|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| čtenář Jana Školaudyová - 15.10.2008 > davidhuge> Milý pane,jen Vám chci dát pár informací o enkaustice. Současná enkaustiky se maluje minimálně štětcema.Převažuje žehlička,tužka a deska. Znám osobně mnoho enkaustiků z celého světa,byla jsem na kurzu enkaustiky v Rakousku,kde vyučovala paní docentka z vysoké školy.Znám mnoho materiálů o kreslení Michaela Bossoma a Johna Bucklanda ,což jsou přední evropští enkaustici,kteří se enkaustikou zabývají již přes 20let a vydali mnoho knih a DVD ,ale štětec u nich uvidíte minimálně,nebo vůbec ne. Nevím ,kdo na tv.deko enkaustiku předváděl,ale jsem moc ráda,že tuto techniku objevilo mnoho lidí,kteří neumějí malovat,ale hrajou si s barevnou škálou a prostorem a začali se tomuto druhu malování věnovat.Nemusí to být profesionální výkony,ale radost z tvoření je ta největší odměna,kterou třeba mají.Víte čím se rozpouští vosk,aby se dal malovat štětcem?
| | | <reagovat |
|
|
| davidhuge (Občasný) - 24.4.2009 > čtenář> hele to ze jsis zasla na nejaky kurz me nezajima.Zehlicku pouzivaji podle me jen volove! Profici udrzuji vosk tvarovatelny horkovzdusnou pistoli (nebo fen) a vodni lazni,ktera se pouziva pro malbu stetcem kdyz to chces vedet.Deska je podle me snad logicka o tom neni slov doufam.Tuzku nevim k cemu,snad jako nastroj pro ryti,ikdyz i to je hovadina,protoze si na to radsi vezmu nejakou zel.jehlu nebo neco tvrdsi nez tuha tuzky.To ze ,,v soucasne dobe" se moc nemaluje stetcy je zavinene tim ze to nejtezsi a lidi proste neumi.TAkze ruzne spachte,kreditky atd...Takze kdyz to shrnu Jano,nenazivej tohle enkaustikou,pani docentka v rakousku ti jiste mile rada vysvetli proc.TAkze si sve informace nech pro sebe nebo si jeste zajdi na nejaky kurz at do sebe nacucas co nejvice iformaci,ktere ti jsou stejne na hovno. Jinac jsem koukl na toho Bucklanda a uz vim kde cerpas sve milne iformace.Ten chlap je uplne mimo a jestli si myslis ze to je prava enkaustika tak bys potrebovala preinstalovat hardisk.
Omluvam se vsem,ktere ma uprimnost pohorsila.
| | | <reagovat |
|