|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 21.8.2007 > šedé> Moment...vůbec mi nedošlo, že se pozastavuješ skutečně nad nepřítomností krku, jež sice z onoho úhlu viditelný bezesporu není, ale přesto by hlava s tělem měly být vyvedeny tak, aby to alespoň rámcově vypadalo, že spolu pevně sousedí....stejně tak jako by mělo být něcí pozadí vyvedeno tak, aby bylo alespoň rámcově poznat, jsou-li vpředu ony výše zmiňované koule, nebo něco úplně jiného...a i když se samozřejmě setkáváme s díly, která jsou ceněna proto, že jednotlivé části těla vzájemně korespondují jinak, než je pro výkon lidských potřeb praktické, osobně mi připadá, že zrovna tady to tení ten správný příklad. No, nevím...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 30.8.2007 > líbí se mi to, barvy vytvářejí náladu, i když se mi moc nelíbí struktura těla, jak je malovaný (ale to je asi nepodstatný, jenom moje vnímání)..a k anatomii: nějak se mi nezdá, že by měla mezi nosem a hornim rtem tak velké místo, ještě, když má skloněnou hlavu, tak ta perspektiva tam zahraje roli, připomíná mi to trochu opičku:) .. ale jestli je model takový, tak se moc omlouvám..a to s tou opičkou sem tak nemyslel:)
| Body: 4
| | <reagovat |
|
|