Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 11.11.
Martin
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Gary Clail
Autor: mystik (Občasný) - publikováno 30.3.2006 (17:52:01)

Příchod bývalého pokrývače střech z Bristolu do velitelství On-U Soundu se zdál být nepravděpodobným začátkem umělce, který zajistil Adrianu Maxwellu Sherwoodovi dodnes

největší úspěchy v hitparádách. Příchod Garyho Claila k On-U Soundu přinesl vývoj a inklinaci k raggamuffinu, o jaké se předtím nikomu nesnilo. Gary přišel do Bristolu jako

známý Marka Stewarta, také komu se přibližoval v jihozápadní Anglii s epickými baladami, byl básník a veršotepec Andy Fairley, který již bohužel odešel z tohoto

„špinavého světa hříchu“. Jakákoliv pravda o Garyho prostředí se vždy upravila, aby byla dobrým příběhem – zabýval se pokrýváním střech, jevil zájem o ojetiny,

cikánky (?) a potom o hudbu. Bristol byl, je a pořád bude samorostlou scénou Anglie a v tom zůstává jeho síla.

 

V období mezi polovičkou a koncem 80. let se stal Gary Clail pravidelným uvaděčem všech typů živých vystoupení On-U Soundu s jeho výkřiky do publika

„On-U Sound in the Area!!!!“ jako výpomoc na přivítání nadšenců On-U Soundu a také jako nečekaný přídavek. Tím, že se Gary Clail stával DJ, MC a hecovač,

byl pravým opakem nudných praktik místního DJe, který obvykle tápal a huhlal nezřetelně do nešikovného setu před vystoupením skupin nebo ještě v horším

případě, poměrně běžné byly na akcích On-U Soundu chvíle meditativního ticha! Práce Garyho Claila spočívala v uvedení a testování nových On-U rytmů a skladeb,

a také v dodávání nových verzí starým oblíbencům. V době, kdy obvykle bydlel ve studiu, pokud zrovna nejezdil na turné, vykopal Gary x kazet Sherwoodových mixů,

které byly určeny na vymazání.

 

Singl „Human Nature“

 

Gary spáchal svůj první vinylový singl v říjnu 1985 a skladba s jemně zahalenou rychlostí se jmenovala „Half Cut For Confidence“ (=opilý na kuráž). Doprovázející hudebníci

byli zásadně Tackhead, ale označeni byli jako TOTP – The Occult Technology of Power, což byla narážka na TOTP – Top Of The Pops, dlouholetou televizní show ve Velké Británii!

V následujícím roce Gary debutoval na World Labelu, v riskantní sázce mezi Tackhead a Johnem Loderem ze Southern Studios, píseň se jmenovala „Hard Left“. V roce 1988

spatřilo světlo světa vydání singlu „Reality“ s obrácenými popisky a s Gary Clailem coby doprovázejícím zpěvákem. A to bylo vše, co přineslo zisk pro On-U Sound a World Label.

Gary podepsal vydávání materiálu v budoucnu u labelu Perfecto patřícímu DJi Paulu Oakenfoldovi. Jejich spolupráce přinesla „vyvrcholení, po jakém toužili“, pro Garyho zajistilo

vystupování ve skutečném Top Of The Pops, spolu s báječně převyšujícím Alanem Pellayem, když píseň „Human Nature“ z alba „Emotional Hooligan“ (1991) dosáhla 10. příčky

v britských hitparádách (zdaleka nejvyššího umístění pro výtvor On-U Soundu v jeho vlastních pravidlech), třebaže původní sampl evangelického kazatele Billyho Grahama musel být

pod pohrůžkou soudní žaloby nahrazen Garyho vokálem.

 

Album „End Of The Century Party“

 

(název alba byl vypůjčený ze stejnojmenné knihy vydané nakonec až v roce 1990 od autora Stevea Redheada, přítele On-U Soundu, který se stal později docentem na

Fakultě humanitních věd, práv a společenských věd na Manchesterské Polytechnice)

 

Deska byla v podstatě Tackhead doplněný o pár kamarádů a Gary Clail jako hlavní zpěvák. Jméno projektu Tackhead Sound System nemohlo být používáno dál, název kapely

se chystali pozměnit pro své nakonec neuskutečněné námluvy s major labelem, který si našli, ačkoliv veliké labely podepsaly málo smluv s předčasnými rockovými ideály

v chování a více zapomínaly na hudbu. Přezdívka On-U Sound System se ukázala být správnou volbou a to bylo vlastně ono, to dělal Gary Clail na prvním místě!  

 

„End of the Century Party“ byla jeho druhá LP deska po „Tackhead Tape Time“, efektivně vydané desce – výběru největších hitů vydaných o rok dříve u Nettwerk Records.

„Beef“ zahajuje kolekci písní a byl radikálně přemíchán pro nové vydání, vyšel jako první singl Garyho Claila na labelu Perfecto. Ačkoliv se totálně neshodoval v krizi nemoci

šílených krav s vlivnou politikou a tiskem o pár let později, přesto vyzněl jako předvídavé varování před nebezpečnou škodlivostí našich přátel! „Two Thieves and a Liar“ je

nepochybně nejlepším kouskem z alba, s vytrestávající basovou linkou, skvělým samplem na prohřešky v práci na čtvereční míli, Bim Sherman si sladce prozpěvuje ve vzájemném

postavení s Garyho protestním výkladem, efekt je skoro biblický ve svém účinku (rytmus je společný s „JA Minor“ od Dub Syndicate).

 

Pokračuje Garyho dlouhotrvající tématika nakládání s texty, týkajících se sociálně uvědomělých aktuálních problémů a „Privatise The Air Pts 1 & 2“ byly obzvlášť útočné.

Privatizace byla opravdu problémem ve své velikosti za vlády Thatcherové (předsekyně vlády v UK 1979 – 1990) se zdůrazněným dotazem: „kde to všechno skončilo?“.

Nahrávku pozvednul rytmus z Barmy Army bass-heavy tracku „Stadium Rock“ a viděli jsme Garyho nejvíce se přibližujícího k opravdovému stylu JA´ toastingu na počátku 80. let.

„Rat Race“ i „House Building“ mají totálně odlišný zvuk zásluhou programování Davida Harrowa, který potom udělal s On-U Soundem spoustu živých a studiových nahrávek.

V posledním tracku „A Man's Place On Earth“ doprovází Garyho ex-PIL hudebník Keith Levene, spolu vytvořili pompézní rock bez přikrášlení, ale musí se nechat, že je úžasným

kouskem na závěr alba.

 

Přítomnost Garyho Claila na scéně On-U Soundu od 80. let určitě vnesla novou energickou atmosféru do živých vystoupení a ačkoliv jeho vokální styl může být považován

objektivně za omezený, on rozhodně dokázal do svých písní a prvních singlů vložit maximum.

 

Album „Dreamstealers“

 

Zatímco chvíle pod křídly labelu BMG / Perfecto Garymu přinesly pravděpodobně největší komerční úspěchy, pomohly k nim v nemalé míře remixy talentů Paula Oakenfolda

a Stevea Osbornea, aby dodaly jeho některým písním taneční svůdnost, ovšem jejich spolupráce měla jen krátkou životnost. Zatímco se album „Emotional Hooligan“ z roku 1991

prodávalo dobře, kombinace Clailovo naivní víry, že byl teď vyzrálou pop star spolu s nedostatkem nového hudebního směru, a zvláště rostoucí nezájem o propagaci u jeho

nahrávací společnosti, vyústily v zatrpklý rozchod v roce 1993. Hlavně mizerná propagace následujícího alba „Dreamstealers“ zanechala v ústech Claila a Sherwooda

trpkou příchuť z chování velikých labelů.

