Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Divadlo
 > Divadlo
 > Recenze
 > Zajímavosti
 > Dramata
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ...a já rázem padám do snu z kolekce Pohnuté meditace
Autor: panáček Bierhanzel (Občasný) - publikováno 22.4.2005 (11:25:07)
následující v kolekci>

AKT PRVNÍ

skoro prázdná místnost. za vyskleným oknem cvrliká ptáček. ona - leží na zádech a okolo krku má leklou rybu. dýchá, cení zoubky a občas jimi zacvaká. on se nad ní sklání a líbá rybě rty. při odbíjení hodin si křupe klouby.

 

AKT DRUHÝ

jeho srdce tluče. na poličce nadskakují hrníčky. stěna místnosti se bortí. snaží se jí rozepnout pionýrskou košili. marně. prsty se mu třesou. nechce povolit. líbá rybu. nakonec vítězí nad košilí. jeho dlaň pod ní vklouzne. tápe po kůži a hledí do stropu. ona cvaká zoubky.

 

AKT TŘETÍ

za zborcenou stěnou vidíme poletovat druhého ptáčka. cvrliká. on již nehybně svírá její prsa a neví, co dál. ona stále cvaká zoubky. ryba jí sklouzla z krku. dole přes ulici tuberák Machek napálil míč. vletí zbořenou stěnou na jeviště a posléze odskáče mezi diváky. Machek hlasitě odchrchlává.



Poznámky k tomuto příspěvku
kink (Občasný) - 22.4.2005 >

bohově rozpracovaný*

:-)

 

tvý stylistický cvíčko


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Helga (Občasný) - 12.5.2005 > Dramatická forma je rozhodně z těch tří nejpřesvědčivější, ale být tou dívenkou by rozhodně nic příjemného nebylo, cvakání naprázdno, doprázdna.
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 25.6.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zirael (Občasný) - 25.6.2005 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
3 6 7 8 10 12 (13) 14 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter