|
Ymy.po (Občasný) - 19.11.2007 > Lidé v dálkách jsou krásní,
ale když vypneš zásuvku-nejsou/............................
ty vole.to je síla
| Body: 5
| | <reagovat |
|
damika (Občasný) - 19.11.2007 > Teda nevím, jestli je dnes blbej den, ale padla mi beze zbytku do nálady. Normálně bych pro doslovnost vynechala druhou sloku, snad i poslední, první bych dala jako prolog...jen moje druhé vnímání, první je obsaženo v úvodu...navíc je to ve zpovědích a pocitech...tak jo.
/Lidé v dálkách jsou krásní,
ale když vypneš zásuvku-nejsou/....přesný!
..."řeka bezmocí, dobrých slov a pomazání"...do háje, jak dobře to znám, jako bych se otočila čelem vzad. Dík, nemusím rekapitulovat. :)
| Doporučil
| | <reagovat |
|
| Janele z Liků (Občasný) - 19.11.2007 > Damika> Je to o tom, že sem utíkám od těch Tam, kde musím být chtě nechtě, ještě půl roku vydržet. Čím více jsem tu, podléhám tomu, tím více se vzdaluju reálnému životu, povinnostem, přitom ti lidé zde vlastně neexistují, stačí vypnout počítač...Možná jsou opravdovější ti Jiní tam venku, které fyzicky potkávám, než ti Blízcí zde...Cítím, že potřebuji odsud vystoupit, nějaký měsíc se k sobě vrátit, k tomu tam venku...Že vlastně mi nic nezbývá, mám-li přežít nejbližší měsíce, soustředit se...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
jeřáb (Občasný) - 20.11.2007 > ve své kategorii jsi to řekla ještě docela kulantně, a jsou to Zpovědi pocity. i když můj styl to i tak není .
jestli to myslíš vážně, tak se měj na té své cestě. jestli ne a je to jen takový výkřik, tak to není můj styl naprosto ani trochu.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Janele z Liků (Občasný) - 22.11.2007 > jafa> Hrstka mých nejbližších jsou hodně introvertní lidé, vyhovuje jim ta "anonymní intimita"...promlouvají tvorbou a reálný kontakt nepotřebují, vcítění je přenosné a nakažlivé i přes dráty...Je to znechucení i ze mě-jsem tu za hodně extrovertního člověka-upovídanou osobu, ale je to jen přetlak-z toho, co nosím uvnitř, vpodstatě jsem samostatně fungující jednotka vně, která se vlastně svěřuje jen dvěma lidem, partnerovi a nejlepšímu kamarádovi...Je to znechucení z toho, že to ze sebe jaksi zvracím, chrlím, ale neumím to v sobě držet, zbláznila bych se...Pro mnoho lidí možná zde působím excentricky, drsně, přidrzle ale kdo mě opravdu poznal tam venku-řekl by opak...
| | | <reagovat |
|
| Kejchal (Občasný) - 23.11.2007 > Janele z Liků> Já bych to takto nebral. Jasně, že do internetových diskusí chodí spíše introverti atd. Je to jakási virtuální komunikace, či sdílení, paralelní s komunikací osobní. A s tím chrlením. Mě to přijde obdobné - tam venku a zde, jak píšeš. Pokud sem chodíš pravidelně, tak ti to občas začne lézt na mozek, podobně jako se občas chytneš s někým, s kým se denně vídáš. A sem tam si dát pauzu není na škodu. No a přinejmenším je výhoda, že je ten internet, kde se můžeš vypovídat, aby ses nezbláznila.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|