|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
čtenář Radka D. - 20.4.2009 > Pablo,není nad to zkusit to.Mně třeba to vůbec nešlo.Tedy,něco jsem vyžehlila,ale byly to barevný flekance.Ono to má svézákonitosti.Je více druhů vosků,každý potřebuje jinou teplotu,a nebo když si umíš s teplotou pohrávat,zase můžeš obrázek obohatit.Potom záleží na stopě žehličky.To není ji jenom potahat jako na ručníku nebo ji postavit na hranu.Dobré je vrstvení vosků atd.Ale to chce vyžehlit stovky obrázků,abys předem věděl,čeho chceš dosáhnout a aby výsledek nebyl dílem náhody jako u začátečníků.A můžu ti říct,že spousta nadšenců záhy odpadne a zůstane u rad loskutáka,jak vyrobit přání k Vánocům.Ale tahle technika má spoustu dalších možností,nejen žehličku,ale to už jsem se moc rozepsala.Přiznávám,že ten materiál prodávám,takže jsem si to nejdříve vyzkoušela,ale nešlo mi to.
| | | <reagovat |
|
|
čtenář buránek - 20.4.2009 > Já bejt tebou,Pablo,tak bych vůbec netvrdil,že je to strašný a špatný,i když na svůj názor máš právo.Já,pokud přijdu domů utrmácenej,tak bych na sebe nechal působit raději tyhle obrázky,jejichž barvičky jsou pro mě něco jako terapie,než nějaký depresívní velký umění.Je to jako s filmovou tvorbou.Jsou filmy s obsahem ,který vstřebám jen když nejsem unavenej a jsou jiný,který zdrbala kritika,ale já u nich relaxuju.
| | | <reagovat |
|
|
|
Petr Pivař (Občasný) - 21.4.2009 > Je to skvělý. Výborná prosvětlená abstrakce, čistá, ostrá a i kdyby vznikla náhodou, tak se mi to líbí, jako kus drahého kamene,jehož strukturu příroda utvářela dlouhou dobu taky náhodou. Neříkám, že je v tom nějaký extra nápad, ale jako abstrakce dobrý a věřím, že by se našlo hodně těch, co by to chtěli mít doma na zdi, nebo možná i jako motiv na skle ve dveřích:o)
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
| jarkakrej (Občasný) - 24.4.2009 > davidhuge> Ahoj Davide,vloni,když jsem tady nesměle zaťukala na vrátka a omluvila se za mé obrázky,které vás(výtvarníky)nejspíše iritují,tak tehdy ses mě myslím zastal.Zajímal ses o to,co je to za techniku,pak jsi zhlédnul pravou enkaustiku nějakého zde vystavujícího (už si nepamatuji,jak se jmenoval)a konstatovals,že ta moje je lepší.Měl jsi na to asi hodně podobný pohled jako ti,co mě tady aktuálně hodnotí.Rok se s rokem sešel ...Tvůj pohled na tuhle techniku prošel jakýmsi vývojem a dnes se jen divíš,jak se to může líbit ostatním.............
| | | <reagovat |
|
| jarkakrej (Občasný) - 24.4.2009 > davidhuge> > davidhuge> Ahoj Davide,vloni,když jsem tady nesměle zaťukala na vrátka a omluvila se za mé obrázky,které vás(výtvarníky)nejspíše iritují,tak tehdy ses mě myslím zastal.Zajímal ses o to,co je to za techniku,pak jsi zhlédnul pravou enkaustiku nějakého zde vystavujícího (už si nepamatuji,jak se jmenoval)a konstatovals,že ta moje je lepší.Měl jsi na to asi hodně podobný pohled jako ti,co mě tady aktuálně hodnotí.Rok se s rokem sešel ...Tvůj pohled na tuhle techniku prošel jakýmsi vývojem a dnes se jen divíš,jak se to může líbit ostatním.............
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|