|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
Romance o lásce Autor: kosa (Občasný) - publikováno 26.1.2002 (17:08:23)
|
| |
Bože dej ať má láska dál přetéká z poháru mého srdce.Každičká kapka nechť napojí tisíce zarmoucených.Nežádám ničeho , jen s pokorou prosím , ať sluníčko svítí na všechny pocestné.
V zahradě zazpíval kos svou milostnou píseň. Píseň tak líbeznou až vhání slzy do očí,že kdys i já jsem zpíval píseň lásky své vyvolené. Již opět jsem sám , však v srdci vím , že je to jen iluse která se rozplyne.
Miluji všechny a všechno bez rozdílu.Vím, že zatím to ještě není opravdové , ale snad jsednou. A tak v šeru zpívám svou píseň labutí. Tu píseň po které přijde konec. Zpívám ji s veškerou láskou a plným vědomím, že někde ve vesmíru ji zpívá někdo se mnou, že se někdo dívá se mnou na stejné hvězdy a má stejný osud.Osud který mu káže zívat tu píseň labutí po které ví , že zhyne.
Smrt je jen iluze , která straší naše malé ego.Bože vzpomeň na nás jenž ti zpíváme za svitu luny ve svých srdcích.Nedej nám upadnouti. Vtiskni nám do srdcí touhu rozdávat lásku a radost. Dej ať všude kam vstoupíme by po nás zůstávala jen rozkvetlá louka. Modlím se k tobě klečíce Ó pane , rozmnož nás , ať nás je jako na nebi , neboť lásky je v tomhle světě poskrovnu. Klaním se k tvým nohám a prosím o slitování, nikoliv pro sebe toliko pro jiné.
Bůh rozsypal po nebi hvězdičky jako příliv zrnka písku po pláži. Každé to zrníčko je jeden lidský život. Každé zrnko žije, každá hvězda svítí pro všechny a i my tušíme , že máme tam na nebi tu svou která svítí jen pro nás.
Při pohledu na hvězdy přemýšlím zda na ni kouká i žena která mi je souzena.
|
|
|