|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> Já si Amálka neříkám, Amálka je Amy a je to pes,vííííš:o)
A náhodou, bouře věstí klid, to je takový obsedantní...jsi vzornej hraničář:o)))))))))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > To je krásný........a hraničáři byli v pohodě? To nebejvá dycky.......
Jinak to asi byla fajn relaxačka...
| | | <reagovat |
|
| .......... (Občasný) - 22.7.2007 > Adina> Adinko, Ty jsi na své hraničáře pořiď syna ( teda možná i dceru) a bude Ti líp:)
jo, jinak to byla fajn relaxačka:)
| | | <reagovat |
|
| Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> Jasně, mý děti dostanou specoš výcvik na hraničáře a budem je nakládat pro studijní účely do lihu a budou jednou pro vždy v lihu:o) chceš protekční zavařovačku na protekční poličku? :o))))))
Mno. jinak báseň fakt pěkná, má atmošku i něco navíc. To se musí nechat..
| | | <reagovat |
|
.......... (Občasný) - 22.7.2007 > :) vždycky když píšu s dedikací, je to živelnější - něco jako překlad:) nebo jako "kritika", že?:)
jasně, až zavaříš, pošli:)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
| Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ariel> Brek, já nejsem mrcha, sem hodná holšiška, pomoooooooooooc:o))))))))) Teda vlastně jsem zarostlá socka a učni budou až v září........
Teda vlastně já musim mluvit k básni....no..arieli, ty bouříš, aby pak byl klid, přiznej se:o))))))))))))))))))))))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|