Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Sníh .... no jo, ale co když začne tát
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 20.1.2005 (09:25:03), v časopise 22.1.2005


Poznámky k tomuto příspěvku
pořezaná_sluncem (Občasný) - 20.1.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 20.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 20.1.2005 > bych to četla jinak, ale skvělé. skvělé. bych to četla stejně. opravdu. všechno, ten sníh bíle nadpis, a potom žlutý písmenka. všechno- úplně melodram.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.1.2005 > pořezaná_sluncem> no díkec, šaxem na tom strávil mládí.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 20.1.2005 > Moc pěkné :o)
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 20.1.2005 > tý jóó´...fakt super...technika a literatura :-)
škoda, že nemám tu zvukovku...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
očičko (Občasný) - 20.1.2005 > zajímavý počin :-)
Body: 5
<reagovat 
veršoun (Stálý) - 20.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
iii (Občasný) - 20.1.2005 >

++

tohle je jo hustyyy


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 20.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.1.2005 > káda> Tak od tebe velmi potěšilo...fakt, tohle nebyl vtip.
<reagovat 
kalais (Občasný) - 20.1.2005 > Ty vole Lukáši:)
v pátek na to dáme panáka

DOST DOBRÝ:)

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.1.2005 > kalais> Jo evinko, jen sem si na tebe vzpoměl, už mi to šlo samo....
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 20.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 20.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 20.1.2005 > všem kolegům v kanceláři se to líbilo :)
Body: 5
<reagovat 
kalais (Občasný) - 20.1.2005 > takový kecy:)

jo to víš já sem Múza a otázka pro komparatisty za tisíc kolik jich bylo a kdo je vyjmenuje?
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 20.1.2005 >

Teda, Luku, to sis s tím vyhrál. Super. Ta dikce..a vůbec.

Hrající a žvatlající příspěvek  - to si  zapíšu.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.1.2005 > BlueSky> Před spousta lety pořádal můj kamarád - seminář, kde jsem byl lektorem, on se ffurt smál, já mluvil, uvažovali jsme o založení společnosti Žvatlal a Tlemil.
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 20.1.2005 > Luk Malér> 

 Teď  přemýšlím nad tím, co jste to pořádali za seminář.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.1.2005 > BlueSky> to byl jeden z prvních veřejných a výdělečných seminářů o marketingu.
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 20.1.2005 > Luk Malér> 

Chi, a nehnalo pak platící publikum přednášející a smějící se lektory s holí v ruce?

Nestálo by to za lit. zpracování?:-) Nevím sice nic o tom, kde, kolik, jak, ale představuji si velmi drsný příběh


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.1.2005 > BlueSky> Já jsem hovořil o marketingu a on jakožto organizátor se na všechny smál, proto...
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 20.1.2005 > Luk Malér> Ech..a tak nadějně to vypadalo:-)) Jsem to prostě pochopila jinak. Tak nic.
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 20.1.2005 > Jako celek (muzika, obraz, přednes) je to působivý..; a zajímavý.
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.1.2005 > egil> a bude toho víc - je to docela prča.
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 20.1.2005 > hustýýýýý pjekne sis pohrál
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.1.2005 > Dommi> 

kjooo díkeccc


<reagovat 
čtenář eowi - 20.1.2005 > Good! Noch ein mal: good! Co ten patek? :-) *e
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 20.1.2005 > Výborné. Využít multimediální možnosti internetu takto, to je jedna z TĚCH věcí, kterých je pořád příliš málo. Jenom jsem se zasekla na tom hudebním motivu "střelby" po soukurevství....přijde mi zbytečné zdůrazňovat, co se už zdůrazmí samo, čistě, obrazem, slovem.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 20.1.2005 > Závěrečné napětí levá x pravá je ovšem báječné.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 20.1.2005 > mně to nic nedělá, máme to nějaký pomalý, jsem doma na propuistce totiž.....
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.1.2005 > stanislav> to je divný - no má to mega...
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.1.2005 > časopis... výbernej počin
Doporučil 
<reagovat 
zirael (Občasný) - 20.1.2005 > super, tati
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 20.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
XIII (Občasný) - 20.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
emanuela (Občasný) - 20.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 20.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 20.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
cholobratek (Občasný) - 20.1.2005 > he:o)... dobrý...!!!!!
Body: 5
<reagovat 
jelen (Občasný) - 20.1.2005 >

Musim si to pustit se zvukem, ale i tak, je to takový snový.

V čoms to dělal, v powerpointu?


Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.1.2005 > jelen> V Powerpointu to mám udělaný na živý vystoupení, todle je ve flashi.
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 20.1.2005 > Luk Malér> To bysem docela chtěl vidět, to živý vystoupení, co u toho děláš, když ti to samo žvatlá?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.1.2005 > jelen> No na živém vystoupení si do toho žvatlam sám. Ale už jsem přemýšlel o tom natočit si vystoupení na kameru a pak ho na čtení promítnout a s ostatními se na to dívat.
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 21.1.2005 > Luk Malér> Tý Luku, teď jsem si to pustil se zvukama. Ještě bych si na tvym místě pohrál s mixem, ty zvuky jsou někdy dost utnutý. Mám za to, že ty nemůžeš namíchat mluvení se zvukem, takže to máš poskládaný a zvuk je useklej na úkor mluvení, kde bys mohl mít klidně fade out. To je logický, v ppt, by to jinak nešlo, pokud máš zvuk spojenej s animací, ve flaši nevím. Mi to příde škoda, páč je to dost dobrý a podle mýho je to možný udělat zvuk zvlášť, např. v cooledit (virtuální studio). Nemáš-li ho, tak já ho mám na CD a třeba bysem Ti to moh nějak poslat přes ftp.
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 21.1.2005 > jelen> 

P.S.: a ty zvuky jsou jakýho původu? Syntetický z kompu, nebo nějaká živá muzika rozkrájená, šitý na míru, nebo "ukradený"?

Jestli sis je dělal sám, tak prosím v čem.

Dík


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.1.2005 > jelen> Jsou pučený a musim si s nima víc vyhrát.
<reagovat 
rakovinoha (Občasný) - 22.1.2005 > ou yeah jů rúles:) édlwajz!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hledík (Občasný) - 23.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter