|
|
|
Kdo jsem Já? Autor: romann (Občasný) - publikováno 27.9.2001 (10:13:57), v časopise 27.9.2001
|
| |
Zeptal jsem se Miloše, který již sedm let provádí channeling a mystické meditace, jak vnímá své já. Odpověděl, že střed osobnosti někdy cítí již nikoliv ve svém těle, ale v nekonečném a věčném virtuálním Hyperprostoru vytvořeného vibrací nevyzpytatelného Absolutna, jež je zcela mimo časoprostor dějovosti. Individualitu vnímá také někdy jinak, jakoby již ani nebyla. V jeho rozšířeném vědomí je lidské a božské v rovnováze, ale občas některé převáží.
Podobně jako v meditaci má božské vnímání v proudech archetypů pocitů a vizí. Daleko dokonaleji chápe souvislosti, které zpětně ovlivňují i jeho vyšší Já. Učí se tím. Poznává, že impuls k výuce přichází od ještě vyššího nadvědomí.
Když jsem o tom před lety četl v mystických knihách, příliš jsem tomu nevěřil. Když jsem to pak zažíval v meditacích, někdy mě to ohromovalo. Je neuvěřitelné, je takové vědomí není tak těžké dostat, jak si lidé myslí.
Žít v tomto stavu trvale je pro mne zatím nepředstavitelné, ale přijde to, jako i ostatním, kteří mystické meditace děláme. Čeká to každého člověka, někdo k tomu přijde dříve, jiný později.
|
|
|