Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
psi nejsou tak hloupí, aby věřili v boha a museli se kvůli tomu po smrti táhnout až do nebe
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 9.4.2005 (07:12:07)

 

zmačkala si mé číslo kabátu z čistírny

a já teď nemám s čím vystupovat v cirkuse

 

tak jsem zul několik náhodných chodců

vytočil čísla jejich bot

ale tys to nebrala

 

protože

motocyklista na telegrafních drátech sesedl

zapálil si lulku

a čte si dopis od ženy

(utekla mu s artistkou vyšinutou brázdou)

 

zajdu do baru zmeškaných hovorů

shánějí tam pianistu

pro jedinou klávesu

na tvém čele

 



Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 9.4.2005 > nemělo by být "zmačkala jsi"?
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 9.4.2005 >
Body: 5
<reagovat 
cyber-naut12 (Občasný) - 9.4.2005 > Problém je v tom - a to myslím i ty ostatní texty - že když se TOHLE začne, dá se jet do nekonečna furt vpřed pořád stejně a . . .

a to je podstatné. . .

. . .svede to každý jen průměrně zručný literát.
<reagovat 
cyber-naut12 (Občasný) - 9.4.2005 > ale svádí mě to ještě k jedné poznámce... ve všech těch textech je přespříliš silně každou chvíli cítit některé ze surrealistických nebo poetistických klišé. a to je už sakra profláklá věc. probůh, vždyť to psalo celkem dohromady nějakých dvacet tisíc lidí po dobu dvaceti let... pryč už konečně z těch desátých vývarů...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 9.4.2005 > cyber-naut12> )))))))
tak jsem se kouknul na to, jak by to asi mělo vypadat, ta poesie dneška dle tebe - a raději zůstanu věren svému stylu - ale jsem rád, že tě natolik zaujalo, že jsi reagoval třikrát, zatímco já se u dveří díla tvého ani nevykálel
<reagovat 
cyber-naut12 (Občasný) - 9.4.2005 > jinými slovy: báseň nemusí být angažovaná, to jistě ne. ale přece by měla mít i jakousi jinou příčinu, krom toho, že se někomu prostě chce něco napsat... Ta jakási příčina chybí ve všech těch textech - záblesk osobnosti, sebemenší pocit, cit... je to prázdnořečnění.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 9.4.2005 > cyber-naut12> když jsem přišel poprvé na intr, začali mě tam třeťáci hned dusit, posílat pro nákupy apod. prostě debilové se chtěli vyřádit na někom novém - mám to tak chápat i z tvé strany? pokud řekneš ne, stejně si budu myslet, že ano, protožejsi buran typu - já tomu sice vůbec nerozumím, ale vám, že takhle je to špatně - takové si s chutí dávám k obědu
<reagovat 
cyber-naut12 (Občasný) - 9.4.2005 > jsi vedle, dítě... to tady (Cybersex Family) je fór. nikoliv psaní. vážnému psaní se věnuju jinde.

pokud jde o nick - nevím, co jsi zač, ale intenzivně mi to někoho připomíná...

pokud si neuvědomuješ, že jsou to bezduché napodobeniny, nerozumíš věci ty. bohužel - - -

až příliš mnoho Nezvala. až příliš.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 9.4.2005 > cyber-naut12> trvalo mi asi vteřinu, než jsem poznalo, kdo se skrývá za tvý nickem )))
a Nezvala? jsi na omylu, děvenko
<reagovat 
cyber-naut12 (Občasný) - 9.4.2005 > Když jsme u toho - tipoval jsem (a stále bych si tipnul) na tebe jako alternick jiného nicku "blondýna"... ale to je vcelku vedlejší. a nikde jsem neřekl, že je to horší než převážná většina těch pančů, co tady obzvláště páni redaktoři vydývají za poezii. když jsem napsal, že by to zvládl každý průměrně dobrý literát, je to velká pochvala. kolik je v tomhle státě průměrně DOBRÝCH literátů? Dvě stě? Kdo ví jestli...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 9.4.2005 > cyber-naut12> couvání z názorů nemám rádo
<reagovat 
cyber-naut12 (Občasný) - 9.4.2005 > jsou konzistentní, jen je třeba číst a chápat---
<reagovat 
cyber-naut12 (Občasný) - 9.4.2005 > Jo jo. je to Nezval - ani si to neuvědomuješ... artistky a motocykly a telegrafy furt dokola. to je právě to. člověk, který to napsal, ten to nevidí.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 9.4.2005 > cyber-naut12> používání stejných rekvisit jen v hlupákovi vyvolá zdání stejné hry

<reagovat 
cyber-naut12 (Občasný) - 9.4.2005 > ach tak, někdo si tady moc věří... nu což. komu není rady, tomu není pomoci. jen pro informaci: používat stejné "requisity" (jako bych zaslechl strojený tón AG Revue) samozřejmě lze, ovšem v přijatelné míře a za nějakým účelem. pokud je jednou někdo použil k prázdnořečnění, je další použití k dalšímu prázdnořečnění prostě sedmým odvarem z ponožek básníka, který někdo pije.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 9.4.2005 > cyber-naut12> jak jsi přišel na to, že chci pomoci? ))))
nenapsala jsem requisity, ale rekvisity - taky pouřívám slovo televise a revisor
jen nechápu, co tě stále nutí plýtvat tvůj drahocenný čas se mnou?
<reagovat 
cyber-naut12 (Občasný) - 9.4.2005 > vida, z neutra femininum! nemám rád, když někdo během rozhovoru mění pohlaví. :-)))
jeden vůl z Literry použil nedávno zajímavou větu (čert ví, kde se jí naučil): "když se mnou mluvíš, riskuješ, že ti odpovím..."
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 9.4.2005 > cyber-naut12> nazvals mě dítětem - tak jsem ti nechtěla kazit radost ))
tys začala mluvit se mnou první
literra?
<reagovat 
cyber-naut12 (Občasný) - 9.4.2005 > pardon, já pohlaví měnit nehodlám.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 9.4.2005 > cyber-naut12> a proč si myslíš, že bych to měla vědět?
<reagovat 
cyber-naut12 (Občasný) - 9.4.2005 > právě jsem tě informoval. chápu sice, že někdo tuto potřebu má - ty jsi vystřídal-a-o už tři rody, já bych zůstal pěkně u svého cyberpindíka... až změním názor, neopomenu ti to sdělit.
<reagovat 
cyber-naut12 (Občasný) - 9.4.2005 > ...byl mi totiž už zdrojem tolikerého potěšení (a doufám, že i nadále bude), že bych mohl říci, že se osvědčil.

<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 9.4.2005 > je to hezké, ale částečně souhlasím s egomaniakem
Body: 4
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 10.4.2005 > super, tohle je můj šálek kafé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 10.4.2005 >

 Mám chuť to rovnou hodit do koše pro porušení pravidel.

Bylo to tu publikováno 20.3.http://www.totem.cz/enda.php?a=89565, a to že jsi to smazal na tom nic nemění.


<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 10.4.2005 > Naty> aha..tak to mi uniklo
chroustjazz je smazanej..
jelikož nejde zrušit nick, tak jsem na radu drfaousta zněnil nick
dílo jsem znovu publikoval (sice nevědouc, že už tu bylo) - co jsem tím porušil? je to moje dílo a mohu ho snad publikovat třeba desetkrát, ne?
chtěl bych znát alespoň jeden přestupek, kterého jsem se dopustil
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 10.4.2005 > Naty> jo..jinak děkuji za prozrazení identity..to považuji za velmi netaktní chování - oproti mému..
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 10.4.2005 > born to be child> 

Za to prozrazení se omlouvám a ty nicky jsem s poznámky smazala. Doufám, že si to nestihlo moc lidí přečíst. I když si to může snadno zjistit každý, kdo si stejně jako já pamatuje, že už to tu jednou bylo.

A co se toho porušení pravidel týká, stačí si přečíst zvýrazněnou tabulku, která se objeví po otevření Vašeho prostoru.

> Příspěvky už jednou vložené není možné vkládat znovu, ale je možné původní příspěvek kdykoliv upravit.


<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 10.4.2005 > Naty> aha..a nejmenovalo se to jinak?
já si fakt nic nepamatuju
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 10.4.2005 > born to be child> Ne. Jmenovalo se to stejně. Stačí, když si zobrazíš ten odkaz, který jsem tam nechala. Já mám, bohužel, na psané slovo paměť jako slon.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 26.10.2006 > ty si fakt nic nepamatuješ ;o)
ale tahle je výzoborná! anebo já ještě nejsem zcela při syslech...

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.10.2006 > Kelly> 

bylo to období mé transormátorovostě 8¨-))

vyrostl jsem sám na sobě..no 8¨-)))

 

p.s. to je dobré, to nechám vykérovat na záda mých nepřátel 8¨-)))))))))))))))))))))))))))))))


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 27.10.2006 > born to be child> :o))))))))))))))))))))))))))))))))))) být tvým tříděným nepřátelem, začnu být hysterický!
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 27.10.2006 > Kelly> 

nebejt já galán, řekl bych ti, že bys v tom jen pokračoval!

8¨-))))


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 27.10.2006 > born to be child> nebojím se, že by k tomu nemělo dojít!
:o))) rozumíš mi, co jsem tím myslel? já ne, hihi
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter