Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Remix Simonky
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 30.4.2004 (12:09:46)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 > Remix se týká pouze formy - poskládání slov a barevného pozadí. Slova: Simonka - jen sem vyházel interpunkci a velká písmena.
<reagovat 
delikt (Občasný) - 30.4.2004 >

Vrrrr, takhle líbit se mi moc....   ... obzvláště to sbíhání a rozbíhání obrázku i teXtu...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 > delikt> Tak ňáxem myslel to sbíhání u ty tvý věci...
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > Luk Malér> 

Naja... :)) tam se to mělo až k tomu hadímu jazyku

v

  l

n

  i

t

!

sse mi to asssi moc nepovedlo, co dělat...

Ale todle sbíhání a rozbíhání je moc zdařilý, opět čtení v mnoha protínajících se rovinách, asi vyhrabu pozůstatky z hodin geometrie a planimetrie...


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 > delikt> Tak to mi fakt nedoteklo, sorrráč.
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 30.4.2004 >

ježíš to je krásný

teď ale nevím smím li hodnotit?

ale musím za tak krásné provedení si zasloužíš metál :o))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 > Simonka> Já jsem ti to řikal. Jaxem to viděl poprvé - ten tvuj text - už jsem ho takhle viděl.
<reagovat 
net (Občasný) - 30.4.2004 > krásné
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 30.4.2004 > co dodat.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 30.4.2004 >

jes, seš strašný mixů pán!

a ještě ke všemu je to kamenný porno.

nějak se se s. o to d. podělte.

 

delikt: hadí jazyk byl dobrej, klikatilo se to jak zmija. aspoň já jsem v tom hada přečet.

 

 


Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 > g morr>  strašný mixů pán
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > g morr> 

..kamenný péčko?!  takový poétický obrázek!!!

 

hadi: dík!!!


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 30.4.2004 > Luk Malér> Vínko, Viléme, nezbylo?
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 30.4.2004 > delikt> no... vím, že se tam mluví o tom, že "on" by se chtěl kamenem stát ... ale já tam vidím jeden klín a druhý a třetí... otloukání klínu klínem /ale to už je vysloveně proti textu.../
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 30.4.2004 > g morr> ...zatímco já nevidim nic, jen cítím omývání, šplouchání a rozpouštění...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 > g morr> Uhodls, Jarmilo.
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 30.4.2004 >

"Na ja, na."

Předcházející komentáře dostatečny, nebudu jich více rozmělňovat.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 30.4.2004 >

Hlavně, že se to líbí autorce dílka. To opravdu napsala...tvrdým hladkým...

jeptiškám do koupele? Toto foto skal  je také dobré - co proto!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.4.2004 > anae> Viz její stránky - dík. Co vkládání obrázků?
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 30.4.2004 > BEZVA DÍLKO...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 30.4.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 30.4.2004 > POVEDENÉ!
Body: 5
<reagovat 
kakaový prášek (Občasný) - 2.5.2004 > :o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 3.5.2004 >
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 3.5.2004 > *****:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 1.5.2004 > básníku! :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 2.5.2004 > Cirilla> Nenéééééé, Cirillino, tady nejsem básník - pouze výtvarník, alova sou Simonky, faktys- viz její stránky. Ale díkes
<reagovat 
 Cirilla (Občasný) - 3.5.2004 > Luk Malér> i tak...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 5.5.2004 > grafika pěkná, ale koukám, že si na ni al dente stěžuje, tak nevím :o)
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 5.5.2004 > .-.-.-.-...-.-.-.-..-.-.-
Doporučil 
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 5.5.2004 > Hezké....Líbjej se mi tam ty jeptišky.-... je to takové klášterní....(i když ty moc andílek nebudeš, co???)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.5.2004 > am_brosia> Slova Simonka - Luk jen grafika a rozhoz slov. I když....
<reagovat 
 am_brosia (Občasný) - 5.5.2004 > Luk Malér> i když...!!!!!!
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.5.2004 > am_brosia> 

Andílek,... já jsem Luk, mě vlastně všechny ty věci trochu bolej, já bych chtěl lepší svět a vono to de hlavně strkáním pod nos tvrdé reality.

Anděl ďábel - to sou škatulky.


<reagovat 
 am_brosia (Občasný) - 5.5.2004 > Luk Malér> Luk!!!  JOJO realita je tvrdá a mi se sní musíme naučit žít....!!!!!
<reagovat 
nude (Občasný) - 10.5.2004 > Tahle se mi moc líbí. Aspoň podle mého je daleko lepší než tvoje přechozí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.5.2004 > nude> Text ale neni muj, jen rozhoz písma a grafika. Fotografie: al dente
<reagovat 
 nude (Občasný) - 10.5.2004 > Luk Malér> To jsem se jaksi dovtípila z těch poznámek tady.
<reagovat 
al dente (Občasný) - 4.5.2004 > Malére, máš malér... přestaň prosím používat MOJE FOTKY!!!!! (sakra, aspoň bys mi to mohl říct, víš, že jsem na to citlivka.. :-)) ty, vžýtvarníku.. :-)))
Body: 1
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.5.2004 > al dente> Tak dáme jinou, no, (i když spíš naše než tvoje). Vono ani tak nejde vo tu fotku, co?
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 6.5.2004 > Luk Malér> 

Jaja, autorský práva sou sviňa, pane básníku!! :)))

Ale mně se na tom právě líbí ta sbíhavost, rozbíhavost a šplouchavost jak textu, tak skal....  


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 10.5.2004 > quentinbubakoff> Al dente je Eva - todle sme viděli spolu, ale ona měla na krku foťák a teď to mam pche ;-))) Totéžjako s upoutávkou na Píseň českého kabáta a děvky z E55, ta restaurace namalovaná přes roh, to jsem viděl první já, ale Eviště mělo na krku foťák, tk to vablejsklo, stejně jsem to eště vořezával a tónoval.
<reagovat 
 al dente (Občasný) - 12.5.2004 > Luk Malér> 

.. dobře si pamatuju, že jsem tohle fotila já a tys o tom ani nevěděl.. ale to je jedno, jsi na tom s právním povědomím podobně jako kakaový prášek :-)) ale klidně si kámošům postěžuj..


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.5.2004 > al dente> Co čekáš, dyš sama tvrdíš, že sme tu všichni idioti a nic neumíme? ;-)))))))
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 2.6.2004 > Pěkná, nápaditá hříčka.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter