|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Mashine (Občasný) - 2.2.2008 > stínostín> Vieš, v určitom smere máš pravdu. Aby bolo jasné žiadne slovníky si v budoucnu hľadať nemusím, svoje slová som zvážil, sú opodstatnené. Mám rád kritiku. Ale v zmysle: tam máš takúto a takúto chybu, skús to takýmto spôsobom odstrániť.Alebo je to nevhodné skús lepší námet... Tomu sa hovorí inteligentná kritika!
A pre ostatných, najmä "anonymných" hodnotiacich. Nemôžem o sebe tvrdiť, že som technicky zdatný v svojej tvorbe, lebo nie som. Vždy tam mám kopu chýb. Takže, keď niekto kritizuje, predpokladá sa, že je v danom obore zdatný, ba dokonca lepší ako ten, koho hodnotí. Ľudia, ktorý o problematike nemajú vedomosti, skúsenosti, by tu nemuseli vyskakovať. Je rozdiel, keď mám foto hodnotené niekým, kto je na toteme s titulom "stály"m je tu predpoklad, že má spoustu skúseností.
Ďakujem
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| Mashine (Občasný) - 2.2.2008 > stínostín> Myslím si, že som mal na to nárok. Je pravda skritizoval som ťa, ale až po tvojich názoroch, typu, aký doslova nemám rád. Nejde tu o ne, ide o to, ako si to celé napísal. Doslova vulgárne. Jednoducho sme tu takmer všetci na jednej koľaji. Jeden dáva rady, rozumy, druhému. A tak to má byť. No niektorí si myslia, že sú dokonalí. Teraz nekonkretizujem smerom k tebe.
Na záver: akokoľvek za názor ďakujem, aj keď si svoje mnení vyjadril inak, ako som zvyknutý, viem už, čo som spravil zle.
| | | <reagovat |
|
|
|