Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 16.11.
Otmar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
myš
Autor: 198911 (Občasný) - publikováno 1.8.2008 (00:11:46)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 1.8.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 1.8.2008 > Chce to uvoľniť ruku a linku, ale inak milé, sa mi to páči viac ako tie Tvoje deti : ) Očko chcelo popracovať na spodnom a hornom viečku a noštek tiež. Kresby zvierat mám rád a od Davida očakávaj niečo komplexnejšie : )Určite by som to neprezentoval takto dole hlavou a tak natesno od nosa, ale to už nie je o kresbe, ale o prezentácii : )
4 motivačne : )
Body: 4
<reagovat 
 198911 (Občasný) - 1.8.2008 > Karhaj(Sinner)> děkuju, tohle jse kreslila, když mi bylo myslím 11..a našla jsem to v počítači, tak jsem to sem taky hodila..:)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 1.8.2008 > Karhaj(Sinner)> Od Davida cekej neco komplecnejsiho?Ok :-)

Zacnu prezentaci,je tam spousta chyb,ale zminim se o dvou a to pootoceni cumakem dolu a hlavne prostor pred cumakem.Prostor pred tvari,plati i u portretu.Jde o to aby jsi dala jakysi zivotni prostor kresbe,potom to vypada jakoby se ta mys nekam divala.Kresba jako takova je na 11ctiletou dobra,ale zapomenme ze ti bylo jedenect a zkrytizujme to.Zacnu u oka,ktere je hrozne plosne,protoze jsi ho nakreslila jako urcity tvar a pouze ho vybarvila.Vsichni savci maji stejne jako mi oci kulate.Takove ty spicky na kraji oka uz k nemu nepatri,proto je nespojuj stejnym vybarvenim,vzdy tam je nejaka linka,ikdyz treba na fotce neni videt,ale to uz je vec znalosti a zkusenosti.Taky stinovani chlupu je vecny problem,hodne lidi si mysli ,ze kdyz udelaji kazdy chloupek tak ma vyhrano,ale to neni pravda.Vetší plasticnosti se dosahne dobrym vystinovanim plochy,ze ktere semtam nejaky ten chloupek vyleze,potom docilis dvou dojmu (zivota a realnosti)Mnohdy byva problem ze si clovek pohraje s realnosti vsech detailu,ale celek je mrtvy a plosny.Vidim ze jses snazila vest tah chloupku po rustu srsti,ale v oblasti cumaku,se ti to nepovedlo,ja osobne bych tam chloupky vubec nekreslil,a volil srafuru stinu,protoze je tohle nejaka gelovka nebo tuz.Vypadalo by to lepe,najednou by tam vzniklo misto ,ktere by tahlo k pozorovani.Ale tohle je normalni vyvoj vytvarnika,ja kdysy taky kreslil chlup velde chlupu bez zmeny...Zajimalo by me nejake zvire z dnesnich dob.Zatim se mej
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 1.8.2008 > Tak ta je dobrá:-)
Body: 5
<reagovat 
lolo (Občasný) - 1.8.2008 > pěkné to je, ale kluci mají pravdu s umístěním
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter