmenším se mě nedotýká.

<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 28.7.2003 > moonlight> 

Jinak, něco podobně laděnýho jsem četla asi před rokem  i na stránce Aničky B. - naděje české ezoteriky, tak byla titulována na jednom nejmenovaném serveru. Její zkušenosti jsou možná ještě bolestnější - protože jí bylo nějak kolem osmnácti let. A jiné a jiné. Co R.P. ventiloval na Spirále bylo taky hodně zajímavé. Člověk se ani nemusí nějak pídit po informacích - holt některé přiskákají samy. :-))


<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 28.7.2003 > ouvej> Ano je to tak, její cesta byla silně traumatická, ale za ni mluvit nemohu...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 28.7.2003 > Jsem ráda, že jsi pocitnul a moc doufám, že pokud tu romann někoho lapal, že si to dobře přečetl a uvědomí si realitu. Myslím, že my všichni "normální" tady jsme podle projevů romanna dobře poznali, že on s bohem nemá společného vůbec nic a jeho ponory stojej slušně řečeno za hovno. Duchovní bytost se nechová, jako by spolkla moudrost světa a ostatní byli něco mrzkého. A jestli tvrdí, že Tomášovi nedošli Poznání, je to fakt zaslepenej chudák. A používat psychedelika k meditaci a myslet si, že mluvím s Bohem..??... no to je teda fakt směšný. Děkuji Ti za nás za všechny a opravdu doufám, že to otevřelo někomu oči......Přeju hodně štěstí v nalézání lepšíš a pravých cest.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 28.7.2003 > Lian> To je hezky shrnuto, stručně a jasně :)))
<reagovat 
čtenář Mnohost - 28.7.2003 > Moonlight: Vis pises docela vztekle na nekoho kdo stravil tolik let meditaci a temi "pravymi cestami" :)) Nenapadlo te to?
A dalsi otazka: Kdyz uz jsi tak "svetaznaly" a pises tady "pravdy o channelingu" (ackoliv neco takoveho bych si i ja tezko dovolil a to se obavam ze jsem v mnoha vecech asi dale nez ty - jak v tech "pravych" cestach (delam je mnohem dele nez smesnych 14 let) tak i v pouzivani channelingu i spousty jinych technik) tak jak vysvetlis ze me tohle vsechno funguje i bez drog? Porad je tam opakujes jak stara babka na trhu. To ze se bez nich Roman a podobni neobejdou je jejich vec a toho co hledaji. Ale nezvan prosim blbosti o kterych vis "houby" - a to klidne i ty z lesa :) Kritika na zaklade znalosti za par tydnu je fakty dobra a "pravdiva" :)))))
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 28.7.2003 > čtenář> Milý čtenáři jsem rád že si opravdu mnohem dále i to že se svou cestou zabýváš déle jak směšných 14 let, je to opravdu z tvého příspěvku vidět :)) To co si myslíš, že ti funguje je čistě tvá věc, do tvého domečku z karet ale nefoukám :))
<reagovat 
čtenář Mnohost - 28.7.2003 > Moonlight: No ja se tady nevytahoval se "14 lety meditaci" a podobne :)) A jestli nevis o cem mluvim tak si to po sobe precti :)
Jen jsem tim chtel rici ze roky tady roli nehraji - ale to jsi asi nepochopil.

Presto jsi na nic neodpovedel. Ale po pravde receno ani jsem to necekal. Kdyz jsem cetl tvou "nezaujatou" kritiku tak mi to bylo celkem jasne... Ale chtel jsem to zkusit - co kdyby treba...

Promin ze jsem te obtezoval a vyrusoval v tvem svatem vzteku...
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 28.7.2003 > čtenář> No víš v článku se nevytahuji se 14-ti lety meditací, ale poukazuji na to že tuto snahu Roman zavrhl a bral v úvahu jen a pouze channelingové meditace. Souhlasím že roky nehrají roli. Dále chceš abych tu vysvětlil, jak to že tobě channeling funguje. Já tě ale vůbec neznám, ani to co děláš a neber proto mou kritiku Romanova channelingu vztahovačně na sebe, tak to myšleno nebylo. A pokud tě má předchozí odpověď podráždila, no byla psána podobně jak tvůj dotaz. Ani svatý vztek necítím, nepořádám hon na čarodejnice, ale ani na všechny channelingáře.
<reagovat 
čtenář Mnohost - 28.7.2003 > Neberu to osobne na sebe - to by jsem sam nesmel mit s Palkou dost svych problemu aby jsem se ho zbavil. Je to neuveritelna stenice. Jenze Palka je Palka ale on neni channeling. Dokonce to ani nevymyslel, jedine co dela ze to propaguje jako "svou metodu"... Jinde proste neuspel tak se snazi alespon tady.
Co se tyka channelingu tak s nim mam prilis mnoho zkusenosti nez aby jsem nevidel co a jak je tam spatne. Ale to mi dava moznost zaroven videt co je spatne v tve kritice a co jsi nepochopil. Na to kvaka Palka klidne zapomen, jen si honi ego. Ta skutecna prace je sama za sebe, se svym osobnim mistrem, bez Palku, inspektoru a sefinspektoru.

ad "dotlaceni k publikaci" - to je jen tvuj osobni problem ze se nechas vlacet blbcem ktery te chce jen zneuzit pro svou osobni slavu. Sorry ale tak to je. To neni jeho chyba ale tva.

ad "separace mystickeho jadra" - s timhle souhlasim, da to praci ale da se to udelat. Jen proste musis zustat sam sebou - jako ve vsem. Ostatne kterykoliv z chann mistru te k tomuhle bude tahnout.

ad "prijeti meditaci atd" - bohuzel pravda je ze na tyhle veci nepotrebujes zadne drogy. Pouzivaji se jen tam kde jsou "vstupni lidi" proste natvrdli natolik ze to nedokazi sami - tedy to odsunuti ega. A ty fraktaly atd - to jsou skutecne jen obrazy, je to o tom ze Palka a pod ve svych meditacich chteji zazivat "bozske vireni, jednotu a obrazy" takze je taky zazivaji. Nic vic v tom neni. Co chteji to dostanou. Az budou chtit neco co jim k necemu bude misto tohodle kaleidoskopu tak to taky dostanou.

ad "silna dualni meditace" - ani pod jeho "vedenim" ani pod nekym jinym. Tohle je tvoje riziko se kterym jdes do kazde drogy. Za zrychleny pohyb platis. Jestli si myslis ze normalne se to nedeje tak jsi mimo. Jen je to vice rozprostreno v case takze to ma relativne nizsi intenzitu.

ad "tisnive procesy" - jo tady se da jen rici "co mas v podvedomi to holt stejne budes muset vybagrovat" - tomu se proste nevyhnes - jinak budes zase jen dal postavat na miste ci maximalne budes bagrovat nejak pomaleji. Ale nic jineho nikdy nebude. Bohuzel Palka ti neporadi jak s tim pracovat atd. Samozrejme existuji postupy co a jak s tim udelat. Jenze to je o osobni kreativnosti a ne o poslouchani uzvaneneho debila :((

ad "hadi sila" - sorry ale to zevseobecnovani neni dobre :) Ja si s tim treba poradim. Stejne jako jsem si s tim poradil u sebe a sam. Neni to zase takovy problem, jen se musi opatrne ale rozhodne pracovat...

ad "traumata" - jasne - no ta holcina je psycho sama o sobe. Nepral by jsem ti s ni blizsi seznameni. Ale obecne je to porad o tomtez - kdo ma v sobe sebeublizovani a otevre si podvedomi tak co asi nastane? No zkus si odpovedet. Zase to neni zalezitost techniky ale toho kdo to pouziva/vede - je to jejich odpovednost.

ad "pouzivani latek naplanovano az do smrti"????? Coze? :)))))))) Tak tohle jsem predtim prehledl :))) Tak ted jsi me ale opravdu rozesmal :)))))))
To je opravdu zcela mimo :)) Potkal jsi nekdy nekoho normalniho mimo Palky atd kdo dela chann? :)) Asi ne, jinak by jsi tohle nerekl.

ad "meditace": o tom uz jsem mluvil - co chteji to maji. Chteji obrazky tak maji obrazky. Nic vic.

ad "rozhovory nejsou pravda" - zase zevseobecneni :( Jak ty muzes vedet ze to neni pravda? Dokazes sledovat to co druhy proziva? Dokazes ridit jeho mysl? Ne? Tak tohle neprohlasuj. Ja to umim a pouzivam a vim ze z toho leccos funguje. A jak to mam overeno? Prostou praxi - jednoduse podle stromu poznas ovoce. Me je jedno jestli mluvim s Vencou nebo s Pepikem - vysledek je jako by jsem mluvil s tim s kym mam takze vic neresim.
Mimochodem INRI ma tady jiny vyznam, ale to asi nechame byt, to neni nijak dulezite...

ad "ponor": kolem toho se toci jenom Palka. Co chtit po inzenyrovi co jedne co dokaze je zarazovat knizky v knihovne a kdysi letat na kridle? Odkud si myslis ze jsou ty nazvy funkci a jeho tihnuti k procentum a cislum?

ad "leta meditaci": :)) Ale ony skutecne nic znamenat nemusi :))) kdo ti rekl ze musi?

ad "Weinfurter" - a kdo rekl ze on neni neco podobneho jako Palka? :) Tady proste neni nad osobni zkusenost - zkus evokaci a uvidis sam s kym jednas. Do te doby prosim nech papouskovani jinych autoru. Stejne snadno se ti totiz stane ze te nastve Weinfurter a zahodis ho stejne snadno jako Palku :) (jo skutecne jsem tohle zazil takze vim ze se to deje)....

ad "hiearchie" - ty pokud vim pochazeji z knihy duchu. Zda se ti snad tenhle zdroj "malo oficialni"? Mimochodem deleni nirvanickych stavu je zalezitosti i jogy - ty "nizke" lze totiz dosahnout jen jednoduchym dechovym cvicenim :) Ty vyssi - tam uz je to slozitejsi.
MImochodem jak moc jsi pokrocil v buddhismu? Vis ze je to ta nejnizsi forma z tohoto smeru nauk? Zrovna ta ktera moc nepocita s tim ze by jsi nekam i dosel? Az to zjistis tak zkus spise ty formy urcene pro skutecnou transformaci a nebo primo ty nedualni formy.

ad "Palka" - jo je to blb se superegem ktery ma v tomhle jedinou moznost jak se nejak prosadit. Doma je pred manzelkou pidimuzik, dcera ho nesnasi jak rozslapnutou krysu a ani se ji nedivim. V praci je jen ten posledni nekde v rohu a tak mu zbylo jen tohle. Co by jsi chtel?

No to by snad stacilo. Stejne jsem se nejak rozepsal moc - obvykle mi vubec nestoji za to na tyhle reci nejak reagovat. Mam za to ze ten dotycny kdyz bude chtit tak prohledne sam a kdyz ne tak taky dobre.


<reagovat 
 three mile smile (Občasný) - 29.7.2003 > čtenář> nirvanické stavy a jdnoduché dechové cvičení LOOOL, jestli jsi takový mistr, mnohé to vysvětluje.. poznámku o nízkosti buddhismu jsem jaksi nepochopil? je to možné rozvést, ať se mi rozsvítí?
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 29.7.2003 > čtenář> Děkuji za vyčerpávající reakci a nezbývá mi než s většinou napsaného souhlasit. On názorový ping-pong se dá hrát hodně dlouho a Roman je v něm vážně mistr, vždyť je to vlastně Pálka :)) Je ale dost lidí, kteří ho nevidí tak čitelně jako vy a to se mi i potvrdilo v několika emailech. Bylo to proto psáno hlanvě pro ně.
<reagovat 
čtenář Maruax - 29.7.2003 > Já se z Romannem potkal a kontak jsem neměl. On mi připadal trochu komický, ale popovídali jsme si videli se asi 3 hodiny takže nevím jaký je. Možná jsem měl pocit že je to člověk který je hodně přesvědčený o svém a díký svým zážitkům má asi narušené rozlišovací schopnosti - to bylo i v článku, takže si asi někdy neuvědomuje nějaké souvislosti
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 29.7.2003 >

Opatrně, přeopatrně Tě zdravím, příteli.

A nenechávej si prosím pro sebe postřehy z toho, jak se bude Tvé vidění a chápání souvislostí dále vyvíjet. Narozdíl od keců (například) takového Romana je to alespoň upřímné. Chci říct - aniž bych si ovšem hrál na dalšího z řady prudících proroků - že ani trpaslíci skutečně nejsou tím, čím se zdají být. A  použití psychedelik je vynikající hodnotit například z pohledu čtyř až pětiměsíční abstinence...

Na týhle zemi totiž padají z nebe jen kameny. Všechno živé vyrůstá z obyčejné, prozaické půdy... 


Doporučil 
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 29.7.2003 > Filip Sklenář> Ano souhlasím že psychedelika duchovní úsilí nenahradí, při jistém použití ale mohou pomoci třeba v psychoterapii. Důležité je však vědět, že pokud se v tripu objeví onen trpaslík, nemusí to být zrovna mistr z n-té dimenze, čemuž se v channu bohužel věří.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 30.7.2003 > Ostatně není třeba zapomínat ani na fakt, že i dechová cvičení nejsou ničím jiným, nežli narušováním přirozené rovnováhy kyselin a zásad v těle (dochází k poklesu hladiny zbytkového CO2 v těle, na což - pokud vím - reaguje organismus ropzkládáním kyseliny uhličité, na což opět reaguje mozek, tentokráte nedokonalou funkcí, halucinacemi a posléze i bezvědomím...). Při uvědomění si tohoto faktu jde značná část mystiky zcela automaticky do háje. Jo a posledně jsem zapomněl body.
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2003 > Filip Sklenář> Tak to popisuješ asi princip zrychleného holotropního dýchání kdy dojde k překysličení, ale zase při zádržích dechu ke zvýžšení CO2. A je logické že na to mozek nějak reaguje, ale co se přesně při tom děje kdoví. Vědomí je pak třeba na základě překysličení nebo přidušení mozku vymístňováno z těla, ale o tom budou asi jiní vědět více.
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 30.7.2003 > Filip Sklenář> Nojo to předtím jsem psal já a zase jsem se nezalogoval.
<reagovat 
čtenář Miloš... - 30.7.2003 > Mnohosti. Velmi zajímavé ač taky trochu nevyvážené a zase jiným způsobem "srovnávající se zemí". Jen mi ještě nedošlo, o koho jedná??. Ale ani na tom nesejde.
Život a lidé jsou o mnohosti a až protichůdné různosti. A na čem se zde asi všichni shodnou, když pominou to, co i pozitivního Roman přináší, že upálit ho už asi nepomůže:-) ...Ať žije on-line mobilní středověk.-) Neznám míněním i přesvěčením zanesenější slova, nežli: láská, pravda, Bůh a duchovnost. Ale co chtít po poživačně instiktivně myslících materialistech bojůjících za to své... Ale i motýli se přeměňují z ošlivých housenek:-)

<reagovat 
 čtenář Jarka - 30.7.2003 > čtenář> Miloši, prosím, kdo tu bojuje? Měla jsem za to, že článek vyjadřuje názor a zkušenosti, a příspěvky, že rovněž vyjadřují názory. Přeji hezký den.
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 30.7.2003 > Vypadá to jako kachna, kejhá to jako kachna....tak to bude kachna. Supr, že někdo se sebral a napsal o tom, co je soudným lidem jasné už od začátku. Pomineme-li základní nesmyslnost pokusu popsat meditaci (protože, splynutí zabiju tím, že ho převedu do jazyka, tedy objektu), má tento článek praktický účel. A doufám, že jsi to poslal i jinam. Nemám nic proti mystice - moje cesta to není a bylo by dobrře, kdyby si mystici hlídali s kým jsou "v partě".
Z hlediska sociologického jsi dobrý případ heretika, odpadlíka. Od Nich už tě nic pěkného nečeká a přerušil bych veškeré styky.

Přeji tedy hodně štěstí a jestli jsi někomu pomohl, tak supr.

A jinak - kam se PODĚL ROMANN? KDE JSI? CO NÁM POVÍŠ?
Body: 5
<reagovat 
čtenář co nechápe - 31.7.2003 > proboha co to je? Neznam zadnej channeling a diky tomu jako absolutne nezaujatej clovek jsem si z toho pobrala to, ze diky drogam jsi mel jakysi uchvatny zazitky se svym NadJa. Promin, ale ten, kdo hleda v uletu nakej vyssi smysl nebo co, neni asi uplne v poradku... doufam, ze vam ten Roman ty drogy aspon prodaval, pak bych pochopila smysl jeho pocinani... Teda vy jste fakt husty, ulitavat si na drogach a verit, ze to je jakysi spojeni s cimsi...
<reagovat 
čtenář Robinsonka - 31.7.2003 > Člověk, který došel k určitému poznání pravé podstaty všeho, co kdy bylo, je a bude, nazveme ho "ten, který poznal". Je nanejvýš velmi naivní si myslet, že ho pochopí člověk, který je zvyklý od mala žít ve svých iluzích a na skutečnosti kolem sebe pohlíží velmi mlhavým způsobem. On tomu říká, že vidí, ale to co vidí, je jen zlomek pravé skutečnosti. Mám obavy, že ve směs jsou tu příspěvky lidí zamotaných ve svých iluzích, protože člověk, ten který poznal ví, že jakákoliv slova k tomuto článku jsou k ničemu. Jeden se baví o koze a druhý o voze. Těžko se dá vysvětlit něco, co se pouhým okem poznat nedá a je strašně málo těch, kteří mají odvahu se podívat do jádra věci ..... Přeji vám všem, aby se vám alespon malinko otevřeli oči za svůj nynější kratičký život, abyste dokázali žít v lásce a pozorumění mezi sebou, abyste uslyšeli hlas Boží, když k vám promlouvá a žádá o procitnutí, aby vaše duše prozářili celý vesmír :)))))))))))
<reagovat 
moonlight (Občasný) - 31.7.2003 > Robinsonce děkuji za názor. Naše výměna názorů je vlastně také takové vzájemné ukazování si našich představ a iluzí. Někdo si za svým názorem stojí hodně a bojuje za něj, jiný má třeba větší toleranci a pochopení ostatních. Já si v článku nechci hrát na nějakého chytráka, chtěl jsem jen upozornit na rizika, které by měli vidět i ostatní. A vím že je mnozí vidí i beze mě. Já v článku nekritizoval psychedelika, ale jejich použití ve skupině pro sugesci a manipulaci s lidmi. Též systém inspektor - instruktor a patřičné povinnosti náhanět nové zájemce je přeci sektářské chování. Pokud nováček bude věřit že třeba Roman komunikuje z Alláhem a božskými silami a bude navíc v podřízeném postavení ve skupině, tedy třeba zasvěcenec, logicky do dává prostor pro jeho manipulaci. Já jen ukazuji, že tento prostor je silně využíván a zneužíván!
<reagovat 
čtenář Miloš... - 1.8.2003 > Robinsoka tu na podruhé zalila to "ohnivé rozčarování" takovým jemným a všeobjímajícně-smířlivým pohledem, o který se tu snad ani nikdo nezasloužil:-)
Ad Monn: ...Roman tu svojí hru a dle sebe nejlepsí postupy a přístupy, které umí, stále jen na někoho zkouší, protože nechce být vnitřně sám se sebou (na 100 způsobů blbne většina lidí, jen se vyhnout prožití zrcadla, které by nemuseli unést). Kdo ty hry (chytáky osudu) neprohlédne, či určitou svou vlastností tomu zavdá, tak se pak diví a logicky je naštvaný, že ze sebou nechal blbě mávat či z vlastní omezenosti podvést. Ale důležité je se patřičně poučit a nelézt vyváženou reakci a přístup (aneb kdo obmítá pohled do čiré studnánky pravdy v Srdci, odráží se přes pokřivená zrcadla vně). ...Myšlenko-pocitové vylití a snaha vypálit a rozbít vně, co nám ublížilío (ukázalo slabiny) ještě nic moc neřeší.
Tak jen doufám, že už tu Roman přestane dělat "negativní reklamu" a začne se věnovat trochu bohulibější činnosti.:-) Ač má každý právo žít, tím čím je...
<reagovat 
čtenář Straptom - 3.8.2003 > - V prve rade : " Vše píšu podle svého nejhlubšího přesvědčení tak, jak se mi to z objektivně nezaujatého pohledu jeví. " -touto vetou sis odsoudil objektivni pohled a je jasne, ze Tvuj pohled je a bude zaujaty.
- Proc si na to sel pres drogy ? Ja kdyz jsem se zacal zajimat o chann, tak jsem hledal, nez jsem narazil na clanek Anicky na Spirala.cz s nazvem "Letani bez pomucek" (-neboli bez drog) a verim, ze i kdyz Ti leccos mozna mohou urychlit, lze to i bez teto "berlicky". Byl jsem 3 roky na gymplu v protidrogovym a dokonce ani nepiju alkohol. Roman ani Milos me nikdy do niceho takoveho nenutili, jen psali jejich zkusenosti s tim a ze jim to pomohlo.
- Ma prvni channelingova komunikace s Nadvedomim probehla bez drog (nebo alkoholu) a hudby v uvolnenem stavu.
- Ad kritika toho, jestli channelingari mluvi s INRIm. Myslim, ze to neni tak podstatne a ze podstatnejsi je, co jim to prinese a ze to proziji. Kdyz to prezenu, tak podstatne info pro Tvuj vyvoj muzes dostat na Hlavnim nadrazi od homelesaka nebo od Ducha svateho.
- Kazdy, kdo se setkal s nekym z channelingaru vi, ze zadni HyperSefInstruktori channelingu nejsou. Jsou to ruzni lide s podobnyma zazitkama. Nekdy si zajdou do cajovny dva, jindy tri... Ale ze by se hromadne schazeli na tajnem miste a tam meditovali nebo hromadne rozebirali sve zazitky ala sekta, tak to v praxi neni. Stejne tak neni nic jako "channelingova skupina". Jsou to ruzni jednotlivci, kdy kazdy se vyviji urcitym zpusobem. Jen lide se slabou vuli by plne fanaticky zrali veskere informace pochazejici od "zasvecencu - inspektoru/instruktoru" (stejne jako od kohokoli jineho) - kazdy si z toho vezme pro zivot to potrebne.
- Roman je jaky je. Take se vyviji. Jeho tvrdost mu krituzuju ja, ostatni i "bozske sily". Je to proste jeho vyvoj. Kdysi jsem Ti to psal na Hofylandu, ale... asi sis to musel zazit. :) Ano, Roman mi obcas napise, ze uz me rada novacku predbehla, ale kvuli tomu to prece nezacnu krecovite hrotit a meditovat zavreny ve sve komurce za poslechu Lisy ! A je pravda, ze s novymi zazitky, ktere ostatni nemaji, prichazi pocit povysenosti (-a to i napr. u cloveka, ktery sjel reku na raftech a jeho kamaradi se "smrdlaji" na kanoich). Nicmene neplet Romanovu osobnost a jeho pristup s channelingovou mystikou, protoze to s tim nema co delat (coz jsem Ti take uz kdysi psal na Hofy). A pravdou je, ze by ses skutecne mel nejprve podivat na sebe a na to, co Ti to dalo, nez unahlene kritizovat jeden z pristupu k zivotu.
- Ja treba ziju psychologickou cast mystiky - uvedomovat si kym jsem ze svych reakci na ostatni, z jejich reakci na me, ze snu, ktere mi ukazuji skryte pudy, strachy atd. atd. Objevil jsem si zvysenou sexualitu, obcasnou zvysenou agresivitu, lpeni, pokrytectvi, nedostatek sebelasky (-kterou jsem si nedavno resil) a lasky. Channelingove komunikace jsem mel asi tak 3 (v intervalu jednou za pul roku), nejake meditace, kupu lucidnich sneni a hlavne "prozivani vedomeho zivota" a sebepoznavani. Pokud se k tomu prida channeling, tak se prida. Jsem v kontaktu s Romanem i Milosem a kdyz mam nejaky zazitek, zeptam se jich na nazor. Stejne jako sve veci probiram s Jedim, se kterym jsme se spratelili. Vsechno jsou to moznosti a nikoli Absolutni Pravdy a me stejne jako Tebe nikdo nemuze nutit verit necemu cemu verit nechces.
- Zazil sis, ze neco funguje a ze Ti to neco prineslo a neco vzalo. Ale tohle podstatne tady zaniklo ve Tve kritice Romanovi osoby. Souhlas s Coda a Mnohosti.
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 3.8.2003 > čtenář> Díky za názor, ale asi si mě s někým pleteš, co je to Hofyland??..tam jsem nikdy nebyl. Článek jsem zjevně nepsal pro tebe, ani se s tebou nemíním přít o tvých názorech, můj názor znáš z článku. Romanova věta "Postupně si vyber lidi, s kterými budeš pracovat a jak na ně" je jasnou ukázkou sektářského chování a to byl hlavní důvod, proč jsem článek napsal. Lidi zde varuji před jeho praktikami a snahou ovládat i před demagogií celého jeho channelingu ;-))
<reagovat 
čtenář Straptom - 3.8.2003 > Jo tak, ja myslel, ze Ty "moonlight" jste totozni s "moonlightem" na diskuznim serveru Hofyland. Mno nevadi. "Ovladat pred demagogii JEHO channelingu" beru, ale je mnoho co clovek, to jiny pristup k channelingu. Narazil si na... jedineho sveho druhu :))
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.8.2003 > a pak, copak je mystika pro každého? Není, podívejte se, kolik známých mystiků je v Evropě, snad jen Mahešwarananda. Církev dodnes těží ze sv.Terezy a Jana z Kříže. 400 let! Křestanského mystika dneška neznám. A kdo je v Indii? Také žádná sláva...
Je to prostě EZOTERIKA a o té veřejně debatovat nesmí, v Tibetu by mě za to zašili do jačí kůže a hodili do bystřiny...
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.8.2003 > to je překvapko po dovolené-zajímavé, Petrovi jsem připomínky už před dovolenou zaslal mailem a nereagoval na ně. Je to směs polopravd a neinformovanosti, vždyť to dělá jen 4 měsíce!- tu dívku jsem jen hypnotizoval, svíjela se, protože v hypnotické regresi prožívala temnou minulost.
A Božské síly mě vedou, takže mohu se zodpovědností říci, že je uvedu do božského. Jsou na něj prostě připraveni.
Podobná polopravda je o mé hádce s aminem dusecz. Šlo totiž o to, že jsem kritizoval otiskování článků o magii. Ona totiž magie umí zabíjet, viz např. Frabato! Ale oni tomu nevěří!
Přál bych vám vidět, jak mi Petr posílal několik měsíců denně několik přátelských mailů. Pak ze dne na den prudce otočil! To umí je psychoza a Temná noc duše. Ta s námi také tvrdě zacloumala, se všemi. Vy ovšem, ani on nevíte co umí. Je to na agresivitu a rivalitu, která v článku doslova řve. Tu také známe velmi dobře. Mystika totiž uvolnuje zablokované síly jak božské tak ty horší. To psali už před staletími svatí, mluvili o pokušení ďáblem, i Krista pokoušel!! Psali o tom i Brunton http://www.volny.cz/jhavelka/ch_brunton.html i dr. Tomáš. Problém je to, že si to neuvědomuje a tudíž se neléčí, jen se v tom rochní. Ale nevadí, času je věčně.
Konečně vždyt to co my, dělá mnoho lidí, třeba Ota se svou skupinou (také do ní hledají další lidi) jezdí do Peru i jinam a ayahuasca a lysohlávky jsou jim dobře známy. Kromě nich i spousta dalších, např Kuchař, který o aye napsal dvě knihy.
a malíř ayahuascových vizí Placht, Nakonec - já se Petrovi nevnucuju, dobře ví, že je dokonale veden jak na Univerzitě, vůbec mne nepotřebuje, jako i mnozí členové naší skupiny, kde mě také ne všichni dobře snáší. On se Bůh o něj postará...
Já že zastrašuju, směšné... Je to jako na lezení po Himalájích, někdy je potřeba použít silnější slovo, učil jsem surfing a létání a vždy se to osvědčilo.
Moc mi to připomíná debatu s Aničkou i Otou. Nakonec musím konstatovat, že argumenty nikoho nezajímají, každý si stále mele svou, jen přidá víc absurdity viz Anička http://www.volny.cz/jhavelka/ch_anicka.html
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 4.8.2003 > romann> Každý kdo tebe nebo tvůj chann. kritizuje má TND??... hmmm tak to asi bude většina lidí co tě poznali :)) Každému započítáváš jeho duchovní snahu jen po dobu co používá tvou terminologii a baští houby??... to by tedy třeba Tomášovi vlastně ani nezačali. Ale fajn jsou to tvé názory, tak ať ti slouží. Ale pokud mohu osobně radit, měl by ses v první řadě starat o svůj vývoj a tu péči o nás ostatní nechat Nahoru. Přeji ti hodně Boží milosti.
<reagovat 
moonlight (Občasný) - 4.8.2003 > Roman zde píše "Tu dívku jsem jen hypnotizoval, svíjela se, protože v hypnotické regresi prožívala temnou minulost." Prosím najděte si chvilinku času a přečtěte si co o své zkušenosti se skupinou a jejím učením píše ona sama ve svém článku:
http://www.spirala.cz/clanek.asp?id=2512

<reagovat 
romann (Občasný) - 4.8.2003 > ale kdez, TND se projevuje ruzne, i zesilenim sexu 7x. Kazdy at si pouziva co chce, nebo nic jako Anicka, Pavel ci Skylla atd viz http://www.volny.cz/jhavelka/ch-anic.html A to cos udelal za ty 4 mesice je dost, ono si to s tebou poradi. Proc se ale bavime skrz inet? Poslals me aspon 300 mailu... A o svuj vyvoj se staram hlavne, to jo. Myslis si, ze si mohu delat co chci? Anicka se nesvijela, jen se sesunula, svijela se jina dama. Ale v regresi je to bezne, tvuj kamos Honza to zazil na sobe, ze mu praskl vred a to hypnotizuje jine i Anicku s podobnym efektem jako ja http://www.volny.cz/jhavelka/ap_anic.html Ale tobe fakt nejde o argumenty, ostatne vsichni jsme TND zazili... Varoval jsem te predem, ze se do toho moc zenes, i TND pak podle toho vypada...
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.8.2003 > a protestuji, aby se jakémukoliv článku dal název pravda. Tu zná jen Bůh. V SSSR také kdysi tiskli Pravdu.....
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.8.2003 > právě tu byl další člen skupiny, Franta. Aniž jsem mu řekl podrobnosti, chopil se tužky a začal zapisovat, co mu božské síly o tom diktují.
Vyjímám: Je to problém odbourávání jeho ega, které se musí napřed zvětšit, aby se zmenšilo. U tebe (tedy mě) byl již tento problé už předběžně zpracován, na něj počkal.
Doporučuje Petrovi pracovat s astrologii, ta by mu nezaujatě vysvětlila mnohé, s úspěchem ji používá, i numerologii. Přinese mi poslední meditace. Nikdy drogy nebral, aby bylo vidět, jak jsou všem podobné. Je bývalý kabalista.
Ještě zjistil - je to vlastně odmítání procesu egem, nechce přijmout božský svět.
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 4.8.2003 > romann> Lituji ale mé TND je leda tak ve tvé hlavě. A mé emaily?.... v outlooku jsem jich napočítal od tebe 312, byly součástí tvé manipulace a má hloupost je že jsem ti na každý z nich odpovídal, to přiznávám :)) Myslím že Ota tě ohodnotil moc dobře na http://www.spirala.cz/clanek.asp?id=2700 Že se do něčeho moc ženu??...nerozumím neděje se nic co bych nezvládal, ale pokud s tebou nesouhlasím a veřejně kritizuji tvou demagogii a manipulaci s lidmi, chápu že teď využíváž všech svých oblíbených praktik, aby ses vyvlékl či to nějak otočil proti mě, chudákovi s TND :)) Naštěstí je mi lhostejné jak mě zde očerníš či pohaníš, já žádné úchylné učení veřejně nepresentuji ani na to nelákám důvěřivé lidi. Tedy je mi fuk co si kdo o mě bude myslet, nicméně jsem ukázal na tvé milé praktiky a jsem přesvědčen že tento pohled z druhého břehu si lidé zaslouží.
<reagovat 
Mansukh (Občasný) - 4.8.2003 > Milý nepříteli (nebo příteli:), zkus se nad tím, co zde píšeš, trochu zamyslet.

Tři úrovně řízení v pěti lidech mají snad jen na našich ministerstvech >8) ... což potom ve dvou.

Celá mašinerie existuje pouze v hlavě R. Palky a jak se zdá Též v Tvojí.

V době, kdy skutečně nějaké skupiny fungovaly (už je to pár let) jsem se s mnoha jejich členy přátelil a měl tak možnost vše pozorovat. Všechny se zase přirozenou cestou rozpadly.

I kdyby byla jen z poloviny pravda, co se snažíš nastínit, pořád by výše uvedená skupina (tvořená v současné době cca 1 člověkem) mnohem méně nebezpečná než jakékoliv masové náboženství.

Pokud chces varovat před lidskou blbostí, marně se namáháš, je všudypřítoná.

Zdraví

Mansukh

Body: 2
<reagovat 
 moonlight (Občasný) - 4.8.2003 > Mansukh> Je to ještě propracovanější: nejprve zájemce o channeling - pak zasvědcenec - instruktor - inspektor - šéfinspektor - a nakonec mistr n-té dimenze vlastní schízy :) Píšeš že je skupina tvořena cca 1 člověkem, tak jakápak hrozba... nojo jenže on vydá za stovku takových třeba jehovistů :)) Ale abych neurazil jehovisty, ti jen slušně diskutují a argumentují svým výkladem bible. Tedy alespoň jsem neslyšel, že by se při jejich návštěvě někdo svíjel v křečích na zemi nebo posteli!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter