|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jeremy (Občasný) - 20.4.2006 > Ještě pár řadek k tomu anonimnímu čtenáři a všem co si myslí, že kříž a Jesus jsou ohraný.
Za 1. pan čtenář už dost dlouho kriticky napadá temné a depresivní věci na Totemu, proč je anonimní? Ať ukáže svá radostná a optimismem přetékající díla.Rádi se poučíme od mistra optimismu.
Za 2. proč kříž, proč Jesus, stále dokola? Chtěl bych předem osvětlit pár věcí, druh muziky, co se pokoušíme hrát je myslim si dost ovlivněn Black Sabbath, tady se nám rýsuje kříž, jesus patří ke kříži, myška ovšem démonicky použila pouze siluletu, takže místo Jesuse to může bejt třeba Crowley, líbí se mi její zpracování, je to tajemné a sálá z toho mystika a o to mi šlo především.Takže ještě jednou smekám.
ještě k těm křížům a Jesusovi, existuje hudební proud jenž zastupují kapely jako SAINT VITUS, DOWN, nebo COUNT RAVEN a k těm ten kříž patří stejně jako elektrická kytara.
Pro Agovirina: nerad na sobě nosím svoji práci
| | | <reagovat |
|
|
| čtenář Ondrej - 22.4.2006 > Mishka> nic proti tvemu nazoru, ale oznaceni anonymniho ctenare ma kazdy neregistrovany ctenar, jednak to tecko umoznuje, aby sve nazory psal i neregistrovany clovek, jednak napriklad me se nechce registrovat, mnoho del mam, ale nemam chut je zde na tecku publikovat, a neni to vubec tim ze "jistě nic neumí, zvlášť něco pořádného vytvořit, jinak by publikoval svá úžasná optimistická dílka osázená symými doporučenkami a neměl potřebu psát nazlobené ubohosti". to vsak nic nemeni na tom, ze se sem velice rad chodim divat na spoustu vybornych dilek, a ze obcas i rad napisu nejaky ten koment. a to ze se nekdo skryva za anonymitu neni duvod odsuzovat neregistrovane ctenare a navic mam pocit, ze ten kdo "má potřebu tolika zloby a plivanců a samozřejmě pod rouškou anonymity" se tyce spise nekoho registrovaneho, jez se spise radeji neprihlasil, aby si nekazil radoby dobre vztahy a hodnoceni vlastnich del. ani bych se ani nedivil, kdyby se to tykalo i tebe a vubec kohokoliv. tot asi vse a neber to, prosim, jako utok na tvou osobu.
A konecne k dilu, me se nejvice libi barva c. 1, to bych si klidne dal na tricko. a v pripade, ze bych nebyl jen "anonymni zakomplexovany chudacek", ohodnotil bych peti body a snad i deckem. a myslim to vazne, nepisu to proto abych si u tebe splhal, nemam to zapotrebi, mou identitu stejne neznas a registrovat se zde nehodlam.
| | | <reagovat |
|
|
|
|