 

Na nové smlouvě si plácl s Yelen Musiques ve Francii a natočil album „Keep The Faith“ (1995), které bylo většinou vřele přijímáno a obsahovalo více Clailových charakteristických

kritik proti nespravedlnostem světa předtím, než se potichu vytratil ze scény v druhé polovině 90. let. V lednu 1997 překvapivě odehrál noc z vinylových desek v Divadle pod lampou

(Plzeň), kde si mohli návštěvníci vychutnat „Human Nature“ v různých remixech a zavzpomínat na velké hity ze všech alb. Zvukový bombarďák Gary Clail pouštěl v klubu bez ustání

od půlnoci do 5 do rána. Zanedlouho si koupil kostel v Penzance (Anglii), přestavěl ho na penzion a pak ho na pár let řídil. Poslední zmínkou, kterou jsem o něm vystopoval, je,

že se vrátil do Bristolu a má opět zájem pořádat vystoupení.

 

Diskografie:

 

12" singl: Gary Clail & the Occult Power of Technology – 'Half Cut For Confidence' 1985

12" singl: Gary Clail (+ Tackhead) – 'Hard Left' 1986

Album: Gary Clail & On-U Sound System – 'End Of The Century Party' 1989

Singl: Gary Clail & On-U Sound System featuring Bim Sherman – 'Beef (How Low Can You Go?)' 1990

Singl: Gary Clail & On-U Sound System – 'Human Nature' 1991

Album: Gary Clail & On-U Sound System – 'Emotional Hooligan' 1991

Singl: Gary Clail & On-U Sound System – 'Escape' 1991

Singl: Gary Clail & On-U Sound System – 'The Emotional Hooligan' 1991

Album: Gary Clail & On-U Sound System – '(live)' 1992

Singl: Gary Clail & On-U Sound System – 'Who Pays The Piper?' 1992

Singl: Gary Clail & On-U Sound System – 'These Things Are Worth Fighting For' 1993

Album: Gary Clail & On-U Sound System – 'Dreamstealers' 1993

Promo 12" singl: Gary Clail & On-U Sound System – 'Speak No Evil' 1993

Singl: Gary Clail – 'Another Hard Man' 1995

Promo CD singl: Gary Clail – 'Promotional Sampler' (s kusy Another Hard Man / One Flesh And Blood / Privatisation Program / Let´s Get It Right / The Noose Is Getting Tighter) 1995

Album: Gary Clail – 'Keep The Faith' 1995

Promo CD singl: Gary Clail – 'Gary Clail' (Keep The Faith / Privatisation Program) 1995

výběrovka: Gary Clail – 'Human Nature: The Very Best Of Gary Clail' 1997

 

 

HUMAN NATURE (Lidská povaha)

 

Něco je špatné s lidskou povahou...

 

Co to je v lidské povaze,

že nás nutí nenávidět a podvádět a krást a zabíjet?

Proč se lidi drží slepého fanatismu a nesnášenlivosti a rasové nesnášenlivosti?

 

Co to je, co nutí zírat člověka dolů z téhle řady přístřešků?

Pozoruju mladé děti, jak drasticky přespávají na ulicích

někdy se lidi dopouštějí divných věcí

 

Dovolte, aby začalo veselí

každé potěšení, každej hřích

dovolte, aby začalo veselí

každé potěšení, každej hřích

 

Ven z oken restaurace

pozoruju, jak se žije tam na druhé straně

po celém světě mají lidi hluboko do kapsy

a to je zbavuje jejich svědomí

něco je špatné s lidskou povahou...

 

Co nutí člověka nenávidět člověka pro barvu kůže?

Proč se lidi drží slepého fanatismu a rasové nesnášenlivosti?

někdy se lidi dopouštějí divných věcí

 

Co to je, co nutí zírat člověka dolů z téhle řady přístřešků?

