Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 16.11.
Otmar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
co se kde děje z kolekce olous
Autor: olous () - publikováno 19.5.2000 (17:56:25), v časopise 23.5.2000
další akce>
Závod AKTIS SW Assistance
Hala Off Road Centrum v Praze byla dne 10.května dějištěm zajímavé prezentace firmy AKTIS. Celá akce se konala u příležitosti uzavření dohody o vzájemné spolupráci mezi společností Aktis a.s. a společností Microsoft s.r.o. spočívající v servisní podpoře produktů Microsoft, operačních systémů MS Windows 95/98 a MS Office 97, prostřednictvím servisní sítě AKTIS SW Assistance.

U příležitosti společenského setkání jmenovaných společností se v pražském Off Road Centru konala sportovní soutěž v automobilovém klání. V jejím průběhu si mohli všichni přítomní vyzkoušet terénní vozidla Hummer a Ford Explorer a šikovnější vyhráli hlavní cenu závodu AKTIS SW Assistance.

Vyvrcholením celé akce byl závod, jehož průběh symbolizoval náročnou jízdu servisních techniků společnosti Aktis a.s. Účastníci závodu si mohli vybrat, zda pojedou ve Fordu Explorer, který je terénním plnokrevníkem a nezklame v náročných podmínkách ani na silnici nebo ve čtyřkolce.

Také tu byla možnost vyzkoušet jízdu v extravagantním a pro fanoušky terénních vozidel v dobře známém vozidle Hummer. Jeho zvláštností jsou dané jeho původem a určením pro posílení pozemní pěchoty armádních složek.

Po tom, co byl uvolněn projekt do civilní výroby, se Hummer stal obecně známým svými parametry jako vozidlo zvládající překonávat nadstandardní překážky.

Závod AKTIS SW Assistance splnil svůj cíl, prověřil řidičské dovednosti všech účastníků a prostředí Off Road Centra celkově přispělo k pohodě a dobré náladě celého odpoledne.



Poznámky k tomuto příspěvku
SShane (Stálý) - 16.6.2000 > Jake firmy se zucastnily souteze a ktera vyhrala? Byla prvni cena zajimava? SShane
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter