|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
holger (Občasný) - 28.9.2007 > Tak jsem to zkoušel pojmout z několika úhlů pohledu ( za střízliva i v jemně odstupňované picnutosti) a tady je resumé.
První dvě řádky gut, navnadí, vyvolají představu, prostor pro čtenáře nechají.
Pak přijde vytržení nemilé, a to třetí řádek druhé strofy, pro mne příliš umělé a chtěné, nevěřím v plynulý tok poetovi básnické řeči. Jako bys do bramboračky ke konci vaření nasypal jíšku z pytlíku, třeba od Dr. Oetkera. ÷))
Poslední sloka vtipná, což o to, ale úplný konec příliš levný, nemůžu si pomoct.
Můžu to tak nechat? ÷))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
marsyas (Občasný) - 1.10.2007 > hele, ... zboro :-)
řekni miroslawkovi
a on ti napíše parodii
na tvé
dnešní dílo
a pak se ti jako mně
možná
bude omlouvat
| | | <reagovat |
|
| šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 1.10.2007 > marsyas> Děkuji za návrh, samozřejmě by mne velmi vnitřně uspokojilo, kdybych byl zparodován Miroslawkem, ani omluvenky bych v takovém případě nepožadoval, leč nechci se jej doprošovat. Navíc je známo, že svůj čas, už tak drahý, věnuje parodování útvarů výrazně barvitějších. Ale pokud stojíš tak velmi o to, abych byl zparodován, není lepší cesty, než se o to pokusit sám.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|