Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Čtyřtriolka z kolekce momentky
Autor: cirrat (Občasný) - publikováno 29.9.2004 (22:02:44)
další ve sbírce>
zamyšlen miloval, zamyšlen podváděl
nemyslíc hysterčil, jen pro ni vyváděl
zamyšlen do světa nemocen odcházel
nemyslíc ve vaně potichu krvácel

Cítíš či necítíš, vidíš, či nevidíš
Když k tobě přichází, ani ji neslyšíš
Hluboce zamyšlen ostatní nevnímáš
A potom sám sebe nemyslíc proklínáš


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 29.9.2004 > a další strečink...to bude asi nějakej vokresní přebor...:)
<reagovat 
Jannis (Občasný) - 29.9.2004 >

No to je výborný.

Nemůžu než plný počet.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 29.9.2004 > to vypadá spíš na spartakiádu:-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 29.9.2004 > blondýna> myslim, že to bude spíš ten přebor...už došlo i k předání diplomů....nebo to byla výměna dresů?---ech..:)
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 29.9.2004 > bubakoffe, zatim jsou u trenýrek:-)
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 29.9.2004 > bezva:-))))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 29.9.2004 > ALISSIE> děkuji děkuji, autogramy až na letišti...
<reagovat 
 Jannis (Občasný) - 29.9.2004 > cirrat> Já bych bral jeden autogram na Poetickej slovník:)
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 29.9.2004 > Jannis> Až ho sepíšete, sire :-)!
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 29.9.2004 > myslivec mydlí myš mýdlem. tak tady jsem se ztratila. a nenašla. teda našla, ale někde kolem roku 1910 a nemůžu ven:-)
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 29.9.2004 > blondýna> 

Človíčku, mám pocit, že se ti klasický schéma plete jako svetr na tu zimu dneska :-).

Taky skáčeš z okna, když ti to náhodou vychází? :-) Nebo to bereš jen jako mírnou vadu na své jinak dokonale volné kráse?


<reagovat 
 Pejskátor (Občasný) - 29.9.2004 > blondýna> tenkríte ale cepováni byli v přechodnictvu :-))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.9.2004 > Pejskátor> panenanebi....démon pejskátor is back....veršotepci, třeste se....:)))
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Čtu ji stále dokola, zajímavá...
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Jo, ještě bodíky...
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 30.9.2004 > Super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 30.9.2004 >
Body: 4
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 1.10.2004 > Sám sebe bych přehodila na sebe sám. Těm, co ti vyčítaj devatenáctý století už se stejně nezavděčíš. Jinak dobrá učebnicová ukázka, až na to, že u mužského rodu by mělo být nemysle. Nemyslíc je pro ženský rod. Taky jsem si ji zarecitovala.
Body: 4
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 3.10.2004 > Naty> Pro trochu srandy šla bych světa kraj... :-))))))))
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 1.10.2004 > ...nemyslic ve vane, potichu krvacel...husty:-)) Fajn ti to sedi:-))
Body: 5
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 3.10.2004 > Cobain> Vždyť mě znáš... :-) Je fajn Tě zase vidět... Jak Ti dupou králici?
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 2.10.2004 >

ne, ne, ne, ne, në

.

.

.

.

ne

 


Body: 2
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 3.10.2004 > Rawen> 

ano, ano, ano, ano, aaaaaaanooooooo!

Obávám se, že teď se zas trochu rozběhnu. jestli máš z pravidelnosti husí kůži, tak to raději nečti :-)... Aby se Ti neudělalo šoufl. :-) Nic ve zlým, ale jestli se tak stane, neříkej, že jsem tě nevarovala :-))))


<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 4.10.2004 > cirrat> NE!  
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 25.10.2006 >

nie celkom o mne

prvý verš treba vyhodiť

 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 (2) 3 4 4 6 7 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter