|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rohoz (Občasný) - 14.7.2005 > řekl bych, že tak, jak je báseň graficky rozčleněna, tak se mi jeví, že jde o odlišné úrovně, přičemž ty dvě sloky 1/2 a 2/2 jsou zřetelně lepší. Snad k verši - stehna ti kmitají - toto sosloví mi přijde vulgární.
Osobně mi toto grafické členění připadá jako zrádné, poněvadž nutí hledat něco odlišného a báseň půlí, první sloka mi přijde hodně bez vtipu, nápadu, jednak noc je mladá je zaužívané klišé a jednak je to poměrně primitivní rým se záda. Rovněž v poslední sloce - do vzduchu švihnul vzdech - bych výraz švihnul nepoužil, jednak působí hovorově a v kontrastu se vzdechem očekávám spíš nšco jemného, nostalgického. Z významutoho verše bych asi ke slovu švihl než švihnul volil jiný výraz než vzdech.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 14.7.2005 > rohoz> no výborně tak takhle nějak si představuju diskusi o díle, jen mi tam chyběla zmínka o pozitivech.
Určitě lepší, co ty odskoky textu a to číslování, tam sem se nechyt.
Bubák a Pýtý jsou výborný, viď? Šláps jim na kuří voko, tak tě sundaj tady. Nevim esi bych dal Dé, ale pro vyrovnání rovnováhy nyní....
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|