Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Prkna co znamenaj ...
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 3.8.2004 (09:39:01), v časopise 4.4.2005


Poznámky k tomuto příspěvku
BlueSky (Občasný) - 3.8.2004 > Jo, jo, tak to už jo:-) To je iné kafe:-) 5 a D pro dokumentaristu za všímavost..jinak doufám, že to není raná práce budoucího vraha....panenkama to začíná a lidma třeba končí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 3.8.2004 > BlueSky> 

Modrym nebem to končí - vylož jak chceš.. checht díkes. Ne opravdu objeveno na plotu u Želíz.


<reagovat 
delikt (Občasný) - 3.8.2004 > Jaxem byla pravila inde... Za 8 + nejmíň 3d!!! Tagle voběšená, to je náááářez!! ;))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 3.8.2004 > delikt> tak šup, udělej si eště dva nicky a boduj - ať má ego pokoj.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 3.8.2004 > Luk Malér> 

Já jeden něgde mám skovanej, ale zapomněla sem jakej!! :)))


<reagovat 
al dente (Občasný) - 3.8.2004 > bystré oko vidělo hbitá ruka fotila
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 4.8.2004 > Tak teda doplňuju déééééééééso...:o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jancal (Občasný) - 4.8.2004 >  brutální,brrr.....
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 3.8.2004 > Ne, to je na mě příliš... Asi tak jako že nerad čuchám hovna, excuse my French.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 4.8.2004 > ariel> 

Jaký hovna kámo? Tohle je prostě život, takhle vypadá existence celýho lictva - netřeba nic přikrášlovat... :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Strašlivý jest pohled do zrcadla... jojojojo

Ale dík aspoň za slovíčko - ostatní se lekli tak, že radši nic.... checht

 


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 4.8.2004 > Luk Malér> Jo, a prej je taky zdravá urinoterapie
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 4.8.2004 > ariel> to už je zdravější se s nepříjemnými fakty vyrovnat -. přinášší to vnitřní klid.
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 4.8.2004 > Teda říct o tomhle "hezký" ... , i když chápu jaxx to myslel tojojo asi budem asi jednoho vkusu ty i já. :-))))))))
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 4.8.2004 > lepší verze minulého, moc hezké
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.8.2004 > Tanzdebil> koukam, že sem nedal reagovat, viz pozn. ze 4.8.
<reagovat 
ariel (Občasný) - 4.8.2004 > Aha, teď mi teprve došlo, že je to realita. Pozorovat cizí úchylnosti je samozřejmě zajímavější, než je násilně cílevědomě vytvářet. I když jako vrchol výletu bych si stejně radši pamatoval ty pískovcový sochy od Levýho.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.8.2004 > ariel> 

Týýýýýýýýý jo k tomuhle legendu.

Možná bych neřikal úchylnosti,ale nesmyslný činnosti, třeba jen: než začne dělat hlavní a nejdůležitější úkol dne, řekne si, že vyřídí všechen ten malej marast. Na konci dne si úlevou oddychne, že toho malého bylo tolik, že se k tomu hlavnímu nedostal. A všem řiká, kolik má práce.

Příklad 2: většina zemědělských dotací nejde ekologickým zemědělcům, ale velkým koncernům, které tyto dotované produkty vyváží do rozvojových zemí tam ničí místní zemědělce, kteří se pak stěhují do slumů.

Samozřejmě je i spousta úchylek vyloženě úchylek. Tady mi spíš šlo o: člověk oběšen na vlastním výtvoru s hnijící přírodou f xifftě.

A kdo to je Levý?


<reagovat 
ariel (Občasný) - 5.8.2004 >

Jako bizarnost, kterou udělal kdos neznámý v Želízech, beru. Osobně mám spoustu úchylek, ale snažím se s nimi moc neobtěžovat ostatní (to je konstatování, ne výčitka). Cos dělal v Želízech? Nebyl ses podívat, co jim tam romantický sochař Václav Levý v lesích udělal s pískovcem?

 

O rozvojové země se nestarám. V tomto smyslu jsem egoista. Nestarám se ani o svůj okamžitý prospěch. V tomto smyslu nejsem krátkozraký. Nenapadlo tě někdy, že svým zájmem o okolní svět obcházíš své vlastní nedořešené problémy?


Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.8.2004 > ariel> 

Ty romantický sochy, jasně, z těch sčem se málem posral smíchy.

Tohle není moje úchylka, ale úchylka světa.

Třetí svět byl jen ilustrace nesmyslného úchylného jednání.

To se děje leckdy. Vidíme tísku v partnerově,  ale ne břevno v oku svém. 

Prostě tohle je poukázání na něco co je špatně.


<reagovat 
Koper (Občasný) - 5.8.2004 > Napad dobry, technicky nic moc. Rozjeta perspektiva.
Body: 3
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.8.2004 > Koper> 

Koukám, že zde máme dalšího formalistu. Ano, nejde o to, co to vypovídá o světě a jeho interpretaci, ale nakolik co dodržené příručky. ;-)))))))))))

 

Co když jsem chtěl mít ten plot rozjetej? Co když to byl úmysl? Napadlo tě to VŮBEC????????? Ne viď?


<reagovat 
 Koper (Občasný) - 5.8.2004 > Luk Malér> Jediny co me napadlo je, ze ta fotka je technicky zla, o trapnem naaranzovani nemluve. Pokud rozjeti byl tvuj umysl, pak se tedy moc nepovedl a navic to byl sam o sobe umysl spatny...
<reagovat 
 Koper (Občasný) - 5.8.2004 > Koper> Jo a o svete to moc nevypovida, spise jen o nekom :-)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.8.2004 > Koper> 

no jo a co tam vidíš v tý fotce? Dáš se poddsat, viď???

Je to jasný, my se domluvit nemůžem, protože, ty si takový fotograf, že  musíš mít líbivé, nikomu nevadící, ale taky o ničem hlubším nevyypovídající fotky. Přesně tak, aby je lidi plynule a bez větších obtíží strávili mezi reklamou a akčním letákem, vedle billboardu a lesklého magazínu....


<reagovat 
Koper (Občasný) - 5.8.2004 >


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 6.8.2004 > obě varianty maj svý kouzlo....  těžko říct, která víc mluví, má větší feeling... obě asi. je zajímavý vidět obě...  jsem zvědavej, jakejma písmenama to ve finále zpestříš...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mína (Občasný) - 6.8.2004 > Tahle je lepsi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 8.8.2004 > hukot, mi velmi sympatické!
Body: 5
<reagovat 
.......... (Občasný) - 10.8.2004 > tohle je fakt síla ... ten pohled ...:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 9.8.2004 >

.... tvuj svet?


Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 3.8.2004 > quentinbubakoff> Jenže takhle to tam na tom plotu u Želíz viselo.... i s těma listma....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.8.2004 > Q-B> ogrish, tam sou chutě....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.8.2004 > Q-B> stříkáme... jo hasičiii, no já sem to spíš pochopil na tvou tvorbu , to sem si řikal, že ty máš ogrish jak večerníček, zprávy a vzdělávací film v jednom.....
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 2.9.2004 > působivý. jakým foťákem jsi to fotil?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 2.9.2004 > Lada Niola> Olympus 750 - takovej hodně slušnej digitál - už ani nevim jestli na automat nebo poloautomat....
<reagovat 
Allegro (Stálý) - 20.9.2004 >
Body: 4
<reagovat 
čtenář terkos - 12.8.2006 > Nejblbejsi stranka co sem kdy vydea!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 15.8.2006 > čtenář> málo vykřičníků... přelož poslední slovo viděla nebo vydala nebo z videa
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter