Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci triptych Garage - Saxofonista z kolekce triptych
Autor: marianna (Občasný) - publikováno 24.4.2001 (00:55:33), v časopise 5.11.2001
Obr.3 – Saxofonista
Tady už postavu saxofonisty přiznávám, ale je to postava neurčitá. Mám ráda saxofon, dává mi prostor. Je velmi emotivním hudebním nástrojem. Proto v ploše nic nevymezuji, barva má podpořit emotivnost …

Berte to třeba jenom jako kecy, ale docela jsem se u toho vyblbla – myslím obrazy. A o to jde, nebo ne?
Dokonce obr. – Bicí má i svůj vlastní osud, je nezvěstný – ale to je dlouhá historka. Celé to vzniklo před osmi lety.
Obr.3 – Saxofonista Tady už postavu saxofonisty přiznávám, ale je to postava neurčitá. Mám ráda saxofon, dává mi prostor. Je velmi emotivním hudebním nástrojem. Proto v ploše nic nevymezuji, barva má podpořit emotivnost … Berte to třeba jenom jako kecy, ale docela jsem se u toho vyblbla – myslím obrazy. A o to jde, nebo ne? Dokonce obr. – Bicí má i svůj vlastní osud, je nezvěstný – ale to je dlouhá historka. Celé to vzniklo před osmi lety.


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 4.11.2001 >
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 23.4.2001 > Shlédl jsem všechny tři koláže (na ty je tu specialista Marjánka, podobnost jmen čistě náhodná?:-)) )
Musím říct že vysvětlivky mě dosti pomohly orientovat. Vytknul bych ale a to je problém dost děl zde, malou velikost přízpěvku!!! Je to malé a vůbec nejsou rozpoznatelné detaily. A přitom by stačilo přidat ještě i větší verzi díla. Jestli jsem to pochopil z předchozích je dílo v životní velikosti (?) V reálu to musí být asi síla.
<reagovat 
marianna (Občasný) - 24.4.2001 > Díky moc za odezvu. Lidé na internetu většinou používají nějaké přezdívky. Já jsem nikdy v životě žádnou neměla, jen v dětství mi říkali Včelko Májo. Chci říct, že mě vůbec nenapadlo si nějaké jméno vymyslet, takže takhle se jmenuji i v reálu.
Jsem ráda, že mé vysvětlivky měly nějaký smysl. Původně jsem je tam dávat nechtěla (nejsem profi), aby to lidi nebrali jen jako blbé kecy. Je to trochu větší než životní velikost, ale né o moc. Bohužel se to nedá rozumně vyfotit. Ty detaily, jako zmačkaný paír, stékající lepidlo, tisk bod atd., fotka nezachytí, takže nemá smysl přidávat na web větší verzi díla.
Jinak Marjánky tvorbu znám taky. Fandím všem, kteří něco tvoří. V dnešním konzumním světě jsou pro mě jejich dílka "Perličkami na dně!"
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 24.4.2001 > konzumní svět... neber to jako trágu :-))

no k těm dílům .. tak to jedině že bys to někdy vzala třeba do jazz klubu

a k popiskám: je to dobrej nápad, člověk může pak líp posoudit jak se ti podařilo vystihnout záměr
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 6.5.2001 > Taky hezké... trochu mi vadí levý horní roh. Spodní část je skvělá. Větší formát by byl ale opravdu lepší, i když by detaily ani přesto nebyly příliš vidět. Takhle mrňavé je to trošku zmatené. Pro tebe možná ne, protože znáš svůj výtvor v originální velikosti.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter