Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozbřesk z kolekce Svatá válka
Autor: Saimon (Občasný) - publikováno 1.3.2004 (00:13:22)

... a tak, jako před 3000 lety, i dnes jsme stejně mocní. S jedním rozdílem. Tehdy jsme byli jen MY a lidé. Ale dnes už tady nejsme jenom my, jsou tu také ONI…Půl zvířata-půl lidé, obdařeni bestiální silou, lidskou inteligencí, převyšující vše doteď poznané. Ikdyž jsme je vlastně stvořili my, odloučili se od nás, a teď jsou nám rovnocennými soupeři v boji, který nemá konec…Možná je to jeden z důvodů, proč existujeme…Naši věrní sluhové - Vlkodlaci/Lycanti, chcete-li, už nejsou s námi, a co hůř, stojí proti nám. Ale nebude to ani jeden z nás, a ani jeden z Lycantů, kdo převezme jedné noci vládu nad oběma klany. Bude to Vyvolený - Vampýr, z rodu Lycantů…O něj obě strany usilují. Kdyby se objevil na straně lykantů, byl by to konec nás všech, alespoň tak to vidí Wallace - Nejstarší a nejmocnější z nás. Obává se toho tak moc, že je schopen obětovat cokoli, aby našel a dostal na naši stranu vyvoleného. A jestli se mu nepovede ho k nám přivést, raději ho zabije, než aby se ho zmocnili lykanti. Chce obětovat naši jedinou naději na získáni opětovného vůdčího postavení ve světě. To mu však my - větev dávného vampýřího domu Dark Blood nemůžeme dovolit. Ale obávám se, že se budu muset rozhodnout, jestli zvolit smrt Wallace, a tím šanci na vedení vampýrů nebo řád a podvolit se vůli našeho vládce…ať už bude budoucnost jakákoli, vím jedno. Blížící se úplněk přinese rozbřesk jedněm, a soumrak jiným…

 

White se podíval na Leika,a lehkým kývnutím hlavy dal příkaz k postupu. Skupina postupovala pomalu a obezřetně, protože bylo jisté, že v jedné z těch uliček se schovávájí Lykanti. A že jich tam není málo, o tom svědčila krev na stěnách a stropě. „Bezpochyby mají Lykanti rádi tyhle hrůznosti“ - křikl Leiko, když překračoval zakrvavený rozbitý dveřní rám. White odpověděl - „Čím dřív ty bestie najdem a uklidíme, tím líp.“ „Holt to není aristokracie, jako my! Jde vidět, že jsou trochu pozadu, co se kultury týče…heh!, za chvíli začnou zabíjet na veřejnosti, a bude to úplně v pr…“ - nestihl dokončit, neboť v té samé chvíli se poklop kanálu rozlétl a z jeho útrob vyskákala parta Lykantů. „Formace“ - vykřikl White s polo otevřenými ústy, jako by ho ani trochu neudivilo, že byli v obklíčení Lykantů. Byli všude okolo, ale upíři věděli, že jejich velitel skupiny má situaci, jako vždy, pevně v rukou. Útok Lykantů byl veden s nezvyklou přesností a rychlostí, jenže ani to nestačilo, aby byli vampýři oslabeni. Zazněly výstřely a výkřiky, teď už ne zvířecí, ale lidské. „Zastavte palbu“ - zakřičel White „Cole, zkus ho“ Cole stáhl ruku k hrdlu jednoho z Lykantů, aby se ujistil, že je mrtví. Vtom se Lykant bleskurychle vymrštil, chytil Cola za ruku a trhl. Cole vykřikl bolestí a zařval - „Kurváá, zabte ho!“ na to samozřejmě zareagoval White a jako první otevřel znova oheň, za ním padala dalši salva kulek. „Ani ho nezkoušej, je tuhej. Tolik stříbra by nevydržel ani Wallace“ - Odvětil Leiko. „Ukaž mi tu ruku, - „Hmm, není to nejlepší, ale dá se to. Myslím, že to spravíme. Je sice zlomená na třech místech, a ani nevím, jak se to tomu Lykantovi povedlo, ale máš štígro, že seš upír, jinak bys o tu ruku přišel.“ Colova ruka se začala pomalu přestavovat, kosti se znovu spojily, a rány zacelily. Na Whitovi bylo vidět jisté znepokojení. Přemýšlel, jak mohli Lykanti předvést v bitvě takový výkon, když byli bez vedení již skoro 450 let. „Měli bychom se vrátit a podat hlášení, ale něco mi říká, že máme jít dál do stok. Myslím, že tam najdem jisté…odpovědi. Ano...jdeme!“ - řekl rozhodným tónem a vyrazil.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 1.3.2004 > dá ti to zabrat....ten prolog je vcelku dobrej, pak to ztrácí.....na jednu stranu postupují obezřetně a pak hulákají jak na lesy...saimone je to plochý...máš to těžký..miciny, to je hodně vysoká laťka, kterou zdolat?...tohle je bohužel krok zpět k mghímu...třeba se to ještě rozjede. Třeba.
Body: 3
<reagovat 
Lian (Občasný) - 1.3.2004 >

že je mrtví.

Lycanti, lykanti....to by sis měl ujednotit.

Jojo, prolog ještě šel, ale zbytek, zmatený.

Asi je to tím, že já sci-fi nemusím. A je to těžkej žánr.


Body: 3
<reagovat 
Petrax (Občasný) - 1.3.2004 > Saimone, musím souhlasit s těma dvěma nademnou. Prolog je ještě takový ucelený, ale ten zbytek prolíná něco krvavýho s hledáním odpovědí-nějak mi to nejde dohromady...
<reagovat 
Blamáž (Občasný) - 1.3.2004 > Myslím si, že se snažíš do krátké pasáže zbytečně narvat všecko. Možná by to chtělo trochu rozdělit do odstavců, v tom celku se to špatně louská. A připadá mi, že scifi není Tvá parketa, i když ji máš asi rád :-)
Body: 3
<reagovat 
Muřky (Občasný) - 1.3.2004 > Shit, je to chujárná, ale Muřky dává jen 5B.
Body: 5
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 1.3.2004 > Řekl bych taková variace na tvoje předchozí téma :) Myslím, že Evoluce byla lepší, taky myslím, že o souboji vampýrů a vlkodlaků už někde něco bylo, proto mě to tak nepřekvapuje, jak tvoje jiný věci. Ale asi jsem jediný, kdo se při té bojové scéně bavil :)) Myslím, že ti to jde, i když sem tam našel 1 hrubku a 2 takový stylistický nedokonalosti. No, třeba se to ještě s těma vlkodlakama nějak rozjede, jak říká q.
Body: 4
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 3.3.2004 > Hele, Saimone, tohle je špatná cesta... (teda alespoň podle mě)... Boj Wampirů a vlkodlaků je provařenej... Na průměrnýho autora by to bylo dobrý, ale ty nejsi průměrnej
Body: 4
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 5.3.2004 >

Pokusím se polepšit, ale jaksik jsem zrovna bez můzy...

Jináč díky za fšecky připomínky.


<reagovat 
Newton (Občasný) - 5.3.2004 > Je to boj... myslím to psaní  a oprav to
Body: 4
<reagovat 
Underworld (Občasný) - 13.3.2004 > Líbí
Body: 5
<reagovat 
čtenář Muřky - 18.3.2004 > Kuwa si děláš srandu nnenennenen!!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter