Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Otevři oči !!!
Autor: D.K (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
gom (Občasný) - 20.6.2007 > Milý D.K. Z tvých minulých příspěvků je vidět, že ses pokoušel o podobná oslovení "otevření očí". Připojuji se ke Čtenáři a ptám se čeho konkrétního jsi dosáhl ? Zamýšlel ses nad lepším způsobem, jak v lidech vyvolat motivaci po síle, která nebude lhostejná k milionu dalších podobných projevů lidské bídy ? Máš tu sílu ty sám ? Jestli ne, měl by ses nad svými snahami zamyslet a přesměrovat je první k sobě, protože se domnívám, že ani ty tu sílu nemáš. Pokládám Tě jen za křiklouna. Tvé snahy bych si i velice Vážil, cenil a rád bych se k ní přidal. Bylo li by k čemu se připojit. Pokud to leží na srdci Tobě, tak oslov kolem jdoucí, ale OSLOV ! Táhni je, dej jim sílu nebýt lhostejný, nauč je bojovat ! gom
<reagovat 
 D.K (Občasný) - 20.6.2007 > gom> Tedy Vám třem: asi se měním, protože dřív bych Vás poslal přímou cestou první třídou přímo do prdele, ale "čeho bych tím dosáhl"?:) Tedy: jakákoli akce, která upozorní na ukrutnosti, které se ve vztahu ke zvířatům ději, je dobrá akce a je hodna toho, aby byla dále šířena a já se toho mile rád ujmu bez výhrad - bez ohledu na tři krále... Seru na to, co si o tom myslíte nebo nemyslíte, můj svět se bez vás obejde (což je doufám oboustrané) ale neposuzujte, co " s tím mám nebo nemám společného ", neboť o mě zhola nic nevíte a nehodlám to nikterak měnit Ano jsem křikloun:) a ujišťuji vás, že nejen... :) O tady těch "společných útocích" tři na jednoho si myslím své - rád věci řeším on - line , osobně - jak jste na tom vy ? Tak hurá do mě, už nebudu odepisovat, leč nemám internet doma a v kavárně je na "reakce na tyto reakce" příliš draho Nazdar bando
<reagovat 
Čtenář - 19.6.2007 > jasně,všichni známe z netu,jen nevím co tím chceš říct ty.když to uvidí sto lidí,možná devadesát si utře slzu s pocitem pohoršení co jsme to my lidi zač.padesát z té stovky si v pohodě zítra zajde do mekáče a ani si nevzpomene.můžeš si vzít transparent a mávat fastfudum pod okny ale nic nezměníš.buď vystřílej konkrétní lidi co tohle dělají,nebo si přestaň hrát na ochránce zvířat.
pocity jsi vzbudil a co dál?
co čekáš?
miluju lidi jako ty,lidi co někde něco fláknou a čekají co se stane.
ta reportáž je drsná a lidi to mají vidět.
jen mi uniká co s tím máš společného ty.
chceš hodnocení?
dávám ti 0 bodů za tvou blbost.
rozhodně jsi očekával takovou reakci,máš ji mít.
jen mi neodepisuj blbosti.
<reagovat 
 D.K (Občasný) - 20.6.2007 > čtenář> Polib mi
PS: je to dostatečně blbé ?:)
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 20.6.2007 >

Ke čtenářovu bych dodal, krom toho, že s jeho hodnocením 99 procent "ekologických aktivistů" souhlasím:

Dojalo mě zabíjení kaprů, má-li být ukázano jako nehumánní, že se ryba škube, ukažte mi, jak to dělat líp. Zároveň bych rád odcitoval jednu mladou dámu, zapálenou ochránkyni zvířat: "Já na Vánoce kapry nezabíjím, koupím si filé". Stejně tak jsem byl svědkem toho, že mladý "ekoaktivista", který vyrostl ve velkoměstě a ze zvířat viděl akorát holuba a vycpanýho ježka v kabinetu, byl udiven, že ty červené balíčky v supermarketu mají něco společného se zabíjením zvířat. Většina ochránců přírody, krom nepatrného množství radikálních pošuků, se nestane vegetariánem a po třicítce bude toužit po nový kabelce/koží polstrovaným bmw. Smrdí mi pozérství.

Stejně jako člověk, co tohle video na ulici viděl, ani řadový nosič transparentů si neodepře večerní řízek.

 

Denně umře hlady a zanedbáním a západě nijak vážných chorob 30 000 lidí. O jejich osudu se natočí desetina (a možná přeháním) obdobných videí. Co ty na to?

Dobrou chuť ;o)


<reagovat 
 D.K (Občasný) - 20.6.2007 > Prokletí> Tedy Vám třem: asi se měním, protože dřív bych Vás poslal přímou cestou první třídou přímo do prdele, ale "čeho bych tím dosáhl"?:) Tedy: jakákoli akce, která upozorní na ukrutnosti, které se ve vztahu ke zvířatům ději, je dobrá akce a je hodna toho, aby byla dál šířena a já se toho mile rád ujmu Bez ohledu na tři krále... Seru na to, co si o tom myslíte nebo nemyslíte, můj svět se bez vás obejde (což je douám oboustrané) ale neposuzujte, co " s tím mám nebo nemám společného ", nebot o mě zhola nic nevíte a nehodlám to nikterak měnit Ano jsem křikloun:) a ujišťuji vás, že nejen :) Ostatně mám zkušenost, jaká změna se děje s kritiky PS k Prokletí: Tvoje reakce opr. dokazuje, že o mě nic nevíš Nechme to tak
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 20.6.2007 > D.K> 

hele, a kdo tu mluví o tobě? mluvím o tom, že hodnota podobného je mizivá a celé je to smutná póza.

křiklounství není k ničemu, vandalismus pod jakoukoli záminkou rovněž tak.

až budou všichni rádobyaktivisti ekosamozásobitelé - vegetariáni, ať křičej ;o)


<reagovat 
D.K (Občasný) - 20.6.2007 > " Máš tu sílu ty sám ? Jestli ne, měl by ses nad svými snahami zamyslet a přesměrovat je první k sobě, protože se domnívám, že ani ty tu sílu nemáš. Pokládám Tě jen za křiklouna. Tvé snahy bych si i velice Vážil, cenil a rád bych se k ní přidal. Bylo li by k čemu se připojit. Pokud to leží na srdci Tobě, tak oslov kolem jdoucí, ale OSLOV ! Táhni je, dej jim sílu nebýt lhostejný, nauč je bojovat ..." Kdo tu mluví o mě ? Nesouhlasím s tebou Hodnota "toho" mizivá není Přímá akce je podle tebe vandalizmus ? Opět nesouhlasím Vše je jen otázka hodnot Mám li někoho rád, prostě mu nenechám ubližovat - ať už je to člověk, nebo "němá" tvář Ty kecy : "rádobyaktivisti ekosamozásobitelé" si nech - nevíš, o čem je řeč Já seru na pózu, jak jsi na tom ty ?!
<reagovat 
elroj (Občasný) - 20.6.2007 > Kdo chce odsuzovat lva za to, že trhá pakoně je stejný mamlas, jako člověk, který odsuzuje jiného člověka za to, že se chce najíst. Sedíme si doma v klidu a když nás něco bolí jdeme k doktorovi. Odkud ti doktoři vědí co vědí. Z výzkumu. Byli by jsme radši kdyby dělali pokusy na nás? Odpovězte si sami. Když budu umírat na rakovinu, budu šťastný za každý, opakuji KAŽDÝ výzkum, který povede k mému uzdravení. Je přirozené, když jeden umírá, aby druhý žil. Tak to v přírodě funguje. Souhlasím s tím, že by toho umírání mohlo být míň, kdyby jsme se uskromnili. Ale bez zabíjení zvířat se všichni nenajíme. Já vím, existuje pojem ¨vegetariánství ¨, myslím, že všeho moc škodí. Ale to všichni víme. Pokud se zabíjí pro život, je to vpořádku. Pokud se zabíjí pro zábavu, zasluhuje to trest.
<reagovat 
 D.K (Občasný) - 22.6.2007 > elroj> Kdysi jsem se nějakou dobu cca. 2-3 roky živil čistě bezmasou stravou (makrobio) a šlo to Dokonce se dá říct, že jsem se cítil fyzicky opr. o moc líp Problém byl ten, že jsem si musel vařit sám, protože zvládat jin jang v za běžného chodu domácnosti (léta zvyku:) není zrovna jednoduché... vařit mě teda moc nebavilo Časem jsem tento tip stravování opustil (z vlastní pohodlnosti)... V současné době jsem vegetarián, pokud ovšem není volby (společenské či jiné důvody) , hlady neumírám ... nejsem pokrytec, proč to nepřiznat Stále si však uvědomuju jistou nepoctivost - odsuzovat to, co se se zvířaty na jatkách aj. děje a zároveň konzumovat živočišnou stravu V tomto smyslu nejsem zcela "vyřešený" ale časem se to jistě srovná Mám však na výběr !!! A to je důležité vědět Pokud se týká toho "doktoři vědí co vědí".. Víš, to je velice složitá záležitost Z toho mála co si ze školy vzpomínám vím, že věda je více o tom, co nevíme než o tom, co víme Dále je věda z valné části postavena na filozofii (ač to "sama" nerada přiznává) novověkého racionalismu, moderní kritické epistemologii, založené na sebejistotě myslícího subjektu ... Okraje některých vědních oborů (zájmena subatomární fyziky a jiných "hraničních" oborů) však dokazují omezenost tohoto úhlu pohledu a jeho neudržitelnost - za předpokladu opuštění dosavadních "vyjetých" kolejí mechanistického výkladu přírody ... Je to o komplexní změně pohledu na život, jeho vztahy, společenství a směřování dalšího vývoje člověka jako takového To si samozřejmě sebou nese v mnoha případech i zcela protichůdná pojetí toho, co v současné době chápeme pod pojmem etika, vzájemnost, soucit, ekologie, hiearchie atd Hele, kámo je to nadlouho - někdy můžem dát spicha na chatu a pokecat, protože tvým slovem: myslím, že všeho moc škodí:) Ale jak správně dodáváš a já se pod to podepisuji: ale to (někde v hloubce) všichni víme
Zdar
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 26.6.2007 >

jjjjjj ... no ty tady pořádáš pěkou párty ...

 


<reagovat 
 D.K (Občasný) - 26.6.2007 > jedna holka> To jsem celej já :)
<reagovat 
 Inuška (Občasný) - 19.7.2007 > jedna holka> co je na tý párty pěknýho prosím tě?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter