|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Martino!_______________________________________Praha, 2*I*2002
Už s zase rok s rokem sešel, a my jsme se místy nestíhali ani nadechnout, natož pak říci si, jak ta léta, bídáci jedni, rychle plynou a jakoby jim nestačilo, že je vnímáme kratší a kratší, zrychlují sama o sobě a nedají si pokoje. A tak máme, jako již tolikrát, další rok na talíři, s úsměvem čekající, i přesto, že sám dobře ví, jak se vyvrbí, jak moc nám svým průběhem naše dny překope, zašmodrchá a zauzlí, a co my na to. Jednou nám bylo dáno svých dnů si užívat, ať na slunci či ve stínu ledové hory, a tak bychom měli zřejmě dáti najevo, že nás vyvést z míry není nic jednoduchého, že jsme si už i celkem zvykli, krapet tím, že jsme dlouho neposlouchali rady starších a zkušenějších. Proto ani dnes není snad síly, která by mohla zlámat loukotě kočáru, v němž jedeme; není takového větru, jenž by nás z trasy vychýlil, neboť hvězdy jsou s námi a plachty z poctivého sukna; a tolik vody, aby podruhé zatopila celou Zem, teprve už ne. Zdá se jen otázkou víry, kdo jsme a kam jdeme. A víra naše je jistojistě pevná. Držme se jí a zamilovaně objímejme svět, i on se na nás těší.
___________________________PF 2002
____________přeje
__________________________________Ivan Šimon Švec
|
|
|