|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ariel (Občasný) - 30.5.2008 > Lyryk> až dneska se mi nějak rozsvítilo ohledně toho, jak si ten text vykládám, a tudíž snad chápu, jak to myslíš s tím psychoporadensky. proto bych chápal jako námitku, kdyby někdo řekl, co je mi do toho, a jestli je cílem psychoporadenství tvořit páry. ale snad i ano!
ohledně té analogie, lidé jsou jako proudy, nikoli jako vody, tak to bylo v textu myšleno, a myslím, že je to perspektiva, z níž je vhodné na ten text nahlížet, aby dával smysl. máš-li na mysli nějakou vnější analogii z životem, nebo tak něco, tak to mě, přiznám se, nezajímá, protože to je subjektivní.
| | | <reagovat |
|
skold (Občasný) - 30.5.2008 > Zvláště oceňuju jazykově zvládnutý začátek, kdy jsi nevtíravě dubloval děj vody, aniž by to uškodilo, právě naopak ten "hádankovitý" začátek se mi hodně líbí. Další část mi trochu připomíná Skácela, spíše jen tónem, nežli čímkoli jiným- retorickým motivem, jestli to tak můžu sám pro sebe popsat. Navíc, ta rezonance- kalais to natrefila, už jsme ti o tom navíc psal; tvé básně jsou zvláštní tím, že tu rezonanci zprvu nevyvolaj, prostě nad nima musí člověk přemýšlet. Vůbec, dialektika je u tebe vždy vidět, to trochu přebíjí právě tu rezonanci.
| Body: 5
| | <reagovat |
|
| ariel (Občasný) - 30.5.2008 > Karel M. a Skold> s tím začátkem jsem se dost natrápil, ještě u sedmého déčka to z mého pohledu vyznívalo dost neobratně, ale pak jsem se rozhodl pro tuto verzi.
ohledně rezonance, ano, přesně tak. to nejsou hezké texty, ani zajímavé, ani bohaté na jazyk a na obrazy. je tam pečlivě vyvažovaná kalibrace mezi objektem a subjektem. jako by ses musel začít líbit sám sobě, aby se ti ten text začal líbit.
víš že mně samotnému se ten text nějak rozevřel až dneska? konečně se za něj nestydím.
| | | <reagovat |
|
|
| ariel (Občasný) - 30.5.2008 > kalais> viz zpráva skoldovi. vlastně už dávno jsem ti to chtěl říct, v čem se, nic ve zlém, míjíme.
však jsem taky pověstný tím, že neumím dělat prezentace, i když mám co říct. a semináře jen když zapojím posluchače, a čím víc je zapojím.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|