Příchod bývalého pokrývače střech z Bristolu do velitelství On-U Soundu se zdál být nepravděpodobným začátkem umělce, který zajistil Adrianu Maxwellu Sherwoodovi dodnes
největší úspěchy v hitparádách. Příchod Garyho Claila k On-U Soundu přinesl vývoj a inklinaci k raggamuffinu, o jaké se předtím nikomu nesnilo. Gary přišel do Bristolu jako
známý Marka Stewarta, také komu se přibližoval v jihozápadní Anglii s epickými baladami, byl básník a veršotepec Andy Fairley, který již bohužel odešel z tohoto
„špinavého světa hříchu“. Jakákoliv pravda o Garyho prostředí se vždy upravila, aby byla dobrým příběhem – zabýval se pokrýváním střech, jevil zájem o ojetiny,
cikánky (?) a potom o hudbu. Bristol byl, je a pořád bude samorostlou scénou Anglie a v tom zůstává jeho síla.
V období mezi polovičkou a koncem 80. let se stal Gary Clail pravidelným uvaděčem všech typů živých vystoupení On-U Soundu s jeho výkřiky do publika
„On-U Sound in the Area!!!!“ jako výpomoc na přivítání nadšenců On-U Soundu a také jako nečekaný přídavek. Tím, že se Gary Clail stával DJ, MC a hecovač,
byl pravým opakem nudných praktik místního DJe, který obvykle tápal a huhlal nezřetelně do nešikovného setu před vystoupením skupin nebo ještě v horším
případě, poměrně běžné byly na akcích On-U Soundu chvíle meditativního ticha! Práce Garyho Claila spočívala v uvedení a testování nových On-U rytmů a skladeb,
a také v dodávání nových verzí starým oblíbencům. V době, kdy obvykle bydlel ve studiu, pokud zrovna nejezdil na turné, vykopal Gary x kazet Sherwoodových mixů,
které byly určeny na vymazání.
Singl „Human Nature“
Gary spáchal svůj první vinylový singl v říjnu 1985 a skladba s jemně zahalenou rychlostí se jmenovala „Half Cut For Confidence“ (=opilý na kuráž). Doprovázející hudebníci
byli zásadně Tackhead, ale označeni byli jako TOTP – The Occult Technology of Power, což byla narážka na TOTP – Top Of The Pops, dlouholetou televizní show ve Velké Británii!
V následujícím roce Gary debutoval na World Labelu, v riskantní sázce mezi Tackhead a Johnem Loderem ze Southern Studios, píseň se jmenovala „Hard Left“. V roce 1988
spatřilo světlo světa vydání singlu „Reality“ s obrácenými popisky a s Gary Clailem coby doprovázejícím zpěvákem. A to bylo vše, co přineslo zisk pro On-U Sound a World Label.
Gary podepsal vydávání materiálu v budoucnu u labelu Perfecto patřícímu DJi Paulu Oakenfoldovi. Jejich spolupráce přinesla „vyvrcholení, po jakém toužili“, pro Garyho zajistilo
vystupování ve skutečném Top Of The Pops, spolu s báječně převyšujícím Alanem Pellayem, když píseň „Human Nature“ z alba „Emotional Hooligan“ (1991) dosáhla 10. příčky
v britských hitparádách (zdaleka nejvyššího umístění pro výtvor On-U Soundu v jeho vlastních pravidlech), třebaže původní sampl evangelického kazatele Billyho Grahama musel být
pod pohrůžkou soudní žaloby nahrazen Garyho vokálem.
Album „End Of The Century Party“
(název alba byl vypůjčený ze stejnojmenné knihy vydané nakonec až v roce 1990 od autora Stevea Redheada, přítele On-U Soundu, který se stal později docentem na
Fakultě humanitních věd, práv a společenských věd na Manchesterské Polytechnice)
Deska byla v podstatě Tackhead doplněný o pár kamarádů a Gary Clail jako hlavní zpěvák. Jméno projektu Tackhead Sound System nemohlo být používáno dál, název kapely
se chystali pozměnit pro své nakonec neuskutečněné námluvy s major labelem, který si našli, ačkoliv veliké labely podepsaly málo smluv s předčasnými rockovými ideály
v chování a více zapomínaly na hudbu. Přezdívka On-U Sound System se ukázala být správnou volbou a to bylo vlastně ono, to dělal Gary Clail na prvním místě!
„End of the Century Party“ byla jeho druhá LP deska po „Tackhead Tape Time“, efektivně vydané desce – výběru největších hitů vydaných o rok dříve u Nettwerk Records.
„Beef“ zahajuje kolekci písní a byl radikálně přemíchán pro nové vydání, vyšel jako první singl Garyho Claila na labelu Perfecto. Ačkoliv se totálně neshodoval v krizi nemoci
šílených krav s vlivnou politikou a tiskem o pár let později, přesto vyzněl jako předvídavé varování před nebezpečnou škodlivostí našich přátel! „Two Thieves and a Liar“ je
nepochybně nejlepším kouskem z alba, s vytrestávající basovou linkou, skvělým samplem na prohřešky v práci na čtvereční míli, Bim Sherman si sladce prozpěvuje ve vzájemném
postavení s Garyho protestním výkladem, efekt je skoro biblický ve svém účinku (rytmus je společný s „JA Minor“ od Dub Syndicate).
Pokračuje Garyho dlouhotrvající tématika nakládání s texty, týkajících se sociálně uvědomělých aktuálních problémů a „Privatise The Air Pts 1 & 2“ byly obzvlášť útočné.
Privatizace byla opravdu problémem ve své velikosti za vlády Thatcherové (předsekyně vlády v UK 1979 – 1990) se zdůrazněným dotazem: „kde to všechno skončilo?“.
Nahrávku pozvednul rytmus z Barmy Army bass-heavy tracku „Stadium Rock“ a viděli jsme Garyho nejvíce se přibližujícího k opravdovému stylu JA´ toastingu na počátku 80. let.
„Rat Race“ i „House Building“ mají totálně odlišný zvuk zásluhou programování Davida Harrowa, který potom udělal s On-U Soundem spoustu živých a studiových nahrávek.
V posledním tracku „A Man's Place On Earth“ doprovází Garyho ex-PIL hudebník Keith Levene, spolu vytvořili pompézní rock bez přikrášlení, ale musí se nechat, že je úžasným
kouskem na závěr alba.
Přítomnost Garyho Claila na scéně On-U Soundu od 80. let určitě vnesla novou energickou atmosféru do živých vystoupení a ačkoliv jeho vokální styl může být považován
objektivně za omezený, on rozhodně dokázal do svých písní a prvních singlů vložit maximum.
Album „Dreamstealers“
Zatímco chvíle pod křídly labelu BMG / Perfecto Garymu přinesly pravděpodobně největší komerční úspěchy, pomohly k nim v nemalé míře remixy talentů Paula Oakenfolda
a Stevea Osbornea, aby dodaly jeho některým písním taneční svůdnost, ovšem jejich spolupráce měla jen krátkou životnost. Zatímco se album „Emotional Hooligan“ z roku 1991
prodávalo dobře, kombinace Clailovo naivní víry, že byl teď vyzrálou pop star spolu s nedostatkem nového hudebního směru, a zvláště rostoucí nezájem o propagaci u jeho
nahrávací společnosti, vyústily v zatrpklý rozchod v roce 1993. Hlavně mizerná propagace následujícího alba „Dreamstealers“ zanechala v ústech Claila a Sherwooda
trpkou příchuť z chování velikých labelů.
Na nové smlouvě si plácl s Yelen Musiques ve Francii a natočil album „Keep The Faith“ (1995), které bylo většinou vřele přijímáno a obsahovalo více Clailových charakteristických
kritik proti nespravedlnostem světa předtím, než se potichu vytratil ze scény v druhé polovině 90. let. V lednu 1997 překvapivě odehrál noc z vinylových desek v Divadle pod lampou
(Plzeň), kde si mohli návštěvníci vychutnat „Human Nature“ v různých remixech a zavzpomínat na velké hity ze všech alb. Zvukový bombarďák Gary Clail pouštěl v klubu bez ustání
od půlnoci do 5 do rána. Zanedlouho si koupil kostel v Penzance (Anglii), přestavěl ho na penzion a pak ho na pár let řídil. Poslední zmínkou, kterou jsem o něm vystopoval, je,
že se vrátil do Bristolu a má opět zájem pořádat vystoupení.
Diskografie:
12" singl: Gary Clail & the Occult Power of Technology – 'Half Cut For Confidence' 1985
12" singl: Gary Clail (+ Tackhead) – 'Hard Left' 1986
Album: Gary Clail & On-U Sound System – 'End Of The Century Party' 1989
Singl: Gary Clail & On-U Sound System featuring Bim Sherman – 'Beef (How Low Can You Go?)' 1990
Singl: Gary Clail & On-U Sound System – 'Human Nature' 1991
Album: Gary Clail & On-U Sound System – 'Emotional Hooligan' 1991
Singl: Gary Clail & On-U Sound System – 'Escape' 1991
Singl: Gary Clail & On-U Sound System – 'The Emotional Hooligan' 1991
Album: Gary Clail & On-U Sound System – '(live)' 1992
Singl: Gary Clail & On-U Sound System – 'Who Pays The Piper?' 1992
Singl: Gary Clail & On-U Sound System – 'These Things Are Worth Fighting For' 1993
Album: Gary Clail & On-U Sound System – 'Dreamstealers' 1993
Promo 12" singl: Gary Clail & On-U Sound System – 'Speak No Evil' 1993
Singl: Gary Clail – 'Another Hard Man' 1995
Promo CD singl: Gary Clail – 'Promotional Sampler' (s kusy Another Hard Man / One Flesh And Blood / Privatisation Program / Let´s Get It Right / The Noose Is Getting Tighter) 1995
Album: Gary Clail – 'Keep The Faith' 1995
Promo CD singl: Gary Clail – 'Gary Clail' (Keep The Faith / Privatisation Program) 1995
výběrovka: Gary Clail – 'Human Nature: The Very Best Of Gary Clail' 1997
HUMAN NATURE (Lidská povaha)
Něco je špatné s lidskou povahou...
Co to je v lidské povaze,
že nás nutí nenávidět a podvádět a krást a zabíjet?
Proč se lidi drží slepého fanatismu a nesnášenlivosti a rasové nesnášenlivosti?
Co to je, co nutí zírat člověka dolů z téhle řady přístřešků?
Pozoruju mladé děti, jak drasticky přespávají na ulicích
někdy se lidi dopouštějí divných věcí
Dovolte, aby začalo veselí
každé potěšení, každej hřích
dovolte, aby začalo veselí
každé potěšení, každej hřích
Ven z oken restaurace
pozoruju, jak se žije tam na druhé straně
po celém světě mají lidi hluboko do kapsy
a to je zbavuje jejich svědomí
něco je špatné s lidskou povahou...
Co nutí člověka nenávidět člověka pro barvu kůže?
Proč se lidi drží slepého fanatismu a rasové nesnášenlivosti?
někdy se lidi dopouštějí divných věcí
Co to je, co nutí zírat člověka dolů z téhle řady přístřešků?
Pozoruju mladé děti, jak drasticky přespávají na ulicích
někdy se lidi dopouštějí divných věcí
Dovolte, aby začalo veselí
každé potěšení, každej hřích
dovolte, aby začalo veselí
každé potěšení, každej hřích
Ven z oken restaurace
pozoruju, jak se žije tam na druhé straně
po celém světě mají lidi hluboko do kapsy
a to je zbavuje jejich svědomí
něco je špatné s lidskou povahou...
SPEAK NO EVIL (Neříkej nic zlého)
Neexistuje žádné zaprodání, žádný ústupek
Neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic zlého
S vírou, která vydrží
odmítáme být dál omezováni
generace, jejíž čas nastal
volá po spravedlnosti pro všechny, ne pouze pro některé
Neposlouchej, neposlouchej, neposlouchej
nekoukej se, nekoukej se, nekoukej se
neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic
neříkej nic zlého
Neptej se mě na žádné otázky a já ti nepovím žádné lži
neexistuje žádné zaprodání, žádný ústupek
existuje hodnota, kterou nebudu platit
musí existovat něco lepšího
Neposlouchej, neposlouchej, neposlouchej
nekoukej se, nekoukej se, nekoukej se
neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic
neříkej nic zlého
[La-la la, la-la la, la-la la, la-la la, la la]
[La-la la, la-la la, la-la la, la-la la, la la]
Vím, že oni doufali, že zdroj je věčný
tahle láska je absolutní
tisíce hlasů nemohou být zapřeny
nechej svoje svědomí, ať je tvým vodítkem
Neposlouchej, neposlouchej, neposlouchej
nekoukej se, nekoukej se, nekoukej se
neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic
neříkej nic zlého
Až nadejde ta chvíle, my budeme připraveni
můj úmysl je pravda a moje rovnováha je pevná
nemůžeš neustále sedět na dvou židlích
přestaň si hrát na němého, přestaň se přetvařovat
Neposlouchej, neposlouchej, neposlouchej
nekoukej se, nekoukej se, nekoukej se
neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic
neříkej nic zlého
S vírou, která vydrží
odmítáme být dál omezováni
Neposlouchej, neposlouchej, neposlouchej
nekoukej se, nekoukej se, nekoukej se
neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic
neříkej nic zlého
Neposlouchej, neposlouchej, neposlouchej
nekoukej se, nekoukej se, nekoukej se
neříkej nic, neříkej nic, neříkej nic
neříkej nic zlého
LET´S GET IT RIGHT (Udělejme v tom pořádek)
Napravme to, říkejme to pravdivě
staré lidi stárnou, stará dáma s kabelkou
starej chlápek, staré mejdlo, polámaná babizna
mladé holky, staří hoši, černí nebo bílí
v téhle společnosti nemáme žádná práva
nenarodili jsme se jako zloději, nenarodili jsme se špatnými
před lety tu byla práce pro mého tátu
tak v tom udělejme pořádek, říkejme to pravdivě
jsme to vážně, vážně my nebo vážně, vážně ty?
Něčí malé dítě žije v přístavu
třese se přes noc v kartonu od auta
kluci na vybírání nájemného a lidi, kteří ustupují
duchovně špatnými jsou vystrkáni na ulici
nikdy byste neměli umrtvit ducha, oni budou volní
stále to budeme my, stále to budu já
Udělejme v tom pořádek, říkejme to pravdivě
jsme to vážně, vážně my nebo vážně, vážně ty?
Mladé holky, staří hoši, žijí na pokoutní ulici
kluci na vybírání činže hledají místo pro ústupy
kdo ví, co je to, co oni musí dělat?
kdo se stará o to, jestli je to spravedlivé?
mladé holky, kluci na vybírání činží, černí nebo bílí
pokud se těšíte
Napravme to, říkejme to pravdivě
jsme to vážně, vážně my nebo vážně, vážně ty?
Něčí malé dítě žije v přístavu
třese se přes noc v kartonové krabici od auta
kluci na vybírání nájemného a lidi, kteří ustupují
duchovně špatnými jsou vystrkáni na ulici
nikdy byste neměli umrtvit ducha, oni budou volní
stále to budeme my, stále to budu já
Udělejme v tom pořádek, říkejme to pravdivě
jsme to vážně, vážně my nebo vážně, vážně ty?
ANOTHER HARD MAN (Další drsný muž)
Vy s vaší zbraní, odkud přicházíte?
Slova, pěsti, kameny a čepele nožů
pistole, kulomety a ruční granáty
metací střely, hmoždíře, tanky a bomby
miny v zemi, nervový plyn, tábory smrti a hrobky
hej vy, co to děláte za zvuk?
další drsný muž padnul a leží na zemi
vy s vaší puškou, odkud přicházíte?
střílíte po nich rány, odkud jste?
opusťte násilí nebo se ocitnete na hřbitově
namísto vytasení toho nože
proč se nenecháte být naživu?
jste asi divokými, ale dávejte pozor
nestojí to za hřbitov
THE DANGEROUS DANCE (Nebezpečný tanec)
Tohle je varování, varování, varování, varování, varování
Červená barva jako krev a bílá jako kosti
modrá značí násilí, které je daleko od vašich domovů
válka je válka, ať má jakékoliv jméno
odlišná s oběťmi, ale stejná starou taktikou
Trikolóra a státní vlajka Velké Británie
ty tři barvy jsou stejné, to je fakt
vlajky Ruska a U.S.A.
stejné tři barvy, jedna ďábelská dohoda
červená barva jako krev a bílá jako kosti
modrá značí násilí, které je daleko od vašich domovů
válka je válka, ať má jakékoliv jméno
odlišná s oběťmi, ale stejná starou taktikou
tohle je varování, varování, varování, varování, varování
Válka byla na západě, válka byla na východě
nebezpečný tanec medvěda a dravce
více bank jako B.B.C.I., větší kšeft pro E.M.I.
větší nakupování, větší množství piv
větší počty zbraní a větší počet nářadí
Červená barva jako krev a bílá jako kosti
modrá značí násilí, které je daleko od vašich domovů
válka je válka, ať má jakékoliv jméno
odlišná s oběťmi, ale stejná starou taktikou
Tohle je varování, varování, varování, varování, varování
tohle je varování, varování, varování, varování, varování
Červená barva jako krev a bílá jako kosti
modrá značí násilí, které je daleko od vašich domovů
válka je válka, ať má jakékoliv jméno
odlišná s oběťmi, ale stejná starou taktikou
Ďábelská organizace a nelidské počínání
jak NATO sralo na dohodu z Walsallu
zabalili se do prostěradel z bílé pokapané červenou
modrá zvuková kulisa hrála na posteli
Černoši, Hispánci a Vietnamci
rudá vlajka třepotá v jižním vánku
Nebezpečný tanec medvěda a dravce...
Válka je válka, ať má jakékoliv jméno
odlišná s oběťmi, ale stejná starou taktikou
Červená barva jako krev a bílá jako kosti
modrá značí násilí, které je daleko od vašich domovů
válka je válka, ať má jakékoliv jméno
odlišná s oběťmi, ale stejná starou taktikou
PRIVATISATION PROGRAM (Program privatizace)
Mizera se stává jedničkou s kalkulačkou
Privatizace, privatizace
Burza se zvyšuje s matematiky usilujícími o vlastní prospěch
nenasytnost – vydělejte toho fůru, mějte toho fůru
nenasytnost – privatizují se naše státní průmysly
pak se stanete řediteli vašich nových podniků
pak si nadělíte pro sebe tučné platy
vy a vaši přátelé se díváte jeden na druhého
Program privatizace
privatizace, privatizace, privatizace
Můžete dosáhnout dost na to, abyste jezdili velkým autem
ale žádná částka peněz nemůže změnit obraz
nenasytnost – vypadá to, že platí jedno právo pro bohaté
a jiné pro chudé
nenasytnost – vydělejte toho fůru, mějte toho fůru
Panděra se mají pěkně
Privatizují se naše státní průmysly
pak se stanete řediteli vašich nových podniků
pak si nadělíte pro sebe tučné platy
vy a vaši přátelé se koukáte jeden po druhém
Program privatizace
privatizace, privatizace, privatizace
Naučili jste se nazpaměť vaši cestu do našich životů
máte tu odvahu být prolhanými
Potkal jsem pár dealerů ve městě
a jistý počet makléřů
a řeknu ti, že v celém svém životě
jsem ještě neviděl tolik nepoctivosti a chtivosti
Podíly šly dobře na prodej
obchod skáče nahoru
Privatizace, privatizace, privatizace
privatizace, privatizace, privatizace
Program privatizace
prodávají nám podíly, které vlastníme už z dřívějška
prodávají nám podíly, které vlastníme už z dřívějška
Nenasytnost – vydělejte toho fůru, mějte toho fůru
nenasytnost
Privatizují se naše státní průmysly
pak se stanete řediteli vašich nových podniků
pak si nadělíte pro sebe tučné platy
vy a vaši přátelé se koukáte jeden po druhém
Program privatizace
privatizace, privatizace, privatizace
Naučili jste se nazpaměť vaši cestu do našich životů
máte tu drzost být prolhanými
Můžete dosáhnout dost pro to, abyste jezdili velkým autem
ale žádná částka peněz nemůže změnit obraz
Ulice mého města připomínají válečné zóny
jak ještě dlouho budeme žít tenhle podfuk?
nenasytnost
jak ještě dlouho budeme žít tenhle podfuk?
Práce pro kluky, je tu práce pro kluky
na bále strany konzervativců
(bojujících proti královské moci)
na bále strany konzervativců...
na bále strany konzervativců...
Program privatizace
NO SLEEP TONIGHT (Dneska v noci se nebude spát)
Spáči, spáči
jeden krok dopředu a dva kroky zpátky
celý váš svět je pod tlakem
spáči
dnes v noci nebudete moci usnout
zápasení o svobodu
zápasení, zápasení, zápasení
Pochvalujte Boha a vynechejte střelivo
spáči, spáči
jeden krok dopředu a dva kroky zpátky
Bůh žehnej proniknutí
KEEP THE FAITH (Drž si víru)
Když to vypadá, že už nemáš v kapse nic než naději
prosím nevzdávej to
Drž si víru
když všechno okolo se rozpadá na kousky
nevzdávej to
pravda tě vysvobodí
drž si víru
když všechno okolo se rozpadá na kousky
nevzdávej to
pravda tě vysvobodí
Když to vypadá, že ti nikdo nerozumí
a nemůžeš si najít kamaráda
zmítáš se a převracíš se
a noc vypadá, že nikdy nekončí
drž si víru
když všechno okolo se rozpadá
nevzdávej to
snaha tě vysvobodí
drž si víru
když se všechno řítí dolů
nevzdávej to
pravda tě vysvobodí
Když deště přestávají s přeháňkou a nemáš vodu
skláníš se k zemi a přeješ si dostat se pod zem
drž si víru
když všechno okolo se rozpadá
nevzdávej to
snaha tě vysvobodí
drž si víru
když se všechno řítí dolů
nevzdávej to
pravda tě vysvobodí
ONE FLESH AND BLOOD (Jedno tělo, jedna krev)
Kůže je kůže, tělo je tělo
krev je červená, tohle je fakt
já jsem já, kdo jsi ty?
krev je červená, tohle je fakt
čas jsou peníze a peníze jsou studené
krev je červená, tohle je fakt
pravá je levá a levá je pravá
krev je červená, tohle je fakt
rozdělit si a zmocnit se je jejich plán
krev je krev, tohle je fakt
proč zastírat s barvami?
my vidíme, že krev je červená, tohle je fakt
kdo se kouká a miluje všechno přes to přes všechno
krev je červená, tohle je fakt
Bůh je Bůh jakýmkoliv jménem
krev je červená, tohle je fakt
vidíš tu lásku přes to přes všechno
krev je červená, tohle je fakt
...
nuže, čas může dosvědčit, že slova mohou zabíjet
krev je červená, to je fakt
STAND TOGETHER (Držte spolu)
Obrovská přílivová vlna revoluce
se zvedá napříč touto zemí
je čas změnit situaci
je čas postavit se na odpor
propusťte zajaté, osvoboďte je
propusťte zajaté, osvoboďte je
něco se musí povolit
a vy držte spolu
něco se musí povolit
držte spolu
bok po boku
klíč pro vás
a žádné otroctví pro mě
Mraky na obzoru houstnou
pod elektrickým podnebím
musíme držet spolu
bok po boku
propusťte zajaté, osvoboďte je
držte pohromadě, vy a já
něco se musí povolit
a vy pociťujete napětí
něco se musí povolit
a vy pociťujete napětí
držte spolu, bok po boku
klíč pro vás
a žádné otroctví pro mě
Jak města začnou roztávat
lidi se tlačí na vyšší půdu
propusťte zajaté, osvoboďte je
vždycky jsme tu my a také já
něco se musí povolit
obrovská přílivová vlna revoluce
se zvedá napříč zeměkoulí
THE NOOSE IS GETTING TIGHTER (Oprátka se stahuje víc a víc)
To, co je napácháno pod skořápkou temnoty vyjde na světlo
deset miliónů dětí na celém světě ponese s sebou citovou paniku války
ukazuji prstem na vás, dealeři
vy musíte poznat bolest, kterou způsobujete
vy musíte poznat bolest, kterou způsobujete
Oprátka se stahuje
Charity se snaží přemáhat vaše zlé způsoby
vy říkáte, že vydělávají milióny pro vaši zemi
ale všechno, o co vám jde, jste vy sami
ale všechno, o co vám jde, jste vy sami
Oprátka se stahuje pevněji, pevněji, pevněji
Víš o té způsobené chudobě v objemu celého světa
ale věř mi, můj příteli, ty uhoříš v pekle...
oprátka škrtí pevněji, pevněji
oprátka škrtí pevněji, pevněji
všechny věci napáchané pod skořápkou temnoty se dostanou na světlo
všechny věci napáchané pod skořápkou temnoty se dostanou na světlo
oprátka škrtí pevněji...
JOYRIDE (Bláznivé chování)
Kamarád mi říkal: byl jsi blázen
hned od samého začátku
oni řekli, že si vybíráš mě
abys mi zlomila srdce
žili jsme drásající život
ocitli jsme se v hromobití
dal jsem ti celou svojí duši
ty jsi přivodila zkrat mému srdci
a vzala jsi mě na bláznivou jízdu
prima
můj trylek protizákonný
špetka nebezpečí
byli jsme opravdoví milenci
nebo jen intimní cizinci?
sebrala jsi mi srdce
a vzala jsi mě na bláznivou jízdu
přivodila jsi zkrat mému srdci
a vzala jsi mě na bláznivou jízdu
prostě jsi mě jenom využila jako odrazový můstek
já ti teď zatrhnu milostnou hru doma
přivodila jsi zkrat mému srdci
a vzala jsi mě na bláznivou jízdu
kamarád mi říkal, že jsem byl blázen
hned od samého začátku
že mě jen využíváš
a lámeš mi srdce
|