Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
bytosti listí
Autor: gom (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
damika (Občasný) - 16.5.2007 > Ano, toto vypadá dost dobře a odpovídá to pojetí celé kolekce. Fakt z listí? Jsem si to zesvětlovala, ale stejně nerozeznala. I světlejší to bylo docela strašidelný. :)
Doporučil 
<reagovat 
 gom (Občasný) - 16.5.2007 > Damika> díky za hodnocení, fakt z listí, byl jsem tam :)
<reagovat 
Mira (Občasný) - 18.5.2007 > zaujímavé..i to předešlé....
<reagovat 
Čtenář - 18.5.2007 > čtenář, docela zajímavé
<reagovat 
Mira (Občasný) - 24.5.2007 > bronzová bytost...dost uhrančivá...
<reagovat 
Mima (Občasný) - 21.5.2007 > Že bych po letech oprášila Castanedu?.Listí nebo ještěrka...já tam dost zřetelně vidím ďáblíka.Tak další, ať se v tom jeden  vyzná.
<reagovat 
 gom (Občasný) - 21.5.2007 > Mima> zajímal by mě tvůj názor na celou kolekci fotek bytostí listí, budu určitě přidávat další děkuju p.s. castanedu určitě oprášit čtením... co se ti od něj líbilo ? pro mě to není čtení, ale praxe :)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 23.5.2007 > gom> Jen"Učení dona Juana" jsem, pradávno tomu, četla.Podobnými  tématy se zabývám těkavě a velmi zeširoka,mám před touto literaturou  respekt.Díky vlastním zážitkům.Kompletní názor na kolekci fotek bytostí listí ode mne nečekej,mám málo indicií díky velmi nezřetelným reprodukcím.Seriózně hodnotit je nelze, i když fantazii se meze nekladou, něco tam vidět je.Možná jen pro některé.Třeba  je to všechno sranda.( s prominutím).Zdravím.
<reagovat 
 gom (Občasný) - 23.5.2007 > Mima> povíš mi co jsi prožila ? zmiňuješ to už podruhé :) s tou reprodukcí máš pravdu. ve fotografii je kladený důraz na práci s hloubkou ostrosti a opravdu pokud není věrně podáno, nemusí být vidět vše. povíš mi co vidíš ? nikde jsem nic nepublikoval, přestože mám nafoceno docela dost, ale vždy jsem fotil do šuplíku, nedávno jsem narazil na totem, zaujalo mě, že tu jsou lidi s hlubším vnímáním a citem, tak jsem chtěl zjistit rekci :) jinak mi je jedno kdo co vidí, pro někoho to můžou být jen barevné fleky, taky dobře. to co je zachyceno, je živé a umí to mluvit, mám to ověřené na jiných lidech, kteří byli schopni být vnímavější :) zatím :)

<reagovat 
 Mima (Občasný) - 24.5.2007 > gom> Takový zážitky se nepředávají  jako příhody z natáčení.Nerada bych navodila dojem, že tady rozvíjím další odnož atraktivní  lidové slovesnosti.Zdravím,přečtu si stranu 113, s dalším hodnocením Tvých příspěvků zatím počkám,až budu s určitostí vědět,co,proč a zda vůbec mi něco sdělují. 
<reagovat 
gom (Občasný) - 24.5.2007 > oki :) budu se těšit :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter