Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SAIMON
Autor: Saimon (Občasný) - publikováno 8.2.2004 (12:24:13)
Je to mizerná kvalita!:))Jsem to já Sai a pokud se vám foto nelíbí protože není umělecké, tak ho prosím neznámkujte..díky!!:))) To víte dostat takovou trojku by mi ubralo na sebevědomí..:)))


Poznámky k tomuto příspěvku
Saimon (Občasný) - 8.2.2004 > Hlavně ať netrpí mé ego..:))
Buďte shovívaví..díky
<reagovat 
hajka (Občasný) - 8.2.2004 > Hezkej kluk :o)
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 8.2.2004 > hajka> Když, tak srovnávám svoji ikonku a tu fotku..nezdá se ti tam jistá podobnost?:)
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 8.2.2004 > Saimon> 

Pravda, tlamičku máte stejnou :o))))


<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 8.2.2004 > hajka> Se teď fakt směju..:))
Si umím vybrat..(ikonku)
<reagovat 
Luciana (Občasný) - 8.2.2004 > Jujky to je Saimonek!:o) Seš pěknej klučík!
Vypadáš, fakt jako s rtěnkou. To seš, tak u holek žádanej, že seš furt od ní? Neboj jen tak ftipkuju.
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 8.2.2004 > www.palec.cz nebo zkus nejakou jinou seznamku, kolousku..
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 8.2.2004 > toono> Sorry, mně šlo jen o to ať lidi, které jsem tady poznal ví jak vypadám!!:))
PS: Seznamky mě moc neberou..:))
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 8.2.2004 > ta rtěnka ti moc nesluší...
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 8.2.2004 > Emmet_RAY> Rtěnku? Jsem ještě moc mladej se ještě nemaluju naši by mi to totiž nedovolili...:)))HeHe mám prostě jen asi moc plný rty..rtěnku, to fáákt néé...
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 8.2.2004 > Kuk, Saimone
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 8.2.2004 > Jimmmy.> Čus Jimmmy...včera jsem byl od 20:00 na návratu krále..a dost, že jako hukot:))
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 8.2.2004 > Jo, zapomněl jsem bobky za odvahu ukázat se tu v plné kráse
Body: 5
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 8.2.2004 > Jimmmy.> Díkes kámo..
<reagovat 
Underworld (Občasný) - 8.2.2004 > Hezkej ksichtík.
Body: 5
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 9.2.2004 > Ježiš, normální ogara..vy s ním naděláte..první bych potřebovala vidět rozbor jeho mozkových tkání..až poté se mohu hlouběji vyjádřit k vizáži.
<reagovat 
 bigjohn (Občasný) - 9.2.2004 > MorbidAngel> platí nejen pro...něj
<reagovat 
 Pavlína (Občasný) - 9.2.2004 > MorbidAngel> Jses muj clovek. Prvni rozbor mozkove tkane az pak zbytek.
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 9.2.2004 > MorbidAngel> 

To se ti moc nepovedlo, MA:-)


<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 9.2.2004 > MorbidAngel> Chceš rozobor? Nic ti nebrání si něco ode mě přečíst!!
Mě se třeba některý věci od tebe moc líbí..:))Ten s prstenem, dost hukot...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 10.2.2004 > ....pěkná košile......
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 10.2.2004 > Lian> Hlavně, že se ti líbí...:))
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 10.2.2004 > Saimon> 

Jo, je pěkná...taky bych takovou chtěla....

 No jo, seš pěknej kluk, no, tos chtěl slyšet?


<reagovat 
Simonka (Občasný) - 8.2.2004 >

Tedaa, fakt hezkej klučina, to sem nečekala.

 Tipovala bych Tě spíš na takovýho klučinu s hodně silnými skly, brýle na gumičku a odřený rukávy na loktech z ustavičného psaní :o))

 

Podoba s kočičkou v ikonce je.....ty fousky wow :oDDD


<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 16.2.2004 > Simonka> Nepamatuji si, ze bych svoji fotku jsem kdy vkladal.oDDD Ze si me tak bravurne popsala.
<reagovat 
akinina (Občasný) - 18.2.2004 > no jo, kocourek, jen se zakousnout
Body: 5
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 19.2.2004 > akinina> Au, au, jaúúúú...
<reagovat 
Muřky (Občasný) - 26.2.2004 >

A já si myslel, že vypadáš jako nějakej šprťák, co sedí doma jen nad knihama a šrotí.

Ale ty vypadáš jako diskáč a to je snad ještě horší!!


Body: 5
<reagovat 
čtenář Muřky - 18.3.2004 > Ne ne nen ne to je rock sak ja vim ´,co rikam ne!!!
Ted uz asi jo?????
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter