Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kašmírová
Autor: marjanka (Občasný) - publikováno 31.8.2010 (12:48:16)

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Stálý,Redaktor) - 22.12.2004 > Pravidlo vkládání jednoho příspěku denně tu platí, co pamatuji. Vložit jich třináct najednou, to se snad ještě nikdo nepokusil. Ty sis určitě chtěla ověřit, jestli je systém opravdu automaticky přeřadí,  ne?
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 22.12.2004 > Naty> ono to spíš vypadá že už byly vložený dřív, ale nebyly publikovaný
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 22.12.2004 > zombux> No jo, ale všechny s jedním datem?
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 22.12.2004 > Naty> no jo, ale některý mají už 80 shlédnutí. nechápu, ty jo? :)
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 22.12.2004 > zombux> 

To je otázka názoru na kvalitu, ne na kvantitu.

Nechci zasahovat do pravomoci redaktorům z ostatních rubrik, uvidíme, jak se k tomu zítra (vlastně dneska) postaví.


<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 22.12.2004 > Líbí
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 22.12.2004 > vsem se moc omlouvam, tyhle veci vubec nemely byt publikovane. vlozila jsem je na totem uz hodne davno a pak jsem se rozhodla vubec je nepublikovat a tak jsem k nim hodila nejake hodne vzdalene datum. jak ale vidim, tak zase tak vzdalene nebylo... no nic, to uz nespravim. preju pekne svatky
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 2.1.2005 >

Omlouvám se dodatečně za ty poznámky, nějak jsem si vůbec neuvědomila autora. Taky mě mohlo napadnout, že v tvém případě to bude spíš omyl, než záměr.

Pokud ale opravdu chceš, aby se ty příspěvky nezobrazovaly, stačí myslím, když si u příspěvku klikneš na Editovat zákládní údaje a označíš ho za čekající, pak nebude vidět.

Taky bys ho mohla tamtéž smazat, ale pak by myslím sice příspěvek sám nebyl vidět, ale zůstaly by vidět poznámky.

Přeji příjemný právě začínající rok, bez podobných problémů.


<reagovat 
agovirin (Občasný) - 2.1.2005 > pěkný Marjánko, moc pěkný.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 2.1.2005 > Pěkně i graficky provedené..
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 2.1.2005 > prima
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 2.1.2005 > docel jo
Body: 5
<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 3.1.2005 > 16/11?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Loke (Občasný) - 3.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 4.1.2005 > taková... líbivá, pro mě už lehce za hranou commerz - ale chápu, že obzvlášť pány to může oslovit velmi účinně ;o)

ale prst v mracích je dobrej! :o)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 4.1.2005 > jo a technicky není problém příspěvek skrýt nebo smazat - viz Naty... ale jak vidíš, zas tak strašně si tu nevede :o)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 30.12.2005 > uložit si do intermediální škatulky
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 31.8.2010 > To je nějaká dilatace času toto :) Ale dobře že tak - jinak bych neměl šanci si to přečíst :) Líbí..!
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 1.9.2010 > dobře časovaný příspěvek :))). - zdá se, že ani tentokrát to datum nebylo dost vzdálené. přítomnost doběhla budoucnost a je to na světě.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 26.2.2015 > whispermoonlite> ty, kurva takovej ArchGabriel poézie, a nevšimne si, že to nejni technicky možné? Bejt zaklíněnej v číchsi rtech a cosi šeptnout?

P.S: Jestli "Berušky" s odkazem na The Smiths nebudou v dalších "Nejlepších...", tak celý projekt pozbývá věrohodnosti. Dost na tom, že 2014 byla....50 na 50.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 26.2.2015 > kranad=fernet> Jistěže to možný je; prostě jí trošku foukneš do huby.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter