Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Nevrba
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 18.11.2003 (09:01:45), v časopise 30.12.2003


Poznámky k tomuto příspěvku
Dommi (Občasný) - 18.11.2003 > taky se mi to líbilo  a líbí
Body: 5
<reagovat 
noa (Občasný) - 18.11.2003 > parádní - jako ostatně všechny, cos měl v neděli v Železné - klobouk dolů
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 18.11.2003 > noa> No, já myslím, že tam měl i lepší...:)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 18.11.2003 > pjekná :o) 
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 18.11.2003 > viz Noa, a ještě hluboký obdiv ke tvé prezentaci, prostě mělo to drajv a koule .-)
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.11.2003 > mefisto> 

Stejně to bylo uspěchaný - nebyl tam klid - ideální by bylo, dva autoři mezi nima menší pauza, tak aby si lidi mohli sednout nebo se naopak zvednout, pak kapelka - tři písničky - pak zas dva autoři, větší pauza a furt dokola.

Von o se u těch obrázků daj vymejšlet další blbiny...


<reagovat 
zirael (Občasný) - 18.11.2003 > hola, ta se mi líbí:) mimoch, jak jde život ?
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.11.2003 > zirael> Jo dobře. Kdes byla 16.? Sem promítal, hudba hrála, tedy industriál řval, bohužel, bylo málo času...
<reagovat 
delikt (Občasný) - 18.11.2003 >

Kňáááák!!

Jo, teď, když jsem ji rozluštila, tak nevím... Pro změnu deprézka? ?!

Nelíbí se mi... a stejně mi přijde skvělá.. !!

Hm, mrzí mě, že jsem přišla o živé představení.. Zatím jsem neslyšela jedinou zápornou kritiku! Jestli já jsem ale mluvila s těma správnejma kritikama?! !


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.11.2003 > Velvet> 

Kňááák, jo????????????? No to si děláš srandu, ne? Dyť to sem si dával prdel mrskat, aby to bylo čitelný.

Jaká deprézie, prostě taková normální, nadšeníí de do pryč, ideály v... nedohlednu.


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 18.11.2003 > Luk Malér> 

No dyk! nadšení v ...... ideály v ......... Sám mám málo!

A eště sem to lušššššššštila!!!

Kňáááááák!!


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.11.2003 > Velvet> Jóóóóóó, eště, kolik těch kladných kritik bylo? Jen aby to nebyla ňáká taková - Radši ji nebudem rozrušovat....
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 18.11.2003 > Luk Malér> 

Brrrr, tendle je ze fšech smajlů nejhnusnější!!! :))

Bylo jich - hooooodně!!! :)) Vaše Squěllosti!!


<reagovat 
zirael (Občasný) - 18.11.2003 > 16. jsem curlingovala a turnajovala, takže nemohla, i když chtěla:( Mrkni na Akce, srazy na "chlastání bez přímého udání" nebo tak nějak a přijď:)
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 18.11.2003 >

Helemese, tuhle neznám (nebo esi byla v tom svazku, tak si jí nepametám) a je přitom výborná! A mrzí mě, že jsem přišla o to nedělní vystoupení (tou dobou nám dávali policajti v Brně pokutu za odhození vajglu - 200)...

Tak aspoň zviřunky pro tebe:

 

a líbí se mi to zatraceně moc


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.11.2003 > nin-ex> Měly by tam bejt, jako poslední ale možná jinak barevný písmenka. Čoveče promítnout ty věci do metr krát metr za zvuku EN nebyl špatnej nápad - uvidim, esi to pude za ňákej čas zvopáknout.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.11.2003 > quentinbubakoff> Ty vole nechyts ty voči vot déliny?
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 18.11.2003 > Luk Malér> 

??? Vod kohoto??!

Héle, a za jakejch (Koho, čeho?) zvuků to bylo promítnuto?? To kritici dohromady nedali..


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.11.2003 > Velvet> Einstürzende Neubauten byly ty zvuky. Nojo tak ne vod Délina, ale vot Velvetě
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.11.2003 > quentinbubakoff> Uvidíme, esi mě budou chtít někdy v Salmoffský...
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 18.11.2003 > Luk Malér> 

Déélin mrkef jesť a těélo jeho tlíííí!! :))) Skonal na slepotu a vadnej disk, chudák...

Zatančíme nad hrobem na zvuky EN!!!

Jo, to teda musel bejt supernářez!! Tak někdy příště, Lukíno bambíno!!


<reagovat 
hajka (Občasný) - 19.11.2003 >

Její nahý kmen neunese světlo...

Fííííííííííííí


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nude (Občasný) - 18.11.2003 > Myšlenka je skvělá, vážně mě to oslovila, ale po výtvarné stránce to chce víc kontrastu. Trochu mi trvalo to přečíst.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.11.2003 > nude> Velký QQ se přiznal že čumí do karet a proto si zkazil voči, kams pošilhávala ty, co?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.11.2003 > quentinbubakoff> No jo ti podkuřuje, esisis náhodou nezkazil oči pošilháváním do soupeřových karet.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 19.11.2003 > Luk Malér> Tys svěšeně kýval, smutečnice??!!! ! Jůůůůůů!!!!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.11.2003 > Velvet> Teď sem mimo
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 19.11.2003 > Luk Malér> 

To neni nic novýho, bejby!!

Viz Naty!


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.11.2003 > Velvet> UJD
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.11.2003 > quentinbubakoff> Sem reagoval na Velvet, s tím mimo. Tu tvou výhru jsem vzal na vědomí
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 19.11.2003 > Luk Malér> 

UJD????!!!!!

Hm, tak teď sem mimoň já... Taky žádná novinka!


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.11.2003 > Velvet> Už jsme doma - velmi známá kapela.
<reagovat 
delikt (Občasný) - 19.11.2003 > No jo, taky sem je kdys sjížděla.. Dááááávno!! Paměť neslouží!!
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 19.11.2003 > trochu jsem si na tom musel pocvičit své nasleplé oko, ale stálo to za to. bravo!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 19.11.2003 > ti nevim já, něco v tom je a já ne a ne přijít na to co ... ještě se vrátim, ale vrbu mám ráda, tak za to,,,
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 19.11.2003 > Pěkné.
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 18.11.2003 > Znám ji naživo. Už tam se mi líbila. Nebuď uskromělej. Chybičky byly nepatrné a bylo to moc fajn.
Velmi jsem ocenila autorský přednes. Přesně tě vidím, jak jsi svěšeně kýval.
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.11.2003 > Naty> To víš léta cviku svěšného kývání. To tvý čtení sem si též docela užil.
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 20.11.2003 > Luk Malér> Technická.
To "docela užil" má znamenat takové to anglické - Ta vejce jsou opravdu docela dobrá.- nebo to klasické české - docela = ne úplně? Já jen abych věděla, jestli mám být potěšena, nebo poděšena.

(Neber tu otázku vážně, jen jsem neodola možnosti uplatnit můj oblíbený výrok z mého oblíbeného Caldvelova Krále Krysy.)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.11.2003 > Naty> Jsem si dooooooooost užil.
<reagovat 
unseen (Občasný) - 21.11.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 21.11.2003 > jj :)))
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.11.2003 > Tanein> co je to jj?
<reagovat 
 Tanein (Občasný) - 21.11.2003 > Luk Malér>  jj jako jo jo, neboli ano ano..tedy že se mi to líbí :)))
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 22.11.2003 > inu...:)
Body: 5
<reagovat 
iluzka (Občasný) - 22.11.2003 >

 třeba bude časem lepší i ta grafika


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 20.11.2003 >

Mě se to taky líbilo ještě víc na velkým plátně a s performancí (zamotané kabely :))) úplně vidím, jak u toho máváš všelijak rukama, byla jsem unešena ;-) asi nejvíc z těch cest, ale tohle je taky moc fajn.


Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.11.2003 > Cum-ley> 

Ďýques


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.11.2003 > křuplé o koleno reality... jejda, to je taškařice ponurá. ech. jsi jezdec na slovech ze slovníčku českých paslov a slov, ba ba.
<reagovat 
čtenář Radim - 25.11.2003 > líbí moc!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter