|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
MUŽ A JEHO ŽENY
Napsala mi Julie , že se vcítila do muže , který miluje dvě ženy. První co mě napadlo – sakra proč dvě , dyť je to málo!! Chlap je schopný a většinou i ochotný milovat skoro každou ženu , kterou vidí . Takže lze říci , že chlap miluje všechny ženy na světě. Harém je příklad , jak se tato skutečnost uvádí do praxe. Řekněme , že to je cesta kvantitativní a tedy konečná . Nemyslím konečná počtem žen , myslím organizačně a finančně. Zejména ten druhej konec je blbej . Prázdná prkenice bolí hůř jak zuby. Na druhý straně – takovej harém vo počtu , nó takovejch padesáti rozkroků ve věku od patnácti do třiceti let - to je PŘEDSTAVA …
Logika nepopustí – takže – kvalitativní cesta . Lze jí charakterizovat jednou větou . Milovat všechny ženy světa v jedné. Jak už to bývá , je to ta křivolaká trnitá cesta , která za každou zatáčkou člověka znovu a znovu nasírá. Ta cesta je jedna, ale má mnoho jmen – Matka , Manželka , Milenka , Kurva , Bohyně , Čarodějnice , Dcera – milovat je nutné všechny. Tady to začíná být problematické. Ten soulad s všeobecnou morálkou je jen zdánlivý. Ideální muž je miluje všechny a ideální žena každou z nich svému muži nabídne , jenže ideál je ideál , že jo , těžko se nachází . Pak to taky vyžaduje souhru – Bohyni nemůže odpovídat Pasák – to by byl masakr . Jak je to ve skutečnosti ? Kolik já nabízím své manželce variant a kolik ona mě a ve kterých se shodneme ? Já hledám a nenacházím Milenku a bojím se to napsat Kurvu . Co hledá a nenachází ona ve mně ?! Realita a nekonečnost této cesty mě až děsí. Až kam mohou takové otázky vést ? Co je tam nejdál , tam za Bohem a Bohyní ??
|
|
|