|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Karel líbá Janu a dobývá se jí do kalhot. Jana líbá Karla, hladí ho po zadku a nijak se nebrání jeho nájezdu - naopak, její pohlaví se pod kalhotkami (se zrzavou šmouhou vzadu) otevírá jako květ leknínu omoklý ranní rosou.
Karel je prostě rozený milovník a právě tím se vždycky toužil stát i profesor Kopýtko, jenž se materializuje na scéně s informačním proužkem ve výši prsou: "Profesor Vladimír Kopýtko, světoznámý interpretátor soulože, jak jistě všichni víte." Kdo profesora náhodou nepřepne, je zaražen, že z něj padá pozoruhodné množství informací - profesor ví zkrátka o souloži všechno. Je schopen vysvětlit každý Karlův pohyb a každou Janinu reakci: co na to podvěsek, co na to synapse, a co to dělá s hladinou endorfinů. S požitkem upozorňuje na Karlovy jemné finesy - předstírané zachroptění, přitištění Janina obličeje k poduškám svým hrudníkem atp., atd... Profesor upozorňuje, že Karel je velmi rafinovaný.
Kdo viděl Jaroslava Duška v roli milovníka z Pelíšků, nemusí být dále poučován o tom, co se stane, když se profesorova výkladu chopí kokot. Toncek a Máňa - rafinovaní jsou oba. Se zarputilým výrazem primitiva zastrčí Toncek svůj řeznický ukazovák Máni do zadku, až Máňa zaječí. Hned si však uvědomí, že to nebylo vhodné, a zeptá se Toncka, co tím myslel. Toncek jí to vysvětlí slovy profesora Kopýtka a Máňa je uklidněna, že má doma opravdu rafinovaného a edukovaného milence. Je to věru hedonický vztah. Máňa jde ze záchodu a Toncek na ni chrstne kýbl ledové vody, a s chrochtáním se jí zmocní. Ano, teplotní šok skutečně může probudit zlenivělé nervstvo a být počátkem mimořádné rozkoše. Tak to říkal profesor. Skutečnost, že je rozdíl, když chrochtá Brad Pitt a Toncek - to si právě Toncek nikdy neuvědomí.
Milovník Karel, ten ví svoje: "Do začátku prostě potřebujete vědět pár základních věcí, kam se to strká, co a jak... No a potom už se to rychle ukáže; buďto máte talent a umíte ženskou udělat, nebo jste prostě kopyto." Na otázku, zda pomůže nějaká teoretická průprava, se Karel jen zasměje. "Todle z knížek nevyčtete, hlavně nemáte čas nad takovýma věcma přemýšlet, když jste v akci."
Mluví dost rozumně - ptejte se básníků, oštěpařů a karatistů.
Ale i Máňa s Tonckem žijí spokojeným životem: "Ježišmarjá, to bolí," řve Máňa, když jí Toncek drtí ňadra. "To právě zesiluje tu rozkoš," chroptí Toncek, "pamatuješ, jak to říkal ten profesor, ne?" |
|
|