Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Baryk objevitel z kolekce Moje městečko
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 30.10.2003 (00:40:18)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Sallome (Občasný) - 30.10.2003 >  Dobré ráno
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > Sallome> Dobré jitro, Sallome.
<reagovat 
java (Občasný) - 30.10.2003 > a jéje
Body: 2
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > java> Nojo, já vím. Fčelička chtěla nové foto s Barykem a žádné lepší už tu nemám.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 30.10.2003 >

tak tedy klobouk dolů. Baryk je zase na stopě zločinu. Ech. Ten strom je jasně podezřelej, paneláky taky, nedivim se Barykovi, že se vydal pátrat zrovna sem. ECH!

jinak ta fotka je vysloveně příšerná - krásou netušenou příšernou.


Body: 4
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > stanislav> Autor si uvědomuje příšernost fotky a příště se polepší.
<reagovat 
fcelkamaja (Občasný) - 30.10.2003 >

Brý ránko :o)))

Baryk na stopě :o)))


<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > fcelkamaja> Dobré jitro, fčeličko. No jo Baryk v akci.
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 30.10.2003 > je pekny, ze jdes gangu po krku...teda po stope...tohle je cviceni, nebo vostra akce puncochaty agentky ???  tesi me, ze i u vas lidi setrej tak, ze bordel nahazej kolem odpadkovych kosu v igelitkach, cimz ziskaj pocit, ze jejich ciste soukromej bordel nabyva statutu bordelu verejnyho... mrzi me trochu odflaknuta barva oblohy...k anarelovy ma dost daleko
Body: 4
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > peetea> Tohle bylo jen Barykovo cvičení, jinak svítilo slunce a tak kamerka nedodala ten správný odstín oblohy. To víš veřejný bordel je veřejný bordel.
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 30.10.2003 >

Preju fajn dopoledne, no, trosku mi trvalo, nez jsem Baryka nasla:-)

Beru s povdekem, ze kamerka zachovava svoje pojeti barev...ale fotíš mnohem, mnohem líp, Anarelo:-)


Body: 4
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > BlueSky> Dobré dopoledne i Tobě, Blue Sky. No jo kamerka je kamerka, starého psa novým kouskům nenaučíš.
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2003 > Anarela> haf:]]]]]
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > čtenář> Haf, haf.
<reagovat 
(SPIKEM) . . . M.M. (Občasný) - 30.10.2003 >    . . .
Body: 3
<reagovat 
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 30.10.2003 > Jen takový malý dotaz: Tady je Baryk předtím, než se proletěl, nebo až potom. Vypadá totiž poměrně čerstvě.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > Karel ŠTĚRBA> Jó, to Ti nepovím, on lítá skoro každý den.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > Karel ŠTĚRBA> A lítá, a lítá, a lítá ...
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 30.10.2003 >

Já jsem slepá, kde je ten filuta Baryk? Něco se míhá kolem odpadkového koše, že by to bylo ono? Obloha sice není žlutá , ale paneláčky jsou opět krásně do fialova. :-)

 

Jo, a dobré odpoledne.


Body: 5
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 30.10.2003 > ouvej> k zahlednuti je Baryckova prdylka a zvednuty ocasek kousek od stromu...ovsem na opacne strane, nez truni odpadkovy kos...to co se vali u kose je igelitka s bordelem...u vas se takhle nesetri???
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > ouvej> Dobré odpoledne, tedy spíše už večer. Ostatní už podali hlášení o Barykově pozici na tomto obrázku.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 30.10.2003 > peetea> Prozřela jsem. Vidím. :-)
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 30.10.2003 > peetea> eeeggghhh.... zvednutá prdelka a vztyčený ocásek... na co ten pes jenom čeká???? Že by... no... ehm... ale takhle veřejně....
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 30.10.2003 > ouvej> i prozrelo oko dalsi oddane ovecky a pastyr nas vzkrikne radosti nad touto novinou, protoze ho jiz pouze netusis, jiz se ho dotykas, prosla jsi udolim temnoty a poznalas dil jeho dokonalosti! aleluja!
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 30.10.2003 > fcelkamaja> na vine je Puncoscina indiskretnost  psik za nic nemuze, je to jeho prirozenost...prdylka a ocasek k nemu neodmyslitelne a neoddelitelne patri
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > fcelkamaja> 

Baryk má pořád hrdě vztyčený ocásek. V životě jsem ho neviděla se svěšeným ocáskem.

PS: Je to psí rek, který se nelekne ani pitbulla.


<reagovat 
Mari (Občasný) - 30.10.2003 >

tomash > Já bych to opět nechala na subjektivním dokumentu :o)

PS: tahle se mi zdá poněkud roztříštěna, škoda. Možná větší detajl..... ?


Body: 3
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > Mari> Taky si myslím, že tahle není vůbec povedená, ale fčelička si tak moc přála vidět zase Baryka.
<reagovat 
fcelkamaja (Občasný) - 31.10.2003 > Jé, tak to bylo vysloveně kulivá mě???? Téda, to je pocta nejvyšší...... Děkuju. Fakt děkuju.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 31.10.2003 > fcelkamaja> Ano, fčeličko, tahle fotka sem dorazila speciálně pro Tebe, už už jsem ji skoro zase vyřadila z dalšího kola jako nepublikovatelnou a pak jsem si vzpomněla na Tebe.
<reagovat 
2:0 (Občasný) - 30.10.2003 > To je síla, myslím, že až jednou přestaneš na Totemu publikovat, tak tady polovinu lidi odrovnáš.
Tvé fotografie jsou vyloženě návykové, takže to může dopadnout opravdu otřesně. Co zvýšit dávky? Někde u tvých příspěvků jsem četl, že máš fotografie i méně zdařilé, či absolutně nezdařilé. Strašně rád bych si nějaký dal...
Jinak řadím se do fronty tvých obdivovatelů :o)))
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 31.10.2003 > 2:0> Ale jdi Ty. Přeháníš, každý je nahraditelný. Jestli sem dodám i něco podle mne nepovedeného, to si ještě musím trochu promyslet. Ale nikdy neříkej nikdy, musím ukojit i ty zvědavce, kteří chtějí vědět, co považuji za nepovedené a nepublikovatelné. Uvidím.
<reagovat 
tomash (Občasný) - 30.10.2003 > Jů dobrý večer:)
Baryk je fajn, kdyby neměla fotka dokumentační podtext, nebál bych se použít kategorie portrét.:)
ps: to je focené dírkovou komorou, nebo byl použit objektiv?:)

Body: 3
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > tomash> Dobrý večer, Tomashi. Ty to ještě nevíš? Anarela přece fotí webovými kamerkami. Na portrét je Baryk moc blechatý.
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 30.10.2003 > Anarela> Tak už to vim:)
Nevadí, blechy jsou taky, vedle psů, velcí přátelé člověka a hodni portrétování :))
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 31.10.2003 > tomash> Máš pravdu, ale k jejich portrétování se prostě webové kamerky nehodí, taky mají svá omezení.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.10.2003 > Hele, Anarelová, Tys mi ukradla psa!:-)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > Martin> Ako to? Že o tom nic nevím. Kdy se to stalo a za jakých okolností?
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 31.10.2003 > Anarela> 

Taky si to nedokážu vysvětlit, snad jsi měla hlad...??? Ó, próóč?


<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 31.10.2003 > Martin> Jéžišmarja. Já měla hlad? Kdy? Jsem totálně zmatena.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 26.11.2003 > sídlištní haiku

pytliky v vánku.
pod sakurou Baryk,
objevitel. ňuf.
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 26.11.2003 > g_morr> Díky za krásné haiku. Jaká čest, jaká čest.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 26.11.2003 > g_morr> A ještě jednou, tralala, ó, jaká čest.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 (49) 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter