|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Alisha Šlesinger (Občasný) - 28.2.2006 > pavel surma> jojo, ale myslis, za ja bych si toho jako vsimla? Kdyby me nasi nedonutili jit na skolu tot otazka...Dyt skoly byli od nepameti ne? Nevim, porad si myslim, ze ve skole te do niceho nenuti a nevnucuje ti zadne zasady, pokud clovek sam nechce byt vlezprdelka.
No a s tim umenim to teda jde s kopce, zvlast u nas, ale nemyslim si, ze je to vina skol...Ikdyz fotky zidle polozene vzhurunohama ve vane nejsou spatny ne? hehe
| | | <reagovat |
|
| surma (Občasný) - 28.2.2006 > Pitoma kaca> já nekrituziji školy jako takové... jen umělecké... protože umění a sním sepjatá poezie (ne psaná nebo veršováná) se naučit nedá...a o to se školy dnes pokouší, nebo to přehlíží a vedou člověka k tomu aby dělal opičky a né umění, protože toho si dnes media všimnou a o to jde, být viditelný v mediích a pak si lidi myslí to je opravdový umělec... v dnešní době když když rozhlasíš že ve 12 hodin vypustíš v městském parku 20 balonků v kterých bude trochu tekuté sračky a že do nich budeš střílet ze vzduchovky a pak jak pocakají ty hovna louku a stromy že to vyfotíš a vystavíš a nazveš posraný svět, tak to bude media zajímat, ale jen do té doby než ze sebe udělá opičku někdo jiný... a tak je to po celém světě...co se kvality týče tak ve světě je to tak jak u nás spíš ještě horší.... pro mě je opravdová tvorba něco víc něco co je spjaté s bojem, usílím, poznaní, způsobem života, obětovaním, poslaním, intimitou...a cestou sama do sebe a ne... navenek kričet a poukazovat na své ego... ale to musí každý vedět sám co chce dělat nebo hledat... ve škole tě naučí techniku a malovat, zvládat kumšt což je dobré ale jak toto umíš... tak na úkor toho že perfektně zvládáš kumšt bud restauruješ klasiku nebo maluješ přelíbivé pičoviny nad kterými lidé žasnou protože samy nenamalují ani nnnn...
| | | <reagovat |
|
| Alisha Šlesinger (Občasný) - 28.2.2006 > pavel surma> toz to davam souhlas, smeruje to kamsi k exibiocinismu az narcismu, udelat nejakou sou, necim sokovat i na ukor jakehosi sebeponizeni, ale ty lidi to chtej, a uz nevi co by...Umeni jde proste s dobou a je to jen obraz spolecnosti.
Btw ten tajny recept na syr mi asi nereknes
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|