Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KAČO
Autor: rohoz (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
skold (Občasný) - 18.5.2008 > "hrajeme a z něčeho jsme živí být musíme"- něco tam asi chybí, ne? Vůbec, celé je to velice kostrbaté. Promiň Rohozi, ale jak si vážím Tvé poetické tvorby, tak tento text se mi nelíbí ani trochu. Sice nejsem moc teoreticky zběhlý v proze, jí se věnuji jen v rámci studia, povinně, ale jak píšu- nelíbí se mi to jak stylisticky, tak vůbec fabulí. Bodovat nebudu.
<reagovat 
 rohoz (Občasný) - 18.5.2008 > Karel M. a Skold> Skolde, já nenacházím, že by tam něco chybělo, ani si nemyslím, že by to bylo kostrbaté. Domnívám se, že stylisticky odpovídá žánru, ale nemám důvod ti tvůj názor brát, naopak jsem vděčný za trvalý zájem i ochotu vyjádřit se.
<reagovat 
 skold (Občasný) - 18.5.2008 > rohoz> hrajeme a z něčeho jsme živí být musíme- já té výpovědi nějak nerozumím. nemělo by být snad:"hrajeme a z něčeho musíme býti živi"? ještě lépe:"hrajeme a z něčeho živí být musíme". Vůbec netuším, co tam dělá spojenní jsme-být v tomhle kontextu. Stylisticky je to samý pretérit- respektive je zastoupen v tak krátkém textu přespříliš- zkrátil, vysvětloval, znal, měl. Není to napsáno zručně, dle mého názoru. Chybí tady cit pro danou fabuli a použití/sestavení slov v konkrétních případech. Jakési oživení je v promluvách v přítomném čase, nicméně to je spíše opravdu v mezích žánru a odpovídá to. neříkám, že bych napsal lépe, ale...ale. Klidně se mnou polemizuj- i když tenhle názor je spíše v laické rovině a lze říct opravdu jen to, že mi názor brát nebudeš, což je respektovánihodné. Rád se vždy vyjádřím, protože jak jsem napsal výše, si tě jako básníka vážím a tohle není nějaké pseudozjemnění nynější kritiky tohoto textu; to je fakt.
<reagovat 
 rohoz (Občasný) - 18.5.2008 > Karel M. a Skold> Skolde, po pozorném přečtení jsem skutečně opoměl vymazat při následných úpravách jedno slůvko ...jsme..., děkuju za upozornění. K ostatnímu mohu jen říct, že až na asi tři drobnosti, které skutečně mohly působit nešikovně, text svou formou odpovídá a má snad i přednosti, které si možná namlouvám jen já. Jinak ještě jednou děkuju.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter