Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zamyšlení nad láskou
Autor: Rest in Peace (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 27.8.2002 >

Rád bych napsal, že jsi úplně mimo a že ta vznešená krásná láska, ten nepopsatelný, ač tisíkrát popsaný, cit, nemá s penězi co dělat, ale sám bych tomu moc nevěřil.. Ano, ta vášnivá, ta spalující v počátcích, pak už to začne být i o té nadité portmonce, to neříkám nějak cynicky či bezcitně, prostě to tak je, alespoň obvykle (omlouvám se všem bezmezně věřícím v upřímnou, stokorunou neposkvrněnou lásku :o).

Ačkoliv, teď když to po sobě čtu, vidím sám, jaká je to blbost, což je důkaz, že se o tom snad ani nedá psát. Mít konto velké jak Hradčany, popadnout tu svou krasavici a hurá do Ria, do Aucklandu, do Lagosu, rána na jachtě, večery v kasínech v Monte Carlu... hezký, a co z toho - velký kulový, velká, prachama naditá prázdnota... Takže nakonec asi mají pravdu ti, co lásku se zeleným papírkem nespojují :o).

Tak jsem si zargumentoval, vše si sám hned i vyrátil, no nežiju já si pěkně . A to ta má mi včera řekla, že je v tom, kurňa kde mám tu naditou portmonku? Hihi...

Ale jinak dík za bezskurpulentní úvahu! 


<reagovat 
čtenář Hjousenka - 27.8.2002 > hm... souhlasim s tim.. "Takže nakonec asi mají pravdu ti, co lásku se zeleným papírkem nespojují :o)" :)))
<reagovat 
amba (Občasný) - 27.8.2002 >

Hm...souhlasim s Kajmanem a se souhlasem Hjousenky......:-) 

 

Jen tohle....pravdepodobnost, ze potkas divku/zenu, kterou budes pokladat za idealni partnerku, je stejna v Cechach jako kdekoliv jinde na svete. Tim chci rict, ze kdybys cestoval do Ria jen s cilem nalezt ji, tak ji nenajdes (napada me Kafka: "Kdo hleda, nenajde, kdo nehleda, bude nalezen").

Krome toho laska je i o tom, ze dokazes protejsek milovat, i pote, co zjistis, ze neni idealni..... :-)

 

Ale jinak dik za uvahu.


<reagovat 
Rest in Peace (Občasný) - 27.8.2002 > Všichni máme kus pravdy.Společenské vrstvy tvořené penězi se totiž míjejí. Já vím, že láska může být i bez peněz a to velice krásná, jen říkám: př. kluk z bohaté rodiny letí na dovolenou do Las Vegas, tam potká krásnou barmanku, do které se zamiluje. Je tak úžasná jako žádná jiná a pro něj ta pravá, nemůže se jí nabažit. Takže za ní lítá a později se k ní přestěhuje. B)Kluk z chudé rodiny, který má hlouběji do kapsy nepoletí nikam, jeho výběr se omezí na vesnici kde bydlí a jediné co mu zbývá je najít si Mařenu od vedle, leda že by teda přijela "bohatá" cestovatelka a vzala si ho. Takže je láska neprochází jen žaludkem, ale i pěnězmi...
<reagovat 
 amba (Občasný) - 28.8.2002 >

Zdá se mi, že ten příklad, co uvadis, nekoresponduje vůbec s tvrzením v úvodu. To tvrzeni ma hlavu a patu v tom smyslu, ze lide z urcitych spolecenskych skupin vykazuji tendenci se stykat mezi sebou, ale neplati to pouze o penezich, plati to pravdepodobne i o vzdelani, o profesnich skupinach atd. Ten priklad , co uvadis podle me hlavu a patu nema.

<reagovat 
Rest in Peace (Občasný) - 28.8.2002 > Nesmíš to tak "žrat". :o)
<reagovat 
čtenář Hjousenka - 2.9.2002 > vzdycky jsem si myslela, ze dokazu bez penez zit. ze penize nejsou dulezite... a uz vubec mne nenapadlo spojovat lasku s penezi. Pripada mi to desne povrchni. Jenze ted jsem zamilovana do kluka, ktery je tak moc daleko, ze bych pri nejmensim musela vykrast banku abych ho videla.. Takze penize jednoznacne omezujou lidi a jejich vztahy...
<reagovat 
čtenář Hjousenka - 2.9.2002 > vzdycky jsem si myslela, ze dokazu bez penez zit. ze penize nejsou dulezite... a uz vubec mne nenapadlo spojovat lasku s penezi. Pripada mi to desne povrchni. Jenze ted jsem zamilovana do kluka, ktery je tak moc daleko, ze bych pri nejmensim musela vykrast banku abych ho videla.. Takze penize jednoznacne omezujou lidi a jejich vztahy...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter