Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Hulení z kolekce Smrt je jen začátek!
Autor: TessDarkfire (Občasný) - smazáno
další ve sbírce>


Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 20.7.2005 > ježkovy voči, to je peklo! ;)
kolik ti je let, mohu-li se optat?!
kvůli kvalitě psaní i tomu hulení ;)
(možná to má souvislost)
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 20.7.2005 > Mishka> patnáct...Ale já nehulím...Já jsem na to alergická....
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 20.7.2005 >

 Už jsem nad tebou chtěla udělat kříž, ale pokud je ti opravdu 15, tak to je omluvitelné.

Nezkoušela jsi někdy "repovat", myslím, že bys k tomu mohla mít talent.


<reagovat 
Mishka (Občasný) - 20.7.2005 > vždyť hned v úvodu píšeš: "my byly skuřené až moc."
tak fakt nevím v které větě lžeš :)
<reagovat 
 TessDarkfire (Občasný) - 20.7.2005 > Mishka> 

Zkuřené....Ale ne zhulené. S cigaret sme byly zkuřené... Navíc na hulení bychom stejně neměly a já jsem alergická takže by to nedopadlo dvakrát dobře...

 

 


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 20.7.2005 > R.e.s.a...> to seš ještě mládě a tyhle věci a hlášky kolem jsou pro Tebe asi příliš interesantní... a bohužel asi dost "in"

když někdo řekne, že se zkouřil, myslí samozřejmě to stejné, jako když řekne, že se zhulil ;)

a opačně slovo "zahulit" se používalo dávno před velkým boomem THC v ČR, když se ještě týkalo jen tabáku
<reagovat 
 zirael (Občasný) - 20.7.2005 > Mishka> mi připomnělo, že můj neregistrovaný partner říká, že jde hulit, když jde na cígo, já to začala říkat po něm a vážně na mě lidi dost divně koukaj:))
<reagovat 
 zadek (Občasný) - 20.7.2005 > zirael> Tak to neříkej "po něm", říkej to "před ním". Jó, dobrá rada nad zlato, viď?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 20.7.2005 > zirael> taky jsem se toho slova v souvislosti s cigarem nezbavila a obcas se nekdo podivi :)

<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 23.7.2005 > zirael> můj kamarád si zase hrozně oblíbil hlášku "zahul-uvi" a protože nehulí, tak ji říká, když jde ven na cigáro

ale nikdo mu to nezazlívá, to jen kdyby si dovolil o své přítelkyni mluvit jako o "girlfriend", tak už by asi po tlamě dostal :-))) - styď se, antipuristko, tohle není půda britského impéria :)
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 20.7.2005 > Mishka> 

Reso, tak takto výmluvné poznámky o hulení jsem už dlouho nečetl:-))


<reagovat 
 zirael (Občasný) - 24.7.2005 > Emmet_RAY> opraveno. lepší?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 24.7.2005 > zirael> Qui, merci :-)
<reagovat 
 zirael (Občasný) - 24.7.2005 > Emmet_RAY> 

Qui "qui" dicit, non linguam francam cognoscit.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 24.7.2005 > zirael> věz, že ti vůbec nerozumím ;-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 10 17 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter