Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přirozenost
Autor: Poseidon (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 8.7.2002 > proč tak strašlivý pathos? někdo po tobě jde? to, že se nepovažuješ za básníka má být alibi pro to, kdyby se snad tvá básnička setkala s negativním hodnocením? proto publikuješ v rubrice klasické verše? moc tomu nerozumím. je to záměr, že básnička nemá rytmus a má tak chabej rým?
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 8.7.2002 > Rytmus je fakt strašnej, rýmy mizerný, idea celkově na draka. Bylo by jednoduchý tě "podtnout srpem," radši trp dál, když tě to tak baví... jéžiši, kde jsou ty časy, kde jsem psal taky tak uhozený básničky? Kolik mi to tenkrát bylo? Šestnáct? No, takňák...
<reagovat 
Poseidon (Občasný) - 8.7.2002 > farišta: Alibismus to není, z negativního hodnocení strach nemám(neříkám, že nepřijde, ale nebojím se ho). Na vše ostatní najdeš odpověď v básni samotné. Stačí si ji přečíst a projevit alespoň krapet snahy o porozumění...
<reagovat 
Poseidon (Občasný) - 8.7.2002 > farářskej: Ta báseň není o útrapách, je o povznesení se nad problémy, nad sebou samým. Myslím, že slovo tolerance Ti zajisté není cizí, proto nechápu Tvé výroky. Kritiku samozřejmě beru a jsem rád, zejména za negativní komentáře, ale nepochopím, proč se oháníš věkem. Mimochodem, odhad nemáš špatný, o moc starší než 16 let nejsem...
<reagovat 
Popelka (Občasný) - 9.7.2002 > Tak tohleto se mi taky absolutně nelíbí, ale takové kritiky to zas hodné není. Líbily se mi tvoje dřívější básničky. Všimla jsem si, že cokoliv napíšeš, tak ti to ti dva příšerně zkritizují. Z jejich kritiky si moc nedělej, protože oni píšou strašně. Ale jim se to nesmí psát, protože by se z toho asi psychicky sesypali.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 9.7.2002 > Tolerance? Neznám... Jestli je ti ale fakt šestnáct, tak je všechno v pořádku. Na ten věk to není tak blbě napsaný a aspoň o slovech přemejšlíš. Postupem času bude líp. A Popelku neposlouchej, protože píše ještě hůř než já s farištou dohromady. S ůstou psychicky sesypanej f. :)

P.S.: Teď už je mi jasný, že je ti šestnáct! I já byl v šestnácti vysypanej z Helloweenu... tenkrát ovšem začínali :)

P.P.S. pro Popelku: ze všech věcí, který tu Poseidon má, jsem před tímhle reagoval na jednej příspěvek (Opravdový přítel). Tak se laskavě hoď do klidu...
<reagovat 
Poseidon (Občasný) - 9.7.2002 > Popelka: Díky za kritiku a morální podporu :o)

farářskej: Jsem o nějakých pár(doslova) let starší, to znamená, dle Tvojí posuzovací metody, že ta báseň strašná je :o) Jinak nechápu, co má společného hudba s věkem...
<reagovat 
Čtenář - 9.7.2002 > farářskej: Myslím, že člověku o alespoň průměrné inteligenci dojde, že to nemá nic společného s negací, ale je to upřesnění předchozího tvrzení. To jen tak na okraj. Svůj věk znám, a proto počítat nic nepotřebuji. Ale pokud máš s matematikou problémy můžu Ti s radostí oznámit(a nic za to nechci - což je v dnešní době zvláštní, ale alespoň vidíš, jaký jsem dobrák), že 16+2(onen zmiňovaný pár let)=18,00. Jinak s tou hudbou jsem byl nepřesný. Samozřejmě vím, že se léty hudební zaměření může měnit, ale je také mnoho případů lidí, kteří zůstávají věrni jednomu stylu. Proto nechápu, jak jsi podle toho, že poslouchám Helloween zjistil, že mi je 16(což mimochodem bylo mylné). Možná by neškodilo z Tvé strany ubrat na agresivitě a napadání a zamyslet se v prvé řadě nad sebou samým...Děkuji.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 9.7.2002 > Takže tvrzení: "Jsem o nějakých pár (doslova) let starší" si mám vykládat jako negaci původní verze: "O moc starší než 16 let nejsem", prosím pěkně? Možná by sis to měl přepočítat, ať je v tom jasno. Nicméně pokud jsi starší, ta "báseň" strašná je.
Hudba má s věkem společnýho hodně, opravdu hodně.

P.S.: když někomu odpovídám, je zdvořilý zakliknout ten čtvereček "odpovědět". Jen málo z nás má křišťálovou kouli a dost času na pobíhání po Vašem prostoru.
<reagovat 
 Poseidon (Občasný) - 9.7.2002 > farářskej> Předchozí příspěvek byl ode mne, i když nepochybuji, že by jsi na to nepřišel :o) Jak vidíš, zatrhávám odpovědět...ale dalo to námahu :o)
<reagovat 
Poseidon (Občasný) - 9.7.2002 > No...nakonec se mi ten čtvereček zatrhnout zřejmě nepodařilo, jsem holt primitiv :o) Zkusím Ti poslat alespoň zprávu, snad na to mé síly budou stačit...
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 9.7.2002 > Poseidone, ty seš ňákej citlivej srandista, že se hned oháníš agresivitou a napadáním (a zároveň dokazuješ, jak jsou ti podobný věci cizí a rozhodně se k nim nehodláš snižovat). Zas to tolik neprožívej. Prostě hudba má s věkem opravdu hodně společnýho a básnička je strašlivá, toť vše.
<reagovat 
Popelka (Občasný) - 9.7.2002 > TAkovou reakci jsem čekala, nějak tě to rozhodilo co? Já se mám někam házet - do pohody?
A nechtěl si napsat spíš, že bych se měla hodit do pece za to, že jsem se dovolila urazit jednoho z největších literátů jednadvacátého století?
Já neumím psát, bože, zapomněl si nato, že si mi to napsal tolikrát, že mi to už těžko může něco udělat. A možná máš i pravdu, prostě na to nemám dar od Boha, já to mám jako koníček a ten si nehodlám kazit hádky s cleverboyem jako jsi ty.
<reagovat 
Čtenář - 9.7.2002 > Prostě jsem se jen vyjádřil k Tvému komentáři, který mi agresivní přišel, asi jsem citlivka :o) Uvědomuješ si vůbec, že jsou lidi, kterým vyjma obsahu, záleží i na formě? Nevadí mi, že kritizuješ, ještě jednou, jsem za to rád, vadí mi, povýšený způsob, kterým tak činíš. Mimochodem, nejsem si vědom toho, že bych Tě jakýmkoliv způsobem napadl, jen jsem použil sarkasmu(a když si to tak zpětně pročítám, my dva si nemáme co vyčítat :o)
<reagovat 
Poseidon (Občasný) - 9.7.2002 > Ehm, nějak se zapomínám přihlašovat...
Popelka: Houšť, jen houšť...:o)A když jsme u toho, vlastně jsi odpověděla za mě, děkuji. Nepovažuji se za básníka, je to MŮJ KONÍČEK.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 9.7.2002 > Popelka: Nojo, jsem z toho celej rozhozenej, ruka támhle, noha zase jinde... Tys mě urazila? Že jsem si toho nevšiml, máš se ještě hodně co učit. Hmmm... já měl taky koníčka - lepil jsem takový ty papírový domečky, co se kdysi tiskly v ábíčku. Ale ňák mi to nešlo, asi jsem "na to neměl dar od Boha". Jenže já když to neuměl, tak jsem to nikomu neukazoval. Tleskám tvýmu úhybnýmu manévru!
Poseidon: ano, jsi citlivka. Ano, jsou lidi, kterejm záleží na formě. Ano, je mi líto, že si myslíš, že s tebou jednám povýšeně. Nic z toho ale můj dojem ze tvejch veršů nevylepšuje.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter