Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Andělíčku z kolekce skorobásničky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 31.8.2003 (00:32:54)
další ve sbírce>

 

 

Na pohřbu

Jsi mi zpíval

Ač nemáš lidský hlas

 

Jak mizím v zemi

Jsi viděl

I bez pozemských očí

 

Na rakev dopadat hlínu

Jsi slyšel

Uší nemaje

 

Andělíčku můj strážníčku

Ty parchante!

Křidélky si máváš vesele

 

 

undefined

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Hanele (Občasný) - 31.8.2003 > ...Teda, teda ...Diky Bohu ,ze jsem Padlym Andelem :o) ...
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > Hanele> jsou andělé a andělé, ten z týhle básničky je někdo úplně jinej než Padlý Anděl... :o))
<reagovat 
barlach (Občasný) - 31.8.2003 > Škoda, že to nevydává nějaký zvuk, bylo by to skvěle akční. Kostrbaté ,ale účinné. :-)
Body: 4
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > barlach> mně ty andělé připomínaj nějakou pěkně hnusnou tapetu v nějakém odporném pokojíčku, a ještě halucinogenním, jak se to hejbe... :o)
zvuky bych přidal ve stylu skřípění víka od rakve... :o)
dík za poznámku!
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > hubert> už to neplatí, nebavilo mě, jak ti andělé brzděj internet, ta obloha je víc vlídná pro uživatele internetu...  :o)
<reagovat 
Monty (Občasný) - 31.8.2003 > Ty andílci jsou brutální. Ale text mne volajako aj oslovil. :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > Adora> tak už tam je jenom jeden, a ještě ke všemu jinej... :o)
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 31.8.2003 > ty andílci jsou boží
Body: 4
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > Dommi> jsem to bohužel přeonačil... :o)
<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 31.8.2003 > hubert> juuu teď je to ještě hezčejší
<reagovat 
Kolben (Občasný) - 31.8.2003 > Trochu mi to připomíná když volám děti k večeři:  Prckové... mrňata..........holátka......poupátka......kde jste?......Čumáčkové moji.... Sakra kde ste syčáci, na stole máte gábl.
Body: 4
<reagovat 
Dáreios (Občasný) - 31.8.2003 >

je to takový trochu přiblblý...ale ten parchant tak krásně mrká.... neni to nekalá soutěž?

 

 


Body: 5
<reagovat 
asi (Občasný) - 31.8.2003 > Mně to připadá jako působivě formulovaná výčitka. Dobrý nápad.
<reagovat 
probably (Občasný) - 31.8.2003 > Tak tohle není můj šálek kávy. Nic mi to něříká - ani obsah ani způsob zpracování, i když toto pozadí je snesitelnější než to co tu bylo ráno.
Body: 3
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > probably> 

no jo, to se nedá svítit, ono některý mý věci vycházej z psychóz a ono to pak normálnímu člověku nic neříká...

dík za reakci na každej pád.


<reagovat 
 probably (Občasný) - 31.8.2003 > hubert> A můžu vědět jakou psychózu máš konkrétně na mysli?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > probably> to jsou takový ty stavy, kdy ti zmizí realita a za vším jsou jen jakési síly, hlasy a podobně, promlouvají na tebe, odevšad, z výšky, z vody, z mraků, člověk různě utrpí smrt duše, pak nějaký třeba to znovuzrození, no jednoduše šílenství... rozpad osobnosti a tak...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > probably> že to není napsané nějak geniálně, toho jsem si samo sebou vědom... :o)
<reagovat 
 probably (Občasný) - 31.8.2003 > hubert> Tak tomu dost dobře rozumím. Psychózy jsou na houby, ale nejak je v tomhle dílku nemůžu odhalit. Ale to je můj problém:-)
<reagovat 
wopi (Občasný) - 31.8.2003 >
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 31.8.2003 > Psychozy mi nějak nic neříkaj, kdyby to byl prostě fór, docela by se mi to líbilo.
Body: 3
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > Naty> jde to brát i jako fór... :o)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 1.9.2003 > parchant mě pobavil
Body: 4
<reagovat 
ufo (Občasný) - 1.9.2003 > Bože! Celkový výsledek na mne mocně působí :)) Je to úplně ujetý, leč podivnost kombinace.. prostě si nemůžu pomoct, je to strašlivý, ale je to úžasný! :)
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 1.9.2003 > ufo> tak z tvý poznámky mám nelíčenou radost, dík... :o)
<reagovat 
MATHEW (Občasný) - 1.9.2003 > stando, to je správný psycho :)
hele, docela se mi zalíbilo že nemusím buď tipovat nebo netipovat, ale můžu dát třeba tři bodíky a tak :)
Body: 3
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.9.2003 > MATHEW> ty bodíky je taky dobrý psycho... :o)))
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 12.9.2003 > tak to je fakt ujetý :-)
a nejlepší na tom bylo to, že jsem nejdřív viděla jen ty čtyři růžový písmenka nad andělem - něco jako ...

NO
JO!
no
a?

... mi to znělo... pak jsem začala číst ty kritiky, kerý mi začaly připadat ještě ujetější než dílo samo, a pak to najednou blaflo a zablikalo, já se lekla.... a ..... najednou na mě vyskočila ta báseň, kerá je po přečtení něco jako fakt hodně zlej žert remisní fáze přivožralýho psychotika :-))) těsně po šlehnutí... slehnutí... v oslepnutí....
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.9.2003 > rebecca13> jak tam nejdřív nastartujou ty růžový písmena, to mě samotnýho taky docela bere...
<reagovat 
delikt (Občasný) - 31.8.2003 > By me zajimala ta inspirace!
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 31.8.2003 > Delight> nějaká ta psychóza, ztráta reality, rozhovor s mocnostmi nebeskými a následovný výsměch tomu, jak si se mnou zahrávaj! :o)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.9.2003 > Delight> musíš uznat, že poté, co sem vkydla poznámku rebecca, tak ten zelenej hopsal má svoje opodstatnění...
<reagovat 
Lef (Občasný) - 25.9.2003 > pěkné ...
Body: 5
<reagovat 
svůj (Občasný) - 28.9.2003 > pěkné, jen "pozemských" bych asi zamněnil :-)
no je to odemně troufalé při pomyšlení co jsem sám napsal :-)
Body: 3
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.9.2003 > svuj> dík, ale já to měnit nejspíš nebudu, takhle, jak to je, mi to přijde tak akorát... :o)
<reagovat 
pida (Občasný) - 21.10.2003 >

Chce se mi jen dodat

 

 

Je to nase hvezdicka,
snad tisic let staricka.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 1.9.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 4 5 6 7 10 12 13 15 16 19 20 22 23 24 25 29 36 47 49 50 58 69 70 83 84 85 87 88
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter