Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Vodní Baryk z kolekce Moje městečko
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 25.11.2003 (00:57:05)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Sallome (Občasný) - 25.11.2003 >

jéé fialový potok  ..

Dobré ráno!


<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 25.11.2003 > Sallome> Dobré jitro, Sallome.
<reagovat 
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 25.11.2003 > Konečně Baryk a další pokus o jeho zabití. Už se mi po něm stýskalo.
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 25.11.2003 > Karel ŠTĚRBA> Ještě jsem vyštrachala Borju, ale tohle on sám, já ho tam neházela, přísahám slavný soude.
<reagovat 
java (Občasný) - 25.11.2003 >
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 26.11.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 25.11.2003 > další temná stránka Hellcity, stoka plná toxického odpadu.......
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.11.2003 > quentinbubakoff> tak Hostivař je už zamořenej, jak avizoval Fungus, v Městečku na Kraji světa to taky neni lepší, kam se podít? Kventýne, chytám depku, před volejnatou end plnou čpavku a sajrajtu vodou neutečeš, neutečeš!!!!
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 25.11.2003 > stanislav> No tak Stando, neber si to tak. Bude hůř a Ty už malomyslníš, když se ještě nic pořádného neděje.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.11.2003 > stanislav> počítám, že teď už má Baryk sedm nožiček a pět vočí, v Hellcity bude horko........podobnej masakr jako ve filmech Daria Argenta....:o)))
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 25.11.2003 > quentinbubakoff> Quentine moc si to nemaluj, tady k žádnému krveprolití nedojde. Je to jen obyčejné ospalé průmyslové městečko uprostřed hnědouhelné Sokolovské pánve a nejmenuje se Hellcity, ale Chodov u Karlových Var.
PS: A když jsem počítala naposledy Barykovi nožičky, tak je měl jenom čtyři a dvě očička jako každý slušně vychovaný pes.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.11.2003 > quentinbubakoff> 

Jo, jo, jó!

Chodov u KáVar,

to je tam,

odkud vylezl

Ďábel k nám.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.11.2003 > Anarela> kdepak pro mě to je Hellcity a počkej až se jednoho dne vrátíš domů a z boudičky Baryka se bude ozývat temné vrčení, utíkej.I když podle zákonů hororu musí hned na začátku zahynout ženská:o)))a nějakou děsivou smrtí.Myslím, že finále té žatvy zombíků bude v tom kostelíku.....ale kdoví....
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.11.2003 > stanislav> i to je možné, nová verze Přichází satan, tím spíš bude mít ten kostelík roli.......
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 26.11.2003 > stanislav> Jaký ďabel, vždyť je to nevinný a poklidný městečko. Chceš vyprávět jednu historku. To se mi stalo ještě před revolucí, když jsem jezdila na Matfyz do Prahy na studia. Byl pozdní podzim, stmívalo se už kolem páté hodiny a já spěchala zkratkou kolem známých garáží a zahrádek na nádraží. Bylo tam liduprázdno a nikam se člověk nedovolal o pomoc, kdyby šlo o život. Už jsem to měla k nádraží, co by kamenem dohodil a dohonila mne banda mladých cikánů, měli hravou náladu a chtěli mne strašit, zvlášť jeden se před druhýma vytahoval jak mne krásně bude znervózňovat. Co včil jsem dumala. Když ukážu, že se bojím sesypou se na mne jako vosy a budu jejich snadnou kořistí. Nu což, máma mi dala tenkrát ještě vedle na poslední chvíli do tašky pár konzerv, abych jí přes týden v Praze neumřela hlady, študáci měli tenkrát krušný život.  Takže jsem si řekla, když teď začnu utíkat, budu štvaná zvěř a tak jsem si řekla: "Nejlepší obrana je útok" a práskla jsem toho kluka s tou taškou po hlavě, jen to cinklo. To tu bandu zastavilo, kluk zaúpěl: "Ta holka má v té tašce snad cihly." a ostatní se shlukli kolem něho. To byla má chvíle, dokud byli v šoku, mohla jsem už bez obav zrychlit krok a zároveň neutíkat, abych k sobě zase nepřilákala jejich pozornost. Šťastně jsem se dostala na nádraží a pak už bez nehody vyrazila vlakem do Prahy. Pak jsem dlouho nechodila touhle zkratkou, ale zhruba za měsíc mi otrnulo a i když se pořád ještě brzo stmívalo, vyrazila jsem tamtudy opět na vlak, protože jsem měla menší zpoždění. Nu a co se nestalo, potkala jsem tam dvě mladé cikánečky a ta jedna najednou povídá: "Hele, to je ta holka,co tomu tvému vyrazila oko a on teď na něj snad už nikdy nebude vidět." a chtěly mne zmlátit deštníky, ale bály se protože jsem měla štěstí, že jsem už skoro stála u nádraží a tedy už na moc frekventovaném místě. Takže pak jsem tam radši nechodila až do jara, kdy v té době už zase bylo dlouho světlo. Když o tom přemýšlím, tak po revoluci bych si tohle nikdy netroufla, protože by si na mne došlápla cikánská mafie. Přece jenom k něčemu byl socialismus dobrý, cikáni byli vychovanější.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.11.2003 > quentinbubakoff> věřim, že kostelík zahraje svou roli podle dobrejch not, žádný měkký modlení se, ale žatva, jak řikáš!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.11.2003 > Anarela> se nedivím, v Hellcity přežijou jen nejsilnější kusy.....be quick or be dead. Anarela je zabiják, kterej vyměnil tašku s lančmítem za webovku, účinek podobnej, cikán přišel vo jedno voko, tady pár lidí už vo vobě a další to čeká:o))))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.11.2003 > stanislav> jo jo, něco jako From Dusk Till Down, tam měl duchovní ten nejkrásnější kříž jakej jsem viděl, vytvořenej z bejbólky a brokovnice,...jo klasika,....starej dobrej QT,......a likvidace upírů šprckama naplněnejma svěcenou vodou, bude to žatva,........i když nevím jestli jako v Brain Dead, kde hlavní hrdina kosil zombíky sekačkou na trávu....:o))))
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 26.11.2003 > quentinbubakoff> Já vám dám žatvu. Až tam pošlu svou Armádu Světla, tak budete mít po legraci i po hororu.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.11.2003 > quentinbubakoff> 

čets tu story o Anarele end jejím drsném vyškolení místního Róma? Ech, Anarela!!! Ta zná!!!

Bravó!!!


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.11.2003 > quentinbubakoff> 

Připravili jsme pro vás celou hodinu aktualit a zajímavostí ze života Romů a nebude chybět také romská hudba.


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.11.2003 > Anarela> Pořad odvysílaný stanicí Český rozhlas 1-Radiožurnál

Na vlnách Českého rozhlasu 1 - Radiožurnálu vás vítáme při poslechu pravidelného pořadu O Roma vakeren čili Romové hovoří.

Bacht tumenge Romale, the lači rat. Sar sako patrašťovin, te adaďives, šaj šunen romani emisia predalo Roma - pre Čechiko rozhlasis jek. Akana jek ora, pale šunena amaro vakeriben O Roma vakeren!



<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 27.11.2003 > stanislav> Stando, to ještě nic nebylo, to neznáš historku jak jsem krotila bandu mladých chuligánů za bílého dne v Plzni na nádraží pět let po revoluci. To jsem si jednou takhle v pátek ráno vyjela na první rande s klukem z Českých Budějovic a abychom to oba měli na půli cesty k sobě, dali jsme si scuka v Plzni, já jsem chtěla jít do ZOO a v Plzni se vůbec nevyznala, ale on měl Plzeň prolezlou do všech koutů i zapadlých zákoutí. Mělo nám to oboum dorazit zhruba ve stejnou chvíli, takže jsme na sebe vůbec neměli čekat, ale jen vylézt z vlaku a dole se srazit v hale. No jo, co čert nechtěl, oni měli výluku a dorazili do Plzně náhradními autobusy asi o půl hodiny později. Tak jsem si zatím vypochodovala před nádraží a opřela se o sloup a pozorovala lidský cvrkot, jak lidi chodí tam a zpět. Tam samozřejmě rychleji, aby jim to neujelo. Zpět podle jednotlivých nátur, někdo šel pomalu a v poklidu, ostatní stále v poklusu jako by chtěli dohnat včerejší den. Jak se tak rozhlížím, zblejskla jsem najednou partu mladých chuligánů, všichni v černém a ověšení řetězy a jinými podobnými strašidelnými cingrlátky a jak tak na mě koukám, říkám si: "Něco ošklivého se jim vylíhlo v hlavě a vybrali si mne jako oběť na hraní. Ach jo, to zase bude fuška." a taky jo, zdála jsem se jim perfektně bezbranná a opuštěná. Když chci, tak se umím tvářit jako telátko, které neumí do pěti napočítat a že jsem holčička, která se právě ztratila své guvernantce. "Nu což," řekla jsem si, "práce začíná. Jsi tu sice na velmi frekventovaném místě, ale je to pro tebe neznámé město.Tady ti nikdo z kolemjdoucích nepomůže, mají svých starostí dost.Když ukážeš těm usmrkancům, že se jich bojíš, odvlečou tě do nějaké liduprázdné uličky a jaká jsi byla. Zachovej klid, kdo se chová jako oběť, ten se obětí stane." Takže jsem se od svého sloupu vůbec nehla a zcela ignorovala blížící se nebezpečí. Obklíčili mne a čekali na signál od svého hlavního chuligána, aby ta legrace konečně začala. Jenže ten čekal na moji reakci. Jak říkám, potřeboval vidět můj strach, aby si se mnou mohl začít pořádně hrát a já nehnula ani brvou a stála u svého sloupu s hlavou hrdě vztyčenou bez jakékoliv známky, že vím o jejich existenci. Tak jsme tam všichni zúčastnění na pár minut zkameněli a bylo takové ticho, zastavil se čas a kolemjdoucí cestující jako by vůbec neexistovali. Byla jsem tam jen já, sloup a banda chuligánů připravených ke skoku. Hlavní chuligán si řekl, že tady není něco v pořádku a dal svým klukům signál stáhnout se. Odcházeli ode mne sice neochotně ale poslušně jako ovce. On tam ještě chvilku postál, vyměnili jsme si své umíněné pohledy, on demonstrativně praštil pěstí do sloupu, abych věděla co mne čekalo, kdybych jim to dovolila a já mu na oplátku věnovala vítězný úsměv napůl posměšný úšklebek. Pak schlíple odešel i on. Můj nápadník nakonec dorazil, celý den poprchávalo a do ZOO jsme nakonec nešli. Celý den jsme se courali uplakanou Plzní a jen si pomatuji, že jsme šli dvakrát kolem pivovaru a na náměstí měli trhy a já si tam koupila hrací krabičku s ptáčky a ptačím zpěvem.  
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.11.2003 > Tahle historka je skoro vypečenější než prvá. Ech, Anarelo, díky za ni. :o)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 27.11.2003 > stanislav> 

Ráda sem tam povyprávím historky ze života u krbu. Oheň plápolá, nastalo večerní ticho, pár přátel sedí zadumaně a tu jeden začne vyprávět trochu hrůzostrašnou historku, která ale vždy dopadne dobře ať to vypadalo na začátku vyprávění sebebeznadějněji.


<reagovat 
Monty (Občasný) - 29.11.2003 > Uah, Baryk se vynořuje z vod a v tlamě drží posvátný klacek Kekskalibr. Skvělá práce!

Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 (23) 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter