Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Sestřička Marta z kolekce skorobásničky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 16.9.2003 (00:30:34)
další ve sbírce>

 

 

Linoleum pod jejími střevíci

Pláž plná oblázků

 

Vlasy jí černě září

Její oči hladí

 

Rukama bílýma

Krmí blázny

 

Ohřála pro mě druhou večeři

Velký chlap musí hodně jíst

Řekla

 

A když jsem ten talíř

Dal Jeníkovi

Rozplakala se

 

Nejkrásnější Davidova dcera

Duši má

Nevydesinfikovanou

 

 

1997, 2001, 2003

 



Poznámky k tomuto příspěvku
.......... (Občasný) - 16.9.2003 > hned sem utíkám, abych Ti dala D:) - já si včera večer četla Snyderovu báseň o tom, jak se ženou koupali svého synka - je to jednosměrná prostá poezie o prostých věcech, a přesto je za těmi slovy všechno ...

možná chápu, proč nemáš rád tu hieroglyfí poezii, kde nikdy není jasné, jakžeto ten autor vlastně myslel ... mně se líbí, ale tahle taky - včera jsem byla z té koupací básně úplně šťastná - jak je to najednou všechno prosté, jasné, jednoduché ...

díky
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 16.9.2003 >

tohle je jedna ze tvých věcí, který mám úplně nejradši. křehký a tak... bohužel mám vyčerpanej počet D, tak se sem vrátím zítra...

 

a fotečka mýho oblíbenýho parku mě taky hned přilákala


Body: 5
<reagovat 
Čech_Radek (Občasný) - 16.9.2003 > To se Ti povedlo, hodně se mi to líbí
Body: 5
<reagovat 
asi (Občasný) - 16.9.2003 > Krásná. S doporučeními musím šetřit, ale tahle si ho zaslouží. Nevydesinfikovaná duše pěkně vystihuje lidskost na místě, kde jí bývá málo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
markus aurelius (Občasný) - 16.9.2003 > Pěkná, přesto na mě trochu nepoetická... :o)
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 16.9.2003 > Nevydesinfikovaná duše je pěkná... :o))))
Body: 4
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 16.9.2003 >

Až na "Vlasy jí černě září ... Její oči hladí" se mi líbí dosti :o)


Body: 5
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 16.9.2003 >

...dal jsi ten talíř Jeníkovi...slzy v očích...dojemný! její oči hladí...!   A kdesi opravdová láska...1997...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Adina (Občasný) - 16.9.2003 > Nejkrásnější Davidova dcera super.
Body: 5
<reagovat 
Hester (Občasný) - 16.9.2003 > Nádhera až mrazí.  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lef (Občasný) - 16.9.2003 > Krásná!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lef (Občasný) - 16.9.2003 >
<reagovat 
immaginacija (Občasný) - 16.9.2003 >  tak tuhle dost můžu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 16.9.2003 > Pěkné momenty. Konec super.
Body: 4
<reagovat 
delikt (Občasný) - 17.9.2003 > tahle je teda.... FUCKT! povedená... Obdiv!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 17.9.2003 > Delight> 

díky moc...

jsem ji taky tehdy smažil dost samá vize samej ten cit a tak... :o)

poslední předělávka je nejúspornější, a to mi tak nějak sedí nejvíc... 


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 17.9.2003 > stanislav> sem si ji přečtla znova s s touto du dnes spát ...
<reagovat 
unseen (Občasný) - 17.9.2003 > šíkovnej staník ;o)
Body: 5
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 17.9.2003 >

Krásná báseň, opravdu nádherná, ****

jen ale nicméně...konec mi nesedí. Sedí mi myšlenkově, nikoli ale do básně: je to pro mě problém s výslovností: ne-vy-de-sin-fi-ko-va-nou.......to je slabik jako při troubení na poplach u Waterloo.


Body: 4
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 17.9.2003 > Pescatore> 

dík :o)

já těm svejm věcem neříkám básně, v tom to bude, o zvukomalebnost a jakýkoliv pravidla mi nikdy nešlo... :o)

a to slovo by šlo klidně nahradit slovem "čistá" a nebo tak, a bylo by, jenže to bych to nesměl smolit já... :o) 


<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 17.9.2003 > To víš, třeba prohovořila má básnická žárlivost, když je tu tolik souhlasů....ale ta báseň je báseň dobroučká i tak, tedy moji bratři se z ní radují.
<reagovat 
Akimek (Občasný) - 17.9.2003 > móc, hezký, fakt... akorát ten konec s desinfencí ve mně (asi jako i u většiny ostatních) vyvolává trošku rozporný pocity. jednak to tam krásně sedne, ale druhak když to má člověk číst nahlas, tak je to skoro vo zlomení jazyka :o)
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 17.9.2003 > víš to Stanislave, poezii moc nerozumím, nejsem její theoretik, ale občas se při čtení zastavím, přečtu si to všechno znova, znova a znova a kdybych to četl ještě milionkrát vždy mě to překvapí....usadí...donutí odložit lahváče....teda tenhle text je pěkně nevydensifikovanej:o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pavson (Občasný) - 17.9.2003 > Poctivá Mašinka, i když to nevydesinfikovanou bych recitovat nechtěl... A jelikož poezii moc nečtu, klidně můžu doporučeníma plejtvat ( jinýho by to možná i urazilo ).
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Marvil (Občasný) - 19.9.2003 > Až na tu desinfekci dobrý. Přesto si to neumim představit v ústech p.Lukavskýho...
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 19.9.2003 >

Já tam žádnýho bratra hodnýho neměla...

Ale tahle je nádherná.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 17.9.2003 >

já nevím, co... síla prožitku, to je velkej náboj v tvejch věcech... zrovna louskám Pod skleněným zvonem od Plathový,  zapadá to k tomu.... ke smání to není, nu.

a u tebe se mi zrovna ukecanost líbí, páč mi přijde, že ty ji umíš, zrovna tobě bych řek: neotesávej, buď hezky rozvláčnej...:-)


Body: 4
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 20.9.2003 > hermit> 

hermitíne, já nechci bejt za každou cenu rozvláčnej....

mám radši, když to jede a není to přeplácaný... ale no, jak kdy, no...


<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 20.9.2003 > Ach jo...mě právě nevydensifikovaná duše naprosto skolila a díky ní dostáváš D, jinak rozjezd nic moc, píšeme podobným způsobem. Také při psaní nedbám na nějakou zvukomalebnost nebo tak..psaní je o duši a ne o pravidlech. No tak D už nemám..to je šílený, konečně se mi něco fakt líbí a...:o(, tak snad to půjde ještě zítra. 4 bodíky ti dávám kvůli tomu začátku...ale je to spíš 4,5:o). Ukládám si.:o)
Body: 4
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 20.9.2003 > Přáníčková víla> 

díky moc, básnit neumím, to vím, jen se snažím některé věci si zmapovat, zaznamenat je jak do deníku...

někde Hiršal říkal, že poezie není o zjištění věci, analýze, popisu, a tak když bych ho bral vážně, jakože proč ne, tak nikdy s poezií nebudu mít nic společného, protože já od psaní čekám pravý opak, v asociacích, příbězích něco najít, něčemu přijít na kloub, že se to zadaří málokdy, jestli kdy vůbec, je věc jiná... :o)


<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 20.9.2003 > stanislav> Ten Hiršal byl, nebo je, jistě inteligentní človíček. Škoda, že mnoho lidí reaguje tolik pobouřeně. Mě zase zaujal Bukowski a snad proto jsem přestala v básních mávat motýlími křídly ... teď mám občas chuť zamávat s pravidly vůbec. Píšeš náhodou moc hezky a myslím to upřímně.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 20.9.2003 > Přáníčková víla> 

každý rád slyší lichotky, dík... :o)

psaní beru jako terapii, jakési pokračování si v přemýšlení a rozvzpomínání, že nemám žádné jiné ambice, myslím není vůbec od věci... :o)

Bukowski je jeden z lidí, kteří se s tím nemazlí, snaží se pojmenovat, dostat se k tomu, nelhat si... asi?

když jsme u těch amíků: co miluju velice velmi je R.Brautigan, jeho "Potrat - historická romance 1966", nejde o poezii, ale je to něco na jejím pomezí, čistá beletrie to není, jestlis to nečetla, zkus to někdy, je to podle mě hodně silný...


<reagovat 
eirene (Občasný) - 20.9.2003 >
Body: 5
<reagovat 
hermit (Občasný) - 21.9.2003 > stando, šak si rozumíme, nié?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 21.9.2003 > hermit> sem džoukoval, znáš to...
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 22.9.2003 > je to jeden z mnoha pohledu na zenu, je presny ve svych detailech, laskavy, mily, lichotivy a mne se okamzite vybavilo jedno takove nestastne-stastne obdobi )))
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > HACKMAN> Tvoje poznámka mě hodně potěšila, to člověk netušil, když to psal, že to může vyvolat u druhého i nějakou tu asociaci. Díky moc. 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 22.9.2003 >

Moc fajn.  

Hlavně, že jsou pořád lidi, co se nenechají vydesinfikovat. :-)


Body: 5
<reagovat 
Monty (Občasný) - 17.9.2003 >

Ach ano, Stanislavovo lyrické období... samá něha, samá láááska... léč, jak říká kolega Villon, kdeže loňské sněhy jsou...

Nicméně, je to krásný. Přála bych si být sestřička Marta. Aspoň někdy. Placama


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 22.9.2003 > Monty> Já chci taky být Martou!
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 22.9.2003 > Tohle se Ti opravdu povedlo!
Body: 5
<reagovat 
anonym3 (Občasný) - 22.9.2003 > Nevydesinfikovaná(hrozné slovo;-) duše...mooc dobrý..:-)
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 22.9.2003 > ! pěkný........
Body: 5
<reagovat 
Imagine (Občasný) - 23.9.2003 > Moc hezký.....
Body: 5
<reagovat 
fermosa (Občasný) - 23.9.2003 > Ahoj Stando, zdravím.

Povedená věcička, jen co je pravda. že bych věděla pro koho byla psaná? :o))
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 23.9.2003 > fermosa> já bych řek, že pro sestřičku Martu, ale ta to nečetla, protože člověk je někdy stydlivej... ech.
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 24.9.2003 > Tohle se mi strašně líbí. Nevěděla jsem,že taky píšeš básničky. Fakt hustý! :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 24.9.2003 > Máš pěknej obrázek :o)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.9.2003 > Kačaba> 

díky moc. Vychytat obrázek - je dřina... :o)

básničky moc nepíšu, to už musí být, abych se do toho dal... :o) 


<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 1.10.2003 > Pěkná!!!!!!!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 4 5 6 7 10 12 13 15 16 19 20 22 23 24 25 29 36 47 49 50 58 69 70 83 84 85 87 88
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter