|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hermit (Občasný) - 16.11.2005 > wopi, na tobě se mi líbí, že se mi z devadesáti procent tvé věci opravdu líbí, ohledně obrázků z 99,9 procent, tak to se mi na tobě fakt líbí :-)
to je onen nedokončený obraz?
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
| hermit (Občasný) - 16.11.2005 > wopi> já to chápu, ono to použití programu svádí k odsudku, ale třeba Reisenauer z Respektu taky ilustruje už léta v počítači a nikdy by mě nenapadlo si myslet, že jeho práce jsoui tím znehodnocený, ono kdo umí, umí, možná by Van Gogh dneska taky maloval v polích s notebookem na klíně... u téhle tvé práce je vidět na první pohled (spoň tedy mě nenapdlo nic jinýho) že to vzniklo v počítači, na druhou stranu to má náboj, a kdyby se to vytisklo, proč by ses na to i na tý zdi nemohl koukat? vůbec fotokoláže - to je technika, která úpodle mě přímo čekala na počítače, jen je dobrý to asi přiznat a hnát to dílo až k tisku a nějaký i mimointernetový publikaci, nenechat ho ležet někde na disku, pak to je jen soubor, ne umělecký dílo - tak si myslím.
tož -resumé - je to dobrá věc, cos udělal. magie, tajemství, sugesce - totéž mě mimochodem fascinuje na kolážích, který vycházejí v novým vydání Fuksových románů - a ty to v téhle věci taky máš. (btw svého času Vyjan mi poslal kdysi péefku - temnou reprofotokoláž - myslím, že by se ti taky líbila) tak nějak je to myslím jedna a stejná vlnka, na který se tu a tam potkáváme, což mě těší. ;-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|