Pozoruju mladé děti, jak drasticky přespávají na ulicích

někdy se lidi dopouštějí divných věcí

 

Dovolte, aby začalo veselí

každé potěšení, každej hřích

dovolte, aby začalo veselí

každé potěšení, každej hřích

 

Ven z oken restaurace

pozoruju, jak se žije tam na druhé straně

po celém světě mají lidi hluboko do kapsy

a to je zbavuje jejich svědomí

něco je špatné s lidskou povahou...

 

SPEAK NO EVIL (Neříkej nic zlého)

 

Neexistuje žádné zaprodání, žádný ústupek

 

Neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic zlého

 

S vírou, která vydrží

odmítáme být dál omezováni

generace, jejíž čas nastal

volá po spravedlnosti pro všechny, ne pouze pro některé

 

Neposlouchej, neposlouchej, neposlouchej

nekoukej se, nekoukej se, nekoukej se

neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic

neříkej nic zlého

 

Neptej se mě na žádné otázky a já ti nepovím žádné lži

neexistuje žádné zaprodání, žádný ústupek

existuje hodnota, kterou nebudu platit

musí existovat něco lepšího

 

Neposlouchej, neposlouchej, neposlouchej

nekoukej se, nekoukej se, nekoukej se

neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic

neříkej nic zlého

 

[La-la la, la-la la, la-la la, la-la la, la la]

[La-la la, la-la la, la-la la, la-la la, la la]

 

Vím, že oni doufali, že zdroj je věčný

tahle láska je absolutní

tisíce hlasů nemohou být zapřeny

nechej svoje svědomí, ať je tvým vodítkem

 

Neposlouchej, neposlouchej, neposlouchej

nekoukej se, nekoukej se, nekoukej se

neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic

neříkej nic zlého

 

Až nadejde ta chvíle, my budeme připraveni

můj úmysl je pravda a moje rovnováha je pevná

nemůžeš neustále sedět na dvou židlích

přestaň si hrát na němého, přestaň se přetvařovat

 

Neposlouchej, neposlouchej, neposlouchej

nekoukej se, nekoukej se, nekoukej se

neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic

neříkej nic zlého

 

S vírou, která vydrží

odmítáme být dál omezováni

 

Neposlouchej, neposlouchej, neposlouchej

nekoukej se, nekoukej se, nekoukej se

neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic

neříkej nic zlého

 

Neposlouchej, neposlouchej, neposlouchej

nekoukej se, nekoukej se, nekoukej se

neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic

neříkej nic zlého

 

LET´S GET IT RIGHT (Udělejme v tom pořádek)

 

Napravme to, říkejme to pravdivě

staré lidi stárnou, stará dáma s kabelkou

starej chlápek, staré mejdlo, polámaná babizna

mladé holky, staří hoši, černí nebo bílí

v téhle společnosti nemáme žádná práva

nenarodili jsme se jako zloději, nenarodili jsme se špatnými

před lety tu byla práce pro mého tátu

tak v tom udělejme pořádek, říkejme to pravdivě

jsme to vážně, vážně my nebo vážně, vážně ty?

 

Něčí malé dítě žije v přístavu

třese se přes noc v kartonu od auta

kluci na vybírání nájemného a lidi, kteří ustupují

duchovně špatnými jsou vystrkáni na ulici

nikdy byste neměli umrtvit ducha, oni budou volní

stále to budeme my, stále to budu já

 

Udělejme v tom pořádek, říkejme to pravdivě

jsme to vážně, vážně my nebo vážně, vážně ty?

 

Mladé holky, staří hoši, žijí na pokoutní ulici

kluci na vybírání činže hledají místo pro ústupy

kdo ví, co je to, co oni musí dělat?

kdo se stará o to, jestli je to spravedlivé?

mladé holky, kluci na vybírání činží, černí nebo bílí

pokud se těšíte

 

Napravme to, říkejme to pravdivě

jsme to vážně, vážně my nebo vážně, vážně ty?

 

Něčí malé dítě žije v přístavu

třese se přes noc v kartonové krabici od auta

kluci na vybírání nájemného a lidi, kteří ustupují

duchovně špatnými jsou vystrkáni na ulici

nikdy byste neměli umrtvit ducha, oni budou volní

stále to budeme my, stále to budu já

 

Udělejme v tom pořádek, říkejme to pravdivě

jsme to vážně, vážně my nebo vážně, vážně ty?

 

ANOTHER HARD MAN (Další drsný muž)

 

Vy s vaší zbraní, odkud přicházíte?

 

Slova, pěsti, kameny a čepele nožů

pistole, kulomety a ruční granáty

metací střely, hmoždíře, tanky a bomby

miny v zemi, nervový plyn, tábory smrti a hrobky

hej vy, co to děláte za zvuk?

další drsný muž padnul a leží na zemi

vy s vaší puškou, odkud přicházíte?

střílíte po nich rány, odkud jste?

opusťte násilí nebo se ocitnete na hřbitově

namísto vytasení toho nože

proč se nenecháte být naživu?

jste asi divokými, ale dávejte pozor

nestojí to za hřbitov

 

THE DANGEROUS DANCE (Nebezpečný tanec)

 

Tohle je varování, varování, varování, varování, varování

 

Červená barva jako krev a bílá jako kosti

modrá značí násilí, které je daleko od vašich domovů

válka je válka, ať má jakékoliv jméno

odlišná s oběťmi, ale stejná starou taktikou

 

Trikolóra a státní vlajka Velké Británie

ty tři barvy jsou stejné, to je fakt

vlajky Ruska a U.S.A.

stejné tři barvy, jedna ďábelská dohoda

červená barva jako krev a bílá jako kosti

modrá značí násilí, které je daleko od vašich domovů

válka je válka, ať má jakékoliv jméno

odlišná s oběťmi, ale stejná starou taktikou

tohle je varování, varování, varování, varování, varování

 

Válka byla na západě, válka byla na východě

nebezpečný tanec medvěda a dravce

více bank jako B.B.C.I., větší kšeft pro E.M.I.

větší nakupování, větší množství piv

větší počty zbraní a větší počet nářadí

 

Červená barva jako krev a bílá jako kosti

modrá značí násilí, které je daleko od vašich domovů

válka je válka, ať má jakékoliv jméno

odlišná s oběťmi, ale stejná starou taktikou

 

Tohle je varování, varování, varování, varování, varování

tohle je varování, varování, varování, varování, varování

 

Červená barva jako krev a bílá jako kosti

modrá značí násilí, které je daleko od vašich domovů

válka je válka, ať má jakékoliv jméno

odlišná s oběťmi, ale stejná starou taktikou

 

Ďábelská organizace a nelidské počínání

jak NATO sralo na dohodu z Walsallu

zabalili se do prostěradel z bílé pokapané červenou

modrá zvuková kulisa hrála na posteli

 

Černoši, Hispánci a Vietnamci

rudá vlajka třepotá v jižním vánku

 

Nebezpečný tanec medvěda a dravce...

 

Válka je válka, ať má jakékoliv jméno

odlišná s oběťmi, ale stejná starou taktikou

 

Červená barva jako krev a bílá jako kosti

modrá značí násilí, které je daleko od vašich domovů

válka je válka, ať má jakékoliv jméno

odlišná s oběťmi, ale stejná starou taktikou

 

PRIVATISATION PROGRAM (Program privatizace)

 

Mizera se stává jedničkou s kalkulačkou

 

Privatizace, privatizace

 

Burza se zvyšuje s matematiky usilujícími o vlastní prospěch

nenasytnost – vydělejte toho fůru, mějte toho fůru

nenasytnost – privatizují se naše státní průmysly

pak se stanete řediteli vašich nových podniků

pak si nadělíte pro sebe tučné platy

vy a vaši přátelé se díváte jeden na druhého

 

Program privatizace

privatizace, privatizace, privatizace

 

Můžete dosáhnout dost na to, abyste jezdili velkým autem

ale žádná částka peněz nemůže změnit obraz

nenasytnost – vypadá to, že platí jedno právo pro bohaté

a jiné pro chudé

nenasytnost – vydělejte toho fůru, mějte toho fůru

 

Panděra se mají pěkně

 

Privatizují se naše státní průmysly

pak se stanete řediteli vašich nových podniků

pak si nadělíte pro sebe tučné platy

vy a vaši přátelé se koukáte jeden po druhém

 

Program privatizace

privatizace, privatizace, privatizace

 

Naučili jste se nazpaměť vaši cestu do našich životů

máte tu odvahu být prolhanými

 

Potkal jsem pár dealerů ve městě

a jistý počet makléřů

a řeknu ti, že v celém svém životě

jsem ještě neviděl tolik nepoctivosti a chtivosti

 

Podíly šly dobře na prodej

obchod skáče nahoru

 

Privatizace, privatizace, privatizace

privatizace, privatizace, privatizace

 

Program privatizace

prodávají nám podíly, které vlastníme už z dřívějška

prodávají nám podíly, které vlastníme už z dřívějška

 

Nenasytnost – vydělejte toho fůru, mějte toho fůru

nenasytnost

 

Privatizují se naše státní průmysly

pak se stanete řediteli vašich nových podniků

pak si nadělíte pro sebe tučné platy

vy a vaši přátelé se koukáte jeden po druhém

 

Program privatizace

privatizace, privatizace, privatizace

 

Naučili jste se nazpaměť vaši cestu do našich životů

máte tu drzost být prolhanými

 

Můžete dosáhnout dost pro to, abyste jezdili velkým autem

ale žádná částka peněz nemůže změnit obraz

 

Ulice mého města připomínají válečné zóny

jak ještě dlouho budeme žít tenhle podfuk?

nenasytnost

jak ještě dlouho budeme žít tenhle podfuk?

 

Práce pro kluky, je tu práce pro kluky

na bále strany konzervativců

(bojujících proti královské moci)

na bále strany konzervativců...

na bále strany konzervativců...

 

Program privatizace

 

NO SLEEP TONIGHT (Dneska v noci se nebude spát)

 

Spáči, spáči

jeden krok dopředu a dva kroky zpátky

celý váš svět je pod tlakem

spáči

dnes v noci nebudete moci usnout

zápasení o svobodu

zápasení, zápasení, zápasení

 

Pochvalujte Boha a vynechejte střelivo

spáči, spáči

jeden krok dopředu a dva kroky zpátky

Bůh žehnej proniknutí

 

KEEP THE FAITH (Drž si víru)

 

Když to vypadá, že už nemáš v kapse nic než naději

prosím nevzdávej to

 

Drž si víru

když všechno okolo se rozpadá na kousky

nevzdávej to

pravda tě vysvobodí

drž si víru

když všechno okolo se rozpadá na kousky

nevzdávej to

pravda tě vysvobodí

 

Když to vypadá, že ti nikdo nerozumí

a nemůžeš si najít kamaráda

zmítáš se a převracíš se

a noc vypadá, že nikdy nekončí

drž si víru

když všechno okolo se rozpadá

nevzdávej to

snaha tě vysvobodí

drž si víru

když se všechno řítí dolů

nevzdávej to

pravda tě vysvobodí

 

Když deště přestávají s přeháňkou a nemáš vodu

skláníš se k zemi a přeješ si dostat se pod zem

drž si víru

když všechno okolo se rozpadá

nevzdávej to

snaha tě vysvobodí

drž si víru

když se všechno řítí dolů

nevzdávej to

pravda tě vysvobodí

 

ONE FLESH AND BLOOD (Jedno tělo, jedna krev)

 

Kůže je kůže, tělo je tělo

krev je červená, tohle je fakt

já jsem já, kdo jsi ty?

krev je červená, tohle je fakt

čas jsou peníze a peníze jsou studené

krev je červená, tohle je fakt

pravá je levá a levá je pravá

krev je červená, tohle je fakt

rozdělit si a zmocnit se je jejich plán

krev je krev, tohle je fakt

proč zastírat s barvami?

my vidíme, že krev je červená, tohle je fakt

kdo se kouká a miluje všechno přes to přes všechno

krev je červená, tohle je fakt

Bůh je Bůh jakýmkoliv jménem

krev je červená, tohle je fakt

vidíš tu lásku přes to přes všechno

krev je červená, tohle je fakt

...

nuže, čas může dosvědčit, že slova mohou zabíjet

krev je červená, to je fakt

 

STAND TOGETHER (Držte spolu)

 

Obrovská přílivová vlna revoluce

se zvedá napříč touto zemí

je čas změnit situaci

je čas postavit se na odpor

propusťte zajaté, osvoboďte je

propusťte zajaté, osvoboďte je

něco se musí povolit

a vy držte spolu

něco se musí povolit

držte spolu

bok po boku

klíč pro vás

a žádné otroctví pro mě

 

Mraky na obzoru houstnou

pod elektrickým podnebím

musíme držet spolu

bok po boku

propusťte zajaté, osvoboďte je

držte pohromadě, vy a já

něco se musí povolit

a vy pociťujete napětí

něco se musí povolit

a vy pociťujete napětí

držte spolu, bok po boku

klíč pro vás

a žádné otroctví pro mě

 

Jak města začnou roztávat

lidi se tlačí na vyšší půdu

propusťte zajaté, osvoboďte je

vždycky jsme tu my a také já

něco se musí povolit

obrovská přílivová vlna revoluce

se zvedá napříč zeměkoulí

 

THE NOOSE IS GETTING TIGHTER (Oprátka se stahuje víc a víc)

 

To, co je napácháno pod skořápkou temnoty vyjde na světlo

deset miliónů dětí na celém světě ponese s sebou citovou paniku války

ukazuji prstem na vás, dealeři

vy musíte poznat bolest, kterou způsobujete

vy musíte poznat bolest, kterou způsobujete

 

Oprátka se stahuje

 

Charity se snaží přemáhat vaše zlé způsoby

vy říkáte, že vydělávají milióny pro vaši zemi

ale všechno, o co vám jde, jste vy sami

ale všechno, o co vám jde, jste vy sami

 

Oprátka se stahuje pevněji, pevněji, pevněji

 

Víš o té způsobené chudobě v objemu celého světa

ale věř mi, můj příteli, ty uhoříš v pekle...

oprátka škrtí pevněji, pevněji

oprátka škrtí pevněji, pevněji

všechny věci napáchané pod skořápkou temnoty se dostanou na světlo

všechny věci napáchané pod skořápkou temnoty se dostanou na světlo

oprátka škrtí pevněji...

 

JOYRIDE (Bláznivé chování)

 

Kamarád mi říkal: byl jsi blázen

hned od samého začátku

oni řekli, že si vybíráš mě

abys mi zlomila srdce

žili jsme drásající život

ocitli jsme se v hromobití

dal jsem ti celou svojí duši

ty jsi přivodila zkrat mému srdci

a vzala jsi mě na bláznivou jízdu

prima

můj trylek protizákonný

špetka nebezpečí

byli jsme opravdoví milenci

nebo jen intimní cizinci?

sebrala jsi mi srdce

a vzala jsi mě na bláznivou jízdu

přivodila jsi zkrat mému srdci

a vzala jsi mě na bláznivou jízdu

prostě jsi mě jenom využila jako odrazový můstek

já ti teď zatrhnu milostnou hru doma

přivodila jsi zkrat mému srdci

a vzala jsi mě na bláznivou jízdu

kamarád mi říkal, že jsem byl blázen

hned od samého začátku

že mě jen využíváš

a lámeš mi srdce



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 19.1.2012 > líbí
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter