|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| egil (Stálý,Redaktor) - 17.5.2006 > Barča> "určitá část tam jakoby nesedí..." atd..
ale to je přeci záměr → jedná se o kontrast dvou světů, Strašák je svědek, který stojí na jejich pomezí..
díky moc všem!
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
miruna (Občasný) - 21.5.2006 > na teba nezvykle rozprávačská
takmer epická
strašne sa mi páči
strašáku
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whispermoonlite (Občasný) - 14.6.2010 > takhle dobře vyměřenému líčení taky podléhám. - v jeho kontextu se jeví jako nedokonalá 3. strofa od konce. - přirovnání k nejkratší větě je samoúčelné. - protože, proč zrovna nejkratší věta? - neměla by v situaci mezi postavami, ve významu, který přirovnání aktivuje, stejně patřičné místo i nejdelší věta (snad i patřičnější - ale chápu, je to autorova volba)? - výmluvná křivka - moc dekorativní a skladištní. - myslím, že na tom místě by silněji působil ostřejší zásah než domalovánka situace. - tam měl být vrchol, proto se mi místo jeví nedotažené.
ale zpátky do roviny strašáka, tam to funguje výborně. ještě oběsil do ní své průsvitné syny - nepatřičně expresivní. - vnáší do vztahu náhlý motiv, pro nějž nenalézám signál.
jsem se takhle navezl do pár obrazů, ale nemělo by v tom zaniknout, že všechno ostatní dojem z problematických míst výrazně převažuje. sama rozehraná situace neobvyklého trojúhelníku, resp. strašáka-voyeura, je průbojná, jako obraz strašáka samotného.
| Doporučil
| | <reagovat |
|
|