Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Utopený mezi paneláky 2 z kolekce Moje městečko
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 14.10.2003 (00:46:36)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
ouvej (Občasný) - 14.10.2003 >
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 14.10.2003 > Dobré ráno :o)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 14.10.2003 > Cedrik> Dobré jitro, ráda Tě tu vidím.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.10.2003 > Mno, krapet nedoostřené.-), ve kterém je to městě?:-)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 14.10.2003 > Martin> 

Městečko Chodov u Karlových Var, okres Sokolov. Foceno starou webkamerkou, která byla vyrobena v roce 1999.

PS: Prošla jsem testem inteligence, pane redaktore?


<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.10.2003 > fcelkamaja:

Já vím:-)


<reagovat 
fcelkamaja (Občasný) - 14.10.2003 >

Martin: Jak to můžeš vědět, ha? Nejsi to náhodou ty, co mě každý ráno kope ve vlaku do kotníku??? :o))))

 


<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 14.10.2003 > Fanklub mas teda disciplinovanej, to se musi nechat  Smankote, ale kde je Stana?
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 14.10.2003 > peetea> co se vopičíš, vopičáku???
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 14.10.2003 > peetea> Standa sem za mnou nemůže chodit každý den, ale zato když se tu staví, tak mi tu vždycky udělá fanouškovskou vichřici u všech fotek, které ještě neviděl a vždycky sotva popadám dech po jeho chvále. Jinak chceš-li se i Ty dostat do Anarelího fanklubu, budeš vítán. Nikdo, kdo se k Anarele vrací rád a dobrovolně, nebude od jejích dveří odehnán. :-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.10.2003 > peetea> 

a již jsem zde a již rozjíždím svou vrcholně mystickou imaginaci nad kontemplativním snímkem, byl jsem přes den velmi zaneprázdněn, a tak jsem si nechal prohlížení Anareliných přepěkných snímků na jindy...

je něco kolem půl šesté ráno, sice jsem mohl vstát až po osmé, ale nedalo mi to, cítím, že bez okomentování, aspoň střídmého, Anareliných záběrů městského života tam na vzdáleném severu, se neobejdu...

je to jak droga!

Anarelo, pak až ustaneš s kamerkováním, zboří se mi svět!    


Body: 5
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 14.10.2003 > fcelkamaja> ja se chci priblizit vam az slepe oddanym fanouskum a nevim jak na to  muzu se k vam pridat? prosiiiiiiim
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 15.10.2003 > stanislav> Neboj Stando, fotek ze staré kamerky mám ve své fotogalerii ještě dost a dost a vydrží mi tu na publikaci ještě na hodně dlouho. Už jsem to říkala i Tobě, že jich je něco přes tisíc? Jinak na ochutnávku mých fotek z nové kamerky se můžeš jít podívat do soutěže Prázdninová fotka. Schválně, jestli odhalíš mezi ostatními Anarelí fotku. Malá napověda: byla tam u ní na návštěvě i Ouvej. Tam zjistíš, jestli mi zůstaneš věrný i potom až vám budu moci nabízet jen fotky z mé nové kamerky.
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 14.10.2003 > peetea> Dobrá tedy. Ale musíš se každý ráno pomodlit za novej obrázek od Anarely.
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 14.10.2003 > fcelkamaja> tak to je v pohode...to ja delam...kazdy rano naskubu jednu fotku z myho rodinnyho alba na kousicky, poleju to benzinem do zapalovacu Zippo a spalim, popel si pak sypu na hlavu a odrikavam kouzelnou formuli, kterou vam mozna prozradim, aby zlidovela  ale chvili budu asi delat Zagorku
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.10.2003 > fcelkamaja> 

ano, modlitba!  Fčelko, správně!!!!

 

Andělíčku, můj strážníčku!

Opatruj mi mou dušičku,

aby vždycky čistá byla,

pánubohu se líbila...

 

no, ale nějak se mi do té modlitby nevešlo nic o Anarelinině umu, ovšem my mystici víme, že síla je hlavně v nevysloveném!!!!!

čili stačí mumlat cokoliv, ale přitom si vizualizovat před zraky všechny dosavadní Anarelina kamerková díla!

a těšit se na nové!

 


<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 14.10.2003 > peetea>  dobře děláš. Ale kvalit Anarely, miláčka, stejně nemáš šanci dosáhnout, hihi :o))
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 15.10.2003 > stanislav> Standa má pravdu: Síla je v nevysloveném. Vezměte si z něho příklad.
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 14.10.2003 > fcelkamaja> 
<reagovat 
fcelkamaja (Občasný) - 14.10.2003 > Paráda, super. Šmankote, ale kde je Baryk?
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 14.10.2003 > fcelkamaja> Chybí Ti tu Baryk? Ještě se pokusím prohrabat svou soukromou fotogalerii a myslím, že tam nějakou zajímavou fotku s Barykem najdu. Jinak tohle bylo foceno jednou večer cestou z práce a tak se mi Baryk nepletl pod nohama, oddaně na mne čekal doma.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.10.2003 > fcelkamaja> fčelko, Baryk nemůže být všude! přemejšlej! třeba ten záběr delfína na balkóně a na něm Baryk, to by třeba vůbec nebylo umělecký! :o)
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 15.10.2003 > stanislav> to jako Baryk s delfínem??? Že by z toho vyšel nějakej ploutvonožec?
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 15.10.2003 > fcelkamaja> Fčeličko, i Ty jedna, chceš abych vám tu pukla smíchy.
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 16.10.2003 >

Náhodou, některé tvé povídky byly zajímavé. S poezií to pravda bylo horší.

A nebuď schizofrenní - vždyť nemusíš mít různé nicky na různou tvorbu, he?


<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 16.10.2003 > ouvej> Proč schizofrenní? Jen chci mít ve svých přezdívkách pořádek. Máš pravdu, má poezie neměla žádnou valnou hodnotu, aby mne kvůli ní mohli oslavovat i další generace a pár zajímavých povídek by se v mém šuplíčku našlo, dokonce mám v rukávu schované i některé ještě nepublikované. Jo možná sem dorazí i mé povídky pod nějakou mou další literární přezdívkou, ale spíš si myslím že Totem zůstane jen mým fotografickým písečkem. Anarela je fotografka a basta, další umělecké ambice v jiných oborech nemá.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.10.2003 > Anarela: Ó, slečno redaktorko, děkuji za odpověď, měl jsem podezření na Kralupy:-)
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 14.10.2003 > Martin> Kralupy? Ku*ňa, kousek od nich bydlííím.... :o)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 14.10.2003 > Martin> Pane, to jste se spletl, já přece nejsem žádná redaktorka, ale vy jste redaktor určitě, aspoň to máte napsáno na své jmenovce. ;-)
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 15.10.2003 > Anarela> Pani, to mám sice na jmenovce už od dob založení Totemu, ale Vy přeci také redaktoříte svou tvorbou k obohacení kulturního rozkvětu zdejšího všehomíra:-)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 15.10.2003 > Martin> No jo, já si tu ale redaktořím v malém na svém písečku, kdežto Ty jsi ten mocný Redaktor s velkým "R", který má velký hlas po celém Totemu nebo aspoň ve své rubrice. Jen tak mimochodem, prozradíš mi, které rubriky jsi redaktor? Abych věděla komu mám přinést švestičky ze své zahrádky až tam budu chtít publikovat. U Lian se mi pokus o úplatek nepovedl, protože není redaktorka fotografické rubriky, no jo, omyly se musí nováčkům odpustit.
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 15.10.2003 > Anarela> Já Ti dám velké R:-)))), jsem na básnickém redakčním pískovišti:-))) A se švestičkama nechoď, v těch jsou letos červy, na to Ti taky neskočím:-)))
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 15.10.2003 > Martin> No, pár básniček bych sice taky měla ve svém tvůrčím šuplíčku, ale už jsem je předhodila dříve lvům na Písmáckém pískovišti. Jak je půlka národa ztrhala, tak je druhá půlka národa milovala. Jsem jen literární grafoman a tak Vám tu tím nechci zaplevelovat i totemácký prostor.
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 15.10.2003 > Anarela> 

Špatná a chabá to výmluva!!! Pokud jde o plevel, patří sem rovněž, základní vlastností správného plevele je totiž jeho schopnost šířit se, kde se dá, nuže sem s nima


<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 15.10.2003 > Martin> Anarela je fotografka a zařekla se, že pod touhle přezdívkou nebude nikdy publikovat ani svou poezii ani svou prózu. Musela by použít jinou svou přezdívku, jednu ze svých literárních a to bych byla zvědavá, jestli bys mne pod nima vůbec objevil, myslím že bych se svou nedokonalou tvorbou tady zapadla a jen bych se stala středem posměšků lepších autorů a poručníky na svou tvorbu opravdu nepotřebuji. Protože já jsem nenapravitelná a nepřevychovatelná. Další kolo rádobyradičů nad svou křehkou literární tvorbou asi neunesu. S fotkama to ještě zvládnu, ale své povídky a básně bych musela bránit ještě více. Ach jo. Nedá se nic dělat, novou ovečku do své rubriky nezískáš.
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 16.10.2003 > Anarela> Strašně moc si vážím Tvé skromnosti Anarelo, tím více bych si rád něco od Tebe přečetl:-)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 16.10.2003 > Martin> Fajn já Ti tedy prozradím, kde najdeš má literární dílka, jak poezii tak i prozu, ale nesmíš to nikomu dalšímu prozradit. Je to strašně tajné.  Takže je to na Písmákovi (www.pismak.cz)  - přezdívky Kodynie a Potrhlice. Ale pšt, pšt, snad to nikdo jiný neslyšel.
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 16.10.2003 > Anarela> Jasně, jak  hrob:-)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 16.10.2003 > Martin> Tak jsme domluveni. Jako hrob. Tiše, tiše, blecha spí, kdo jí vzbudí, toho sní.
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 20.10.2003 >

je tu plno slabejch fotek, ale todle je jeden z vrcholù, omlouvám se, ale 0 nejde


Body: 1
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 20.10.2003 > Martyfoto> Ale jde, prostě neboduješ. Pokud Tí jde ale jen o zkažení celého průměru autorova konta, tak se Ti to opravdu povede jen jedničkou. Doporučuji Ti redakci navrhnout, aby člověk mohl dát opravdu nulu, když myslí nulu. Jen tak mimochodem, už mne nebaví obhajovat své fotky před takovými nenechavci jako jsi Ty, kteří chodí k druhým jen prudit. Já dobře vím jakou kvalitu tyhle fotky mají, jenže tohle není o technické kvalitě. Lidé se sem chodí na ně dívat a vymýšlí kolem nich celé příběhy, to je pro mne mnohem cennější než rádobykritici jako jsi Ty.
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 22.10.2003 > je to trochu jinak a sama to vís, jako jeden z tvorících autoru cítím zodpovednost za urcitou uroven príspevku ne jenom tim ze je sem dávám, ale ze obcas oboduji i jiné a to hlevne ty kterým se nedostala zaslouzená pozornost,  jestli to sou ruze nebo plevel, podivej se trochu na fotky který sou vseobecne uznávaný na celym svete a bud soudná a poznás jaký je toto MIST, jinak jestli ti de o prumery na Tvojem Konticku tak si tady asi na blbým míste, zkus to na photopost.cz tam muzes splhat po nekolika zebrících. Jo a fotografie, která má sdelení se numusí obhajovat, tvoje nemá zadný.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 22.10.2003 > Martyfoto> Chceš tedy tvrdit, že Anarela je plevel a měla by tady okamžitě přestat publikovat své fotky? Nepublikuji je pro takové jako jsi Ty, kterým záleží jen na kvalitě fota. Ty v mých fotech nic nevidíš, ale je tu spousta jiných, kteří se na mé fotky vyloženě těší a jsou rádi, že mohou na chvilku zaskočit k Anarele. Hele, mně je jedno, kolik bodů tu mám. Já sem své fotky nedávám, abych tu namamonila nějaké body, ale hnusí se mi lidi, kteří mi dají jeden bod a ještě řeknou, že kdyby mohli radši dají nulu. Připadá mi to trochu jako boží postoj: "Já jsem bůh a jen na mně záleží, kolik Ti dám bodů,." Jdi do kelu, jestli se Ti má fota nelíbí, nemusíš po mně ostentativně házet jedním bodem jen proto, že nemůžeš dát nula bodů. Já dobře vím, že jsem jen obyčejná holka, která dokáže fotit jen webovými kamerkami a to kromě jiného také proto, že je zrakově handicapována. Tak buď tý lásky a respektuj můj prostor a jestli jsi tu u mne jen esteticky šokován, tak ke mně radši nechoď, aby Tě kvůli mně nemuseli brzo odvézt do blázince. Předem Ti říkám, že ze mne dokonalou fotografku nevychováš. Jdi jinam, kde o Tvé rady stojí.
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 21.11.2003 >

Nejak mi pripadá, ze nesneses kritiku. To ze se nekomu tvoje výtvory líbí,  jeste neznamená, ze se nekomu jinýmu nelíbí a jestli se mi nelíbí, tak mám snad právo to vyjádrit. Jinak si to beres moc osobne, narozdíl od tebe neposuzuji autora, ale jeho projev.

"... zkažení celého průměru autorova konta, tak se Ti to opravdu povede jen jedničkou. ...

Já sem své fotky nedávám, abych tu namamonila nějaké body...

nenechavci jako jsi Ty..

rádobykritici jako jsi Ty...

aby Tě kvůli mně nemuseli brzo odvézt do blázince....

Jdi do kelu..."

Kazdopádne tvúj psanej projev se vyrovná tvému visuálnímu.

Dobré svetlo!


<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 23.11.2003 > Martyfoto> Marty, Ty máš srdce profesionála a tak si myslíš, že musíš všechno zhodnotit a rozebrat, aby se i ostatní mohli vyvíjet a dosáhnout na metu profesionální úrovně svého projevu. Jenže já jsem obyčejný amatér a ještě k tomu nerozebíratelný, nejsem schopna se dále rozvíjet a můj projev nedokážou zkultivovat lidi zvenku. Jsi dobrý profesionál a já možná jen podprůměrný amatér, ale netrápí mne to, nejsem ambiciózní, stačí mi to co mám a nechci to nikam dotáhnout. Taky Ti přeji dobré světlo.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 (88) 88 88 88 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter