|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
drfaust (Občasný) - 16.12.2005 > zajímavé, ale to vykrádání ptačí věže to nepřekonalo.... i tak ovšem líbí
a zajímavý je ten servr deviantart.com, díval jsem se, kam vedou ty odkazy. jak jsi na ně přišel?
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Janahe (Občasný) - 16.12.2005 > Absolute> Já nevím, asi mi nerozumíš, mně se nelíbí ta atmosféra, nelíbí se mi celý styl, jak je to dělané. Dívala jsem se na tvé ostatní příspěvky, opravdu nadšena jsem Vadnou instalací - to je úplně něco jiného. Ty fantaskně pohádkové krajiny mě odpuzují. Ale to je moje věc, jsem v menšině a tenhle názor ti k ničemu není, protože to není žádná konkrétní připomínka, ale globální odmítnutí, není v podstatě důvod, abys to nějak bral na vědomí, člověk se nikdy nezavděčí všem.
| | | <reagovat |
|
|
| Janahe (Občasný) - 18.12.2005 > Absolute> No, tos mi dal docela těžkou otázku. Jak tak nad tím dumám, řekla bych, že mám jakýsi pocit nepatřičnosti, forma je pohádková (spíš než snová, sen nikdy není tak propracovaný), ale obrací se na dospělé. Představ si pohádku vyprávěnou stejně jako román - to se nedá vydržet. Taky mi to připadá podbízivé, takové hezoučké je to přece, ne? To se musí líbi každému!
(Moje zcela nejúspěšnější fotka na Totemu http://www.totem.cz/enda1.php?a=94871 je mi už delší dobu odporná.)
Ale to je stejně jen má interpretace, co já vím, proč to ve mně vzbuzuje odpor. Možná se o podobném obrázku někdo dospělý vyjádřil hanlivě, když jsem byla ještě v imprintačním období, nepamatuji si to, ale ovlivnilo mě to na celý život? Nebo to je geneticky zakódované?
| | | <reagovat |
|
| Absolute (Občasný) - 18.12.2005 > Janahe> Rozumím, ale mě to opravdu pohádkové nepřijde, pohádky mají šťastný konec, ze snu přebírá hlavně ty symboly, kterejma to vlastně celý stavím ale, že by to bylo podbízivé stylem hezoučké to mi už vůbec nepřipadá a já osobně mám radši třeba jiné věci typu - http://www.totem.cz/enda.php?a=78225
a od tebe např.: http://www.totem.cz/enda1.php?a=116033
jak se říká je to nadrealismus - surrealismus, a tam pro mě platí jedno pravidlo na začátku nikdy nevím co z toho vypadne, tvořím s plně volnou myslí bez nějakýho cíle ten se začíná objevovat až ke konci, jenže tohle de mnohem lépe při malování nebo kreslení než třeba u těch manipulací, kde si už přeci jen člověk musí vybírat zdrojové fotografie a tak je odkazán už na určitou představu jejich použití. I přesto všechno věřím, že to tak může působit každý má jiný pocit ze svého okolí, byla by to nuda kdyby tak nebylo.
Dík za odpověď zajímalo mě to!
